Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??

Data: 2010-01-03 01:13:40
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Jarek wrote:
Witam

Przymierzam siÄ™ do zakupu auta w kombi.

Mam dwa typy Ford Mondeo Mk3 i Opel Vectra C, rok ok 2004-2005,
napędzane silnikiem 2.0 Diesel.

po co ci ten diesel?
wkrótce będzie droższy od benzyny.

moon

Data: 2010-01-03 14:53:20
Autor: PSYLO
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Moon pisze:
wkrótce będzie droższy od benzyny.

Mógłbyś napisać więcej na ten temat lub podać jakiegoś linka? Akurat też stoję przed wyborem nowego samochodu.

--
PSYLO

Data: 2010-01-03 16:38:40
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
PSYLO wrote:
Moon pisze:
wkrótce będzie droższy od benzyny.

Mógłbyś napisać więcej na ten temat lub podać jakiegoś linka? Akurat
też stoję przed wyborem nowego samochodu.

Widziałem nagłówki w jednym z tygodników, chyba Newsweeku czy Polityce.
Ma być wiele podwyżek podatków, akcyz, itp, i ON ma być droższy.

moon

Data: 2010-01-03 18:47:23
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Moon pisze:
PSYLO wrote:
Moon pisze:
[...]

Boszee...
Człowieka inteligentnego od głupca dzieli cienka granica. Jedna z umiejętności tego pierwszego to zdolność do samodzielnego myślenia.
Abyś nabył taką zdolność musisz nabyć troszkę wiedzy, nieco się z nią oswoić i przestać wierzyć we wszystko co piszą dziennikarze a już szczególnie kiedy podpierają się szklaną kulą i przewidują przyszłość.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-03 21:21:58
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
The_EaGle wrote:
Moon pisze:
PSYLO wrote:
Moon pisze:
[...]

widocznie nie spełniasz warunku nr 1.

moon

Data: 2010-01-03 21:58:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Moon wydusił z siebie te słowy:

widocznie nie spełniasz warunku nr 1.

nawet jak ON będzie droższy to - diesel mniej będzie spalał, ale mniejsza o ekonomie.
Mozna po prostu lubieć diesle za ich duzy moment na stosunkowo niskich obrotach, co w mieście i podczas wyprzedzania znacznie poprawia komfort jeżdzenia.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-03 22:34:30
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Ten warunek o większym momencie jest spełniony jeżeli porównujesz wolnossący benzynowy silnik z turbo dieslem.
W przypadku turbo benzyny wszystkie parametry po za spalaniem turbo benzyna ma lepsze.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-04 08:30:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

Ten warunek o większym momencie jest spełniony jeżeli porównujesz
wolnossÄ…cy benzynowy silnik z turbo dieslem.
W przypadku turbo benzyny wszystkie parametry po za spalaniem turbo
benzyna ma lepsze.

pewnie, tylko ile na rynku jest sioników turbobenzynowych?
I czy vectra i mondeo mozesz sobie takie kupic?
No i co z kosztami użytkowania turbodiesla i turbobenzyny?

Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to mocnozdecydowanie.

Data: 2010-01-04 14:07:19
Autor: Mirek Ptak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia 2010-01-04 08:30,  *Kuba (aka cita)* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
The_EaGle wydusi³ z siebie te s³owy:

Ten warunek o wiêkszym momencie jest spe³niony je¿eli porównujesz
wolnoss±cy benzynowy silnik z turbo dieslem.
W przypadku turbo benzyny wszystkie parametry po za spalaniem turbo
benzyna ma lepsze.

pewnie, tylko ile na rynku jest sioników turbobenzynowych?

Trochê jest, a w zwi±zku z mod± na downsizing bêdzie ich coraz wiêcej.

I czy vectra i mondeo mozesz sobie takie kupic?

Nie wiem jak Mondeo, ale Vectrê i owszem i to z bodaj dwoma ró¿nymi silnikami - 2.0T i 2.8T V6

No i co z kosztami u¿ytkowania turbodiesla i turbobenzyny?

Nie s³ysza³em o k³opotach z wtryskiwaczami w turbo benzynie ;)

Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to mocnozdecydowanie.

Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mie¶cie nie.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-04 14:16:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Mirek Ptak wydusi³ z siebie te s³owy:

[...]

no w sumie znikn±³em nowe auta. Jesli szukac w kilku letnich sprawa sie ma gorzej. Masz racje.

Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to
mocnozdecydowanie.

Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mie¶cie nie.

a dlaczego tak?
Ja powiedzialbym, jesli juz, ze dokladnie odwrotnie.
W miescie duzy moment u do³u jest zdecydowanie bardziej przydatny, choæ nie powiem - sprawne wyprzedzanie bez redukcji to niew±tpliwie równie wa¿na zaleta.
Ja chyba w ogole lubie diesle, choæ nie wszytskie ;-)

Data: 2010-01-05 08:59:23
Autor: Mirek Ptak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia 2010-01-04 14:16,  *Kuba (aka cita)* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mie¶cie nie.

a dlaczego tak?

Z mojego punktu widzenia w³a¶nie przez ci±g³e zmiany biegów.

[...]

Co z tego, ¿e du¿y moment, jak mocy brak na dole, dlatego te krótkie biegi. Owszem daje to wra¿enie szalonych przyspieszeñ, przyjemnie siê przyspiesza w trasie (do dynamicznego wyprzedzania nadal jednak trzeba redukowaæ), ale w sumie wielkiej ró¿nicy nie ma - zw³aszcza jak porównamy 175 Nm do 300 Nm w podobnej mocy silnikach benzynowym i dieslu - prawie 2x wiêcej Nm, a osi±gi takie same.

