Co wozicie ze sob±?

Data: 2018-10-12 18:17:26
Autor: qrt
Co wozicie ze sob±?
przemek.kotowski@gmail.com Wrote in message:
Zawsze mam w sakiewce kilka imbusów, wkrętak, szczypce, lizaki do dętek i sam± dętkę. Dzisiaj się okazało, że brakuje mi w zestawie spinki do łańcucha przez co żona się spóĽniła do pracy zanim mi j± dostarczyła (kilkana¶cie kilometrów od domu zerwał się łańcuch). Co wy macie w swoich sakwach?

Spinke mam. Ale mam też dodatkowo pin do łańcucha. Teraz mam  niewymienny hak przerzutki ale w rowerze z alu ram±  i wymiennym
 hakiem woziłem też zapasowy hak. Poza tym standard. Narzędzia,
 dętka oraz łatki. --

Co wozicie ze sob±?