Co wolno wojewodzie...

Data: 2013-06-02 03:39:59
Autor: Piotrek
Co wolno wojewodzie...
http://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/internet-kpi-z-prezydent-warszawy-poszlo-o-5-zl,5530526,0,fotoreportaz-maly.html

"W warszawskim Pałacu w Wilanowie strażnik nie chciał wpuścić do
ogrodu Hanny Gronkiewicz-Waltz, bo... nie miała biletu. Jego cena
wynosiła 5 złotych. Prezydent Warszawy miała zareagować ostro, grożąc
mu "interwencją u dyrektora". - Pani prezydent interweniowała z powodu
złej organizacji przy zwiedzaniu - tłumaczy stołeczny Ratusz. Sytuacja
ta wywołała błyskawiczną reakcję internautów/"

Ciekawe na jaki przepis prawny się powoływała próbując się wbić do
środka na krzywy ryj, bo "jestem prezydentem Warszawy i mogę wejść"
ciężko za taki uznać. Oczywiście od razu rzecznik-przydupas odwrócił
kota ogonem i podał jakiś z dupy wzięty powód interwencji. Szkoda mi
biletera - wyleci na zbity pysk za to, że dobrze wywiązywał się ze
swoich obowiązków.

Data: 2013-06-02 04:36:44
Autor: Marek
Co wolno wojewodzie...
On 2 Cze, 12:39, Piotrek <pil...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na pewno miala na mysli: "spieprzaj dziadu", ale cos jej sie
przypomnialo...

Data: 2013-06-02 12:48:11
Autor: u2
Co wolno wojewodzie...
W dniu 2013-06-02 12:39, Piotrek pisze:
[...]

przesuna go do czyszczenia stawu...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-02 09:15:01
Autor: Leming Show
Co wolno wojewodzie...

przesuna go do czyszczenia stawu...-;)

Wpadnie do stawu i sie utopi:) Ta zniewaga krwi wymaga.

Data: 2013-06-02 13:00:37
Autor: abc
Co wolno wojewodzie...
Jego cena wynosiła 5 złotych.

Za 5 zł to już można zaszaleć w barze mlecznym:

Bar Mleczny Złota Kurka, ul. Marszałkowska 55/73; czyn- ny: pn.-pt. 7-19,
sob.-nd. 9-17

pierogi ruskie - 4,50 zł; zupa szczawiowa - 2,30 zł; ziemniaki - 4,00 zł;
kotlet mielony - 6,30 zł; surówka - 3,50 zł; kompot - 1,50 zł

Bar Mleczny Bambino, ul. Krucza 21, czynny: pn.-pt. 8-20, sob.-nd. 9-17

naleśniki z serem - 4,71 zł; żurek z jajkiem - 3,89 zł; ziemniaki z masłem -
3,42 zł; kotlet mielony - 6,13 zł; surówka - 2,76 zł; kompot - 1,30 zł

Bar Mleczny Rusałka, ul. Floriańska 14, czynny: pn.-pt. 7-18, sob.-nd. 9-17

naleśniki z warzywami - 4,90 zł; ziemniaki z tłuszczem - 3,45 zł; kotlet
schabowy - 6,40 zł; kompot - 1,60 zł; barszcz czerwony z makaronem - 3,30 zł

Bar Mleczny Ząbkowski, ul. Ząbkowska 2; czynny: pn.-pt. 7-19, sob.-nd. 9-18

naleśniki z serem - 4,80 zł; kotlet mielony - 5,90 zł; ziemniaki - 3,50 zł;
kompot - 1,60 zł; zupa jarzynowa - 3,20 zł

Bar Mleczny Familijny, ul. Nowy Świat 39, czynny: pn.-pt. 7-19; sob.-nd.
9-19

naleśniki ze śmietaną i owocami - 5,90; pierogi ruskie ze słoninką - 5,70
zł; kompot - 1,30 zł; ziemniaki z masłem - 3,45 zł; kotlet schabowy - 6,30

Co wolno wojewodzie...