Co wiecie o Teletrade?

Data: 2012-01-16 08:45:36
Autor: Mar
Co wiecie o Teletrade?
Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
Czy ktoś inwestował z Teletrade?
Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

--
Marek

Data: 2012-01-16 08:37:59
Autor: xbartx
Co wiecie o Teletrade?
Dnia Mon, 16 Jan 2012 08:45:36 +0100, Mar napisał(a):

Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

Jeżeli chciałbyś się zabezpieczyć najlepiej i na 100% albo nawet 110% to ... po prostu nic im nie powierzaj.

--
xbartx

Data: 2012-01-16 10:39:39
Autor: witek
Co wiecie o Teletrade?
On 1/16/2012 1:45 AM, Mar wrote:
Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

Nie korzystac z usług nieznajomych bo mozna hifa dostac.

Data: 2012-01-16 13:14:13
Autor: george
Co wiecie o Teletrade?

"Mar" <orionTnij000@poczta.onet.pl> wrote in message news:jf0kl9$s4e$1inews.gazeta.pl...
Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
Czy ktoś inwestował z Teletrade?
Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

najlepiej zabezpieczyć ? hmm, to jest chyba dość skomplikowane i brzmi "nie pożyczaj".

george

Data: 2012-01-16 13:15:48
Autor: Liwiusz
Co wiecie o Teletrade?
W dniu 2012-01-16 13:14, george pisze:

[...]

A co to w ogóle ten teletrade? Jakaś kolejna firma-krzak-pośrednik-cudotwórca?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-16 13:41:59
Autor: Mar
Co wiecie o Teletrade?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jf14dj$ka6$3@inews.gazeta.pl...

[...]

No właśnie dlatego pytam, że chciałbym zebrać jak najwięcej informacji o nich aby wiedzieć czy to nie oszuści.
Oferują duży zysk na forexie.

--
Marek

Data: 2012-01-16 14:02:45
Autor: Liwiusz
Co wiecie o Teletrade?
W dniu 2012-01-16 13:41, Mar pisze:

[...]

Ale przedstawili ci się jakoś? Bo wiesz, Teletrade... to nie jest poprawna nazwa firmy w naszym systemie prawnym.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-16 15:08:46
Autor: MarekZ
Co wiecie o Teletrade?
Użytkownik "Mar" <orionTnij000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jf1610$qpp$1@inews.gazeta.pl...

Oferują duży zysk na forexie.

Hahahahahahahaha.

Mocne. Naprawdę mocne.

Data: 2012-01-16 15:09:40
Autor: xbartx
Co wiecie o Teletrade?
Dnia Mon, 16 Jan 2012 15:08:46 +0100, MarekZ napisał(a):

Hahahahahahahaha.

Mocne. Naprawdę mocne.

Co się śmiejesz. Przecież nie napisali dla kogo te zyski będą duże ;)

--
xbartx

Data: 2012-01-16 16:10:16
Autor: george
Co wiecie o Teletrade?

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:jf1auo$m62$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

max :)

Ciekawe czy "czeba coś klikać w jakieś trejdy"...

pozdrawiam
george

Data: 2012-01-16 16:09:59
Autor: Rafał
Co wiecie o Teletrade?
W dniu 2012-01-16 13:41, Mar pisze:
Oferują duży zysk na forexie.

Zadając pytanie podajesz odpowiedź. Co jeszcze można dodać?

--
Raf

Data: 2012-01-16 15:20:02
Autor: MarekZ
Co wiecie o Teletrade?
Użytkownik "Mar" <orionTnij000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jf0kl9$s4e$1@inews.gazeta.pl...
Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
Czy ktoś inwestował z Teletrade?
Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

Odpuść sobie. Nie warto ryzykować, a potem się jeszcze tym stresować.

Data: 2012-01-16 15:20:25
Autor: Piotr P.
Co wiecie o Teletrade?
W dniu 2012-01-16 08:45, Mar pisze:
Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
Czy ktoś inwestował z Teletrade?
Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

Z tym czymś?
http://www.teletrade.com/

:)

Data: 2012-01-16 15:22:08