Co warto kupic ?

Data: 2009-06-14 19:16:42
Autor: Inead
Co warto kupic ?

Użytkownik "Konkon" <dzesi_sramnaspam@klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4a35169a$1news.home.net.pl...
Witam.
Szczerze mowiac do tej pory nie zwraacałem uwagi na samochód.Miał jezdzic i tyle.Dostałem pare lat temu po rodzicach seicento i było o.k.
Teraz rodzina mi sie powiekszyła chciał bym cos kupic tak za 20-25 tys, ale mam bardzo małe doswiadczenia w temacie.
Jak kupic i gdzie ?
Isc do komisu i czego szukac ?
Ogólnie szukam czegos 4-5 drzwiowego co po jezdzi jeszcze spokojnie 5 lat przynajmniej.
I nie super tuningowanego do brykania na laski w sobote tylko do spokojnych wyjazdów rodzinnych.

Ma ktos ciekawe sugestie ?

Nudna sugestia ale sprawdzona: Toyota Corolla E12.Polecam 1.6 pali niewiele więcej niz 1.4  a frajda z jazdy większa.

Co warto kupic ?