Co w tym niepozornym kaczorze jest

Data: 2010-09-01 01:29:33
Autor: zbig
Co w tym niepozornym kaczorze jest
On 31 Sie, 22:10, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
.... ze nienawiść do niego łączy wszystkich chyba skurwysynów w naszym
kraju? W dodatku im zacieklejszy antykaczysta tym większe bydlę, widać
tę zależność jak na dłoni choćby na tutejszej szgrupie. Nie bardzo to
rozumiem, wyjaśni kto sensownie?
J-23

Pytanie jest źle zadane. powinno brzmieć. Co w tym kaczorze jest
takiego, ze posługując się wyłącznie kłamliwymi insynuacjami ma
całkiem sporą gromadkę wyznawców. Odpowiedź tkwi w niskim poziomie
intelektualnym tej grupy, o czym szczerze i otwarcie powiedział kiedyś
Jacek Kurski (ciemny lud to kupi). Kaczyński jest na tyle
inteligentny, że potrafi takim prymitywny wacianym mózgom wtłoczyć do
łbów jedynie nieskomplikowane opisy relacji dobry-zły. To co wykonuje
to Himalaje cynizmu i obłudy ale na takich półgłówków wychowanych na
Fakcie, disco polo i Kiepskich w zupełności wystarczy.

Data: 2010-09-01 04:12:58
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 10:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Pytanie jest źle zadane. powinno brzmieć. Co w tym kaczorze jest
takiego, ze posługując się wyłącznie kłamliwymi insynuacjami
 STOP. To jawne kłamstwo. jeżeli uważasz inaczej WYKAŻ
(przypominam:ciężar dowodu spoczywa na twierdzącym) że kaczor
posługuje się WYŁĄCZNIE kłamliwymi insynuacjami. W przeciwnym razie
zostaniesz zaliczony w poczet bezczelnych oszczerców.
J-23

Data: 2010-09-01 04:44:02
Autor: zbig
On 1 Wrz, 13:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

posługuje się WYŁĄCZNIE kłamliwymi insynuacjami. W przeciwnym razie
zostaniesz zaliczony w poczet bezczelnych oszczerców.

No dobra, nie wyłacznie a prawie wyłącznie. Prawie robi różnicę..
Zadowolony?

Data: 2010-09-01 05:00:31
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 13:44, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

No dobra, nie wyłacznie a prawie wyłącznie. Prawie robi różnicę.
Zadowolony?
U Szechtera miałbyś już przegrany proces sądowy. Ale ja mam miękkie
serce, ułaskawiam cię (copyright by Amon Goeth).
J-23

Data: 2010-09-01 16:04:12
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6571dcdf-62ad-4bcd-82bc-0361b9fee89bk10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Bo to typowy guru sekty, jakby kazał zwolennikom z psp lizać sobie jaja to przekonani o jego geniuszu robiliby to z rozkosza.

--
stevep

Data: 2010-09-01 09:47:32
Autor: Hans Kloss