Co wolno wojewodzie....

Data: 2009-04-17 18:36:59
Autor: matador
Co wolno wojewodzie....

#
- Przysięgam, nigdy w życiu nie byłem po stronie komunistycznej, nigdy nie zamierzałem na kogo¶ donie¶ć, nigdy nie doniosłem (...) Nidy nie zdarzyło mi się zrobić co¶ ¶wińskiego, czego mógłbym się wstydzić. Niezręczno¶ci - tak. Musiałem rozmawiać, może kto¶ gdzie¶ mnie podpytał, to się mogło zdarzyć, ale nie zdrada, nie agentura - mówił Wałęsa.
#

Smród jak za Kuroniem, he,he...

matador.

Data: 2009-04-17 18:39:10