Co wy na to?

Data: 2009-10-18 06:50:49
Autor: Zakrzówek Kraken
Co wy na to?
A tak swoj± drog± to podobno dwa dni temu na jeziorze La Garda padł rekord Polski ponad 240 metrów. Też gratulacje.

MSC

Data: 2009-10-18 11:41:05
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Co wy na to?
A tak swoj± drog± to podobno dwa dni temu na jeziorze La Garda padł rekord Polski ponad 240 metrów. Też gratulacje.

MSC

Z tego co wiem to 240m padło juz jaki¶ czas temu bez TV i fleszy w małej grupce podobnie jak 330m na Korsyce dwa tygodnie po rekordzie Nuno Gomeza (318,25m) i też bez madialnego zgiełku.

Pozdrawiam

Adam

Data: 2009-10-18 16:46:17
Autor: Kris
Co wy na to?

Użytkownik "CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5b90.00000076.4adae2b1newsgate.onet.pl...
[...]

teraz padlo 245 m

Data: 2009-10-18 15:06:27
Autor: jacekplacek
Co wy na to?
Kris <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> grupce podobnie jak 330m na Korsyce dwa tygodnie po rekordzie Nuno Gomeza

teraz padlo 245 m

A kto?

Data: 2009-10-18 17:08:16
Autor: coolina
Co wy na to?
teraz padlo 245 m

ja, ale zgodnie z politykom prasow± klubu się nie chwalę

jk

Data: 2009-10-18 12:33:28
Autor: Obi_Wan
Co wy na to?

ZakrzĂłwek Kraken ha scritto:
A tak swojďż˝ drogďż˝ to podobno dwa dni temu na jeziorze La Garda padďż˝ rekord

Jak w la Garda to chyle czola.. na poczatku roku 3 dobrych nurkow
mialo tam wypadek, z tego co wiem tylko 1 przezyl.
Robi wrazenie
Pozdrawiam

Co wy na to?