Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

Data: 2018-04-06 01:47:53
Autor: jacekbialy80
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Bez prawdy nie ma prawdziwej wolności. Chyba że komuś chodzi o wolność szerzenia kłamstw? Za kłamstwem idzie przemoc, więc wolność jej czynienia będzie miał silniejszy. Jednak do czasu..

JB

Data: 2018-04-06 11:02:58
Autor: u2
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
W dniu 06.04.2018 o 10:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Za kłamstwem idzie przemoc

czyli jak wariat z nożem goni twoją kobietę, to mu powiesz prawdę gdzie pobiegła:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-06 04:04:58
Autor: jacekbialy80
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Musiałbyś mnie najpierw o to zapytać.

JB

Data: 2018-04-06 11:13:14
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 06.04.2018 o 11:02, u2 pisze:
[...]

Skoro ja goni to widocznie dostarczyła mu jakiegoś powodu dla którego ją
goni. Na przykład manipulowała nim chcąc go sobie podporządkować, a
więc... zniewolić. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018
Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:;analyst/therapist,  R&D
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-400;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
tel;work:+48728919244
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48797692475
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2018-04-06 11:23:25
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 06.04.2018 o 11:13, LeoTar Gnostyk pisze:
[...]

....I nie zabraniał bym mu spotkania z nią, by ją śmiertelnie nastraszył.
Tylko pod takim przymusem może ona zrezygnować z oszustwa i dążenia do
zniewalania ludzi.

Data: 2018-04-06 11:24:05
Autor: Veotan
Co ważniejsze
Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:pa7dnd$ohv$1node2.news.atman.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

Data: 2018-04-06 07:34:43
Autor: japanizer
Co waĹźniejsze
On Friday, April 6, 2018 at 6:24:55 PM UTC+9, Veotan wrote:

> [...]
> -- > Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk

I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

Mylisz się - to jest pedofil.

Data: 2018-04-06 11:47:38
Autor: LeoTar Gnostyk
Co ważniejsze
W dniu 06.04.2018 o 11:24, Veotan pisze:
[...]

podporządkować, a więc... zniewolić. :) -- Pozdrawiam LeoTar
Gnostyk

I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

Mylisz się. Gdy kobieta, która próbowała mnie zniewolić i chciała mnie
wykończyć za pomocą zdegenerowanych  instytucji komunistycznego, a więc
matriarchalnego społeczeństwa byłem już świadomym osobnikiem i
odpuściłem sobie godząc się na to, że ona swoimi rękami zniszczy nasze
dzieci. Zresztą innego wyboru nie miałem bo wszystkie moje starania do
instytucji społecznych spotykały się z obojętnością lub wręcz z agresją
z ich strony. Jedyne co mogłem to pogodzić się z tragiczna przyszłością
moich dzieci i rodzin, które założą, by na przykładzie mojej rodziny
pokazać skutki przemocy psychicznej dokonywanej przez kobietę oraz
zakazu, który tę przemoc wywołał.

Data: 2018-04-06 12:16:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 11:13:18 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]

Skoro ja goni to widocznie dostarczyła mu jakiegoś powodu dla którego ją
goni. Na przykład manipulowała nim chcąc go sobie podporządkować, a

Lepiej niech mu POwie prawdę: co myśli o wariacie z nożem ganiającym za jego zoną ;)

Data: 2018-04-06 20:28:56
Autor: u2
[...]

no i wtedy uzyskujesz prawdziwą wolność Leo, wariat robi za ciebie brudną robotę, prawda ciebie wyzwala:))))))))

Data: 2018-04-06 19:19:08
Autor: stevep
W dniu 2018-04-06 o 11:02, u2 pisze:
W dniu 06.04.2018 o 10:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Za kłamstwem idzie przemoc

czyli jak wariat z nożem goni twoją kobietę, to mu powiesz prawdę gdzie pobiegła:))))))))

Podasz jej rękę, żeby nadążyła za wielbłądem na którym siedzisz

--
stevep

Data: 2019-06-15 01:50:29
Autor: Jacek Bialy
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
W dniu 06.04.2018 o 10:47, jacekb...@gmail.com
 pisze:
[...]

A nie wygodniej jej złapać się za ogon towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-04-06 19:17:35
Autor: stevep
W dniu 2018-04-06 o 10:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ty tak o PiS-ie bez ogródek?