Co warto wiedzieć o drewnie?

Data: 2010-09-15 06:48:33
Autor: Wolny rynek
Co warto wiedzieć o drewnie?

Drewno jest przyjazne człowiekowi. Z najnowszych badań Światowej
Organizacji Zdrowia wynika, że drewno ... ->
http://www.wmsbudownictwo.pl/9,warto%20wiedzie%C4%87.html

Więcej na stronie: http://www.wmsbudownictwo.pl/

Maciej, http://oto.net.pl/produkcja-drewna-klejonego/

Data: 2010-09-15 17:42:33
Autor: Przesmiewca
Co warto wiedzieć o drewnie?
Wolny rynek <marketcreatorpl@gmail.com> napisał(a):

Co warto wiedzieć o drewnie?

Drewno jest przyjazne człowiekowi. Z najnowszych badań Światowej
Organizacji Zdrowia wynika, że drewno ... ->
http://www.wmsbudownictwo.pl/9,warto%20wiedzie%C4%87.html

Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno  "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"

Data: 2010-09-15 17:49:30
Autor: Ikselka
Co warto wiedzieć o drewnie?
Dnia Wed, 15 Sep 2010 17:42:33 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Może to drewno, które pokazują na obrazkach, czyli przesycone lakierami,
impregnatami i klejami, już tak daleko odbiega od naturalnego, że JUŻ
neutralizuje ;-PPP.

Data: 2010-09-15 18:08:22
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?

Bym się nie śmiał. Mąż mojej przyszywanej ciotki, prof. fizyki jądrowej, kiedyś powiedział, że niektóre rośliny mają zdolność dokonywania przemian jednych pierwiastków w drugie, będąc fascynującym "kamieniem filozoficznym", ponieważ nie wiadomo skąd i w jaki sposób to robiły nie mając do dyspozycji energii itd. potrzebnych do takich przemian.

Data: 2010-09-15 18:36:52
Autor: Ikselka
Co warto wiedzieć o drewnie?
Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:08:22 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Owszem, zapewne miał na mysli przemianę IZOTOPU jednego pierwiastka w
drugi, to tak, ale nie jeden pierwiastek w inny pierwiastek. Takich cudów
nie ma.

Data: 2010-09-15 18:39:01
Autor: Ikselka
Co warto wiedzieć o drewnie?
Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:36:52 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

lub odmiany alotropowej
jednego pierwiastka w
drugi

izotop lub odm. alotropową

, to tak, ale nie jeden pierwiastek w inny pierwiastek. Takich cudów
nie ma.

Zatem albo źle zrozumiałeś, albo ów pan się nieściśle wyraził.

Data: 2010-09-15 19:12:14
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:ah54fqy3ktxu.19aceykkjeow4$.dlg40tude.net...
[...]

He..he, a tak się tym zafascynował, ze prrzerzucił się na biologię jądrową - jezeli można tak to nazwać.
A Ty mnie nie pouczaj.

Data: 2010-09-15 19:14:53
Autor: Ikselka
Co warto wiedzieć o drewnie?
Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:12:14 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Nie pouczam, tylko odpowiadam, bo mam prawo odpowiadac na bzdety.

Data: 2010-09-15 19:23:09
Autor: Ikselka
Co warto wiedzieć o drewnie?
Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:14:53 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Bo że owszem, były pozytywnie zakończone próby przemian, to wiadomo - ale
jakim kosztem i technologią! - no nie w roślinkach:
http://wyborcza.pl/1,75476,7787584,Ciezki__ciezszy__najciezszy.html
"Technet powstał z molibdenu (pierwiastka o pole wyżej w tablicy
Mendelejewa pod nr. 42) - w wyniku połączenia go z deuterem (cięższym
bratem wodoru).
Kilka lat potem naukowcy z Uniwersytetu Harvarda podobnie przemienili
rtęć... w złoto. Nie zatrzęsło to jednak giełdami, bo metoda jest
niesłychanie kosztowna."

Data: 2010-09-16 07:12:05
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:si28222dw2xe$.x0okpp1iezg9$.dlg40tude.net...

Ja nie mam spektrografów.
Nie interesowałem się tym.
Dla nich (fizyków) była to rzecz fascynująca.
On był pracownikiem naukowym w IBJ w Krakowie.
Wyjechał do Australii.

Data: 2010-09-15 20:13:17
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:u0ivpukyq2sc.3mv6fazh1azz$.dlg40tude.net...
[...]

Kobieto, puchu bzdetny
Jak zwykle bardzo ulotny
Jak wodór wybuchowy
Choć bez nie ma głowy...

Data: 2010-09-15 19:10:31
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:o52jcazhpa71.n3w912518zs3$.dlg40tude.net...
[...]

Nie izotopu. Wiem co piszę.

Data: 2010-09-16 06:50:04
Autor: Marek Dyjor
Co warto wiedzieć o drewnie?
Panslavista wrote:
[...]

wiesz co piszesz, ale piszesz bzdety.

Data: 2010-09-16 07:09:15
Autor: Panslavista
Co warto wiedzieć o drewnie?

sMyjor.

Data: 2010-09-16 17:52:47
Autor: Jan Werbiński
Co warto wiedzieć o drewnie?
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomoœci news:4c90ef7a$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Konkretnie jakie roœliny i jakie pierwiastki?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/ >

Data: 2010-09-15 20:52:07
Autor: Artur Lew
Co warto wiedzieć o drewnie?
W dniu 2010-09-15 17:42, Przesmiewca pisze:
Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno  "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"
A nie wiem czy wiesz ze luska gorczycy ma najwieksze "biopole" z
wszystkich roslin bo "az" 10 cm!
Na moje pytanie do takiego pana doktora w jakich jednostkach mierzy sie
owo biopole (prawdopodobnie 1 chlorofil wypromieniowany w kat brylowy
1sr :D) nie uzyskalem odpowiedzi...
:D

BTW opiłki suchego drewna bukowego sa rakotwórcze to tak a propos
podejscia do naturalnosci...

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2010-09-16 08:26:36
Autor: Przesmiewca
Co warto wiedzieć o drewnie?
Artur Lew <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

No coz, w sumie zdanie, ze drewno neutralizuje takie promieniowanie, moze i byc prawdziwe. Bo moze neautralizuje w 0.001% i tylko z jakims
dodatkiem... a przeciez nie napisali, ze pochlania 100% promieniowania...
wiec w sumie trudno zarzucic klamstwo, najwyzej niedopowiedzenie.
I tak to sie manipuluje dzis w wieloma rzeczami (reklamami)

Data: 2010-09-15 21:06:34
Autor: witek
Co warto wiedzieć o drewnie?
W dniu 15-09-2010 17:42, Przesmiewca pisze:
[...]

Sporo ołowiu musi być w tym drewnie.

Witek

Data: 2010-09-16 09:36:02
Autor: Ero Walensdorf
Co warto wiedzieć o drewnie?

Użytkownik "Wolny rynek" <marketcreatorpl@gmail.com> napisał
Co warto wiedzieć o drewnie?

Najważniejsze, co warto wiedzieć o drewnie, to to, że jest palne.

EWa

Co warto wiedzieć o drewnie?