Co warto sprawdzić przez upływem gwarancji

Data: 2010-08-10 10:38:18
Autor: MM
Co warto sprawdzić przez upływem gwarancji
Za kilkanaście dni kończy się gwarancja na auto, na tą chwilę wszystko  jest w porządku, nie widzę i nie słyszę usterek.
Jednak pewnych rzeczy nie widać gołym okiem.

Na co powinno się zwrócić uwagę przy przeglądzie?
Auto ma przebieg 40 tyś, silnik diesla.

Z góry dzięki za sensowne odpowiedzi.

Data: 2010-08-10 10:52:09
Autor: bratPit[pr]
[...]

poszukać na forum jakie ma dany model ma typowe przypadłości i pod kątem posprawdzać auto,
zlecenie czegoś takiego ASO może mieć różny efekt, bo koncerny różnie podchodzą do kwestii gwarancji (np. dealerzy Fiata wmawiają klientom, że tak właśnie ma być, że klient ma urojenia etc.),

brat

Data: 2010-08-10 12:19:39
Autor: J.F.
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3r3vs$4b5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na bezczelnego ? Przyjechac w dwie osoby, jedna mowi ze zamierza kupic to auto i zleca sprawdzenie.
Efekt moze byc rozny, bo to o swojego ciagle jeszcze klienta trzeba dbac, ale potem majac ekspertyze w garsci mozna sie nawet sadzic o nierzetelne wykonanie uslugi jesli zawiedzie gwarancja :-)

J.

Data: 2010-08-10 14:07:06
Autor: bratPit[pr]
[...]

Aso fiata nie chcą robić gwarancji bo im więcej ich robią tym mniej FAP im za to płaci...
taka polityka żeby udupiać ludzi na gwarancjach,

brat

Data: 2010-08-10 10:54:17
Autor: J_K_K
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vg7rl4nlpq3u2rmobilekone...
Za kilkanaście dni kończy się gwarancja na auto, na tą chwilę wszystko jest w porządku, nie widzę i nie słyszę usterek.
Jednak pewnych rzeczy nie widać gołym okiem.

Dla spokoju sumienia możesz podjechać na diagnostykę
- zawieszenie, tłumiki, etc.

Auto ma przebieg 40 tyś, silnik diesla.

Przepływomierz, dwumasa - ale pewnie byś zauważył.

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-10 11:36:40
Autor: KJ Siła Słów
MM pisze:

Na co powinno się zwrócić uwagę przy przeglądzie?
Auto ma przebieg 40 tyś, silnik diesla.

Przez 40 tys przy ciezkiej nodze to wg mnie idzie zameczyc takie rzeczy jak tarcze i elementy zawieszenia, co zapewne nie wejdzie w zakres gwarancji.

Raczej nikt w warsztacie cisnienia sprezania mierzyl nie bedzie zeby w razie gdyby byl ponizej limitu wymienic prewencyjnie i za darmo silnik :-)

KJ

Data: 2010-08-14 00:08:24
Autor: Bydlę
On 2010-08-10 10:38:18 +0200, MM <kontogrupz@gazeta.pl> said:

Za kilkanaście dni kończy się gwarancja na auto,

To co z tego?

 na tą

 chwilę wszystko  jest w porządku,

To prawdziwy koszmar.

nie widzę i nie słyszę usterek.

Zgroza.

Jednak pewnych rzeczy nie widać gołym okiem.

I nie słychać gołym uchem.

Na co powinno się zwrócić uwagę przy przeglądzie?

Na wszystko, na co zwraca się uwagę na przeglądzie właściwym ze względu na przebieg, oraz na rzeczy typowe dla danego modelu.

Auto ma przebieg 40 tyś,

tys.

 silnik diesla.

Kul.

To prawdziwe nieszczęście, że auto działa i nic się nie psuje.

--
Bydlę

Data: 2010-08-16 13:43:38
Autor: MM

On 2010-08-10 10:38:18 +0200, MM <kontogrupz@gazeta.pl> said:

Za kilkanaście dni kończy się gwarancja na auto,

To co z tego?

To prawdziwe nieszczęście, że auto działa i nic się nie psuje.

Po twojej wypowiedzi wnioskuję że dziewczyna/żona/chłopak nie chciał  się.... więc wróciłeś do komputera, a lepiej by było jakbyś umył naczynia  lub wyrzucił śmieci...

Data: 2010-08-17 11:50:58
Autor: Bydlę
MM wrote:

> Po twojej wypowiedzi wnioskuję

I znowu źle wnioskujesz.
Martwisz się, że wszystko działa - nie odrwyaj się od tej czynności.

--
Bydlę

Co warto sprawdzić przez upływem gwarancji