Co wozicie ze sobą?

Data: 2018-10-12 10:53:22
Autor: zbrochaty
Co wozicie ze sobą?
Co wy macie w swoich sakwach?

W moich "sakwach" czyli kieszeniach spodni woze kartę kredytową i banknot 50zł i telefon.
Jak coś sie dzieje z rowerem to dzwonie po taxi. Zdaza sie to raz na ruski rok, czyli ostatnio 4 lata temu. Po odpieciu przedniego kola i zlozeniu tylnej kanapy kazde auto jest w stanie odwiezc mnie z rowerem do domu. A w domu mam co potrzeba.

Data: 2018-10-12 20:32:30
Autor: JDX
Co wozicie ze sobą?
On 2018-10-12 19:53, zbrochaty@gmail.com wrote:
[...]
W moich "sakwach" czyli kieszeniach spodni woze kartę kredytową i
banknot 50zł i telefon. Jak coś sie dzieje z rowerem to dzwonie po
taxi. Zdaza sie to raz na ruski rok, czyli ostatnio 4 lata temu.

Trochę ciężko zadzwonić np. z Puszczy Białowieskiej, gdy zasięgu brak.
:-) Albo gdy na telefon wbijają się jakieś białoruskie sieci, a ja nawet
nie wiem jak włączyć roaming, bo chyba mam wyłączony. ATSD w
Kampinoskiej wszędzie jest zasięg? Zresztą, nie trzeba po puszczach
jeździć, aby znaleźć białe plamy na mapach zasięgu komórkowców.

Co wozicie ze sobą?