Ja chyba w ogole lubie diesle, choæ nie wszytskie ;-)

Tez przeciwnikiem nie jestem (patrz sign ;) ), ale nie demonizujê momentu ;-P

Data: 2010-01-04 21:08:46
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Dlatego do tej pory jak praktycznie nie było nowoczesnych turbo benzyn to dyskusja czy benzyna czy turbo diesel kończyła się tak samo. Ale jeżeli mamy turbo benzynę i turbo diesla to już nie ma znowu o czym mówić. Jeżeli ktoś jeździ do np 20 tys rocznie to niech bierze turbo benzynę lepsze będzie wszystko.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-04 22:50:58
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
The_EaGle wrote:

[...]

ja mam vectrę 2,2 direct, wcale nie turbo, ale ma 155 koni i jeździ pięknie.
nie ma tego paskudnego klekotu diesla, ma dużą płynność, ładnie i równomiernie przyspiesza, nie zdycha zaraz po początkowym "odpaleniu" turbo.
spalanie 8,6 w zimie i ok. 8,0 w lecie, z przewagÄ… jazdy w trasie.
i nie muszę studzić turbiny, klekotać sąsiadom pod oknami parkując, czy martwić się, że turbo trafi szlag i naprawa będzie kosztować 5 K.
coś za coś - jak miałbym jeździć dieslem 1,9 jak wszystkie "kratki" w PL i mieć tą wielką oszczędność 5 zyla na 100 km, to wolę nie.

moon

Data: 2010-01-04 23:51:24
Autor: Jurand
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

U¿ytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhtmai$q39$1news.interia.pl...

ja mam vectrê 2,2 direct, wcale nie turbo, ale ma 155 koni i je¼dzi piêknie.
nie ma tego paskudnego klekotu diesla, ma du¿± p³ynno¶æ, ³adnie i równomiernie przyspiesza, nie zdycha zaraz po pocz±tkowym "odpaleniu" turbo.
spalanie 8,6 w zimie i ok. 8,0 w lecie, z przewag± jazdy w trasie.
i nie muszê studziæ turbiny, klekotaæ s±siadom pod oknami parkuj±c, czy martwiæ siê, ¿e turbo trafi szlag i naprawa bêdzie kosztowaæ 5 K.
co¶ za co¶ - jak mia³bym je¼dziæ dieslem 1,9 jak wszystkie "kratki" w PL i mieæ t± wielk± oszczêdno¶æ 5 zyla na 100 km, to wolê nie.

Co nie zmienia faktu, ¿e jeste¶ debilem.

Jurand.

Data: 2010-01-05 00:17:21
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Jurand wrote:
[...]

jeszcze jakie¶ rewelacje mikry m³ocie?

moon

Data: 2010-01-09 17:49:23
Autor: Karolek
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Moon pisze:
Jurand wrote:
[...]

To ze jestes debilem, to zadna rewelacja.

--
Karolek

Data: 2010-01-08 00:57:20
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Mon, 4 Jan 2010 22:50:58 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedziba przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

ja mam vectrê 2,2 direct, wcale nie turbo, ale ma 155 koni i je¼dzi piêknie.

K³amie Pan. Nie posiada Pan takiego samochodu. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-01-08 02:10:13
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Jak najbardziej posiadam.
K³amiesz p³aszcz±tko, dumny posiadaczu punto.

moon

Data: 2010-01-08 04:28:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

[...]

Tfu! On je¼dzi przednionapêdow± pand±!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-09 17:24:14
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Fri, 08 Jan 2010 04:28:08 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisa³(a):

Jak najbardziej posiadam.
K³amiesz p³aszcz±tko, dumny posiadaczu punto.

Tfu! On je¼dzi przednionapêdow± pand±!

K³amiesz, jeste¶ jak zwykle niedoinformowany - w sumie nic dziwnego,
moonowy ka³o¿erco.

Data: 2010-01-09 17:23:31
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Fri, 8 Jan 2010 02:10:13 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

Istotnie. Nie jest to tylko ani samochód (vauxhall), a ni Pana.
K³amiesz p³aszcz±tko, dumny posiadaczu punto.
Pomyli³ mnie Pan ze swoim wiernym wylizywaczem odbytu, Zygmusiem Zarzeckim. --

Data: 2010-01-04 01:45:37
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

No, można, ale mój kolega w czasie ostatniego napadu zimy jechał do pracy 3 godziny (80 km). Zamarzało mu paliwo. Nie wiem, co to za komfort kiblować na poboczu w lesie i czekać na łaskę natury.
Miło było też pogwarzyć o tym kiedy już dojechał, ale zawalił dwa ważne spotkania.

moon

Data: 2010-01-04 08:31:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
[...]

wystarczy zadbać o to Paliwo i o samochód.
Mi jeszcze diesel nigdy nie zamarzł..

Data: 2010-01-04 21:06:09
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

To nie jest kwestia dbania o paliwo ale o szczęscie jak wlejesz na stacji nie świadomie letni olej i będzie minus 5 to staniesz choćbyś wymiał olej w swoim samochodzie co 2 tys km...

Ja na  8 lat jeżdżenia dieslami miaÅ‚em 2 takie przypadki a ostatni 2 tyg temu po tankowaniu na BP w Wawie.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-04 21:38:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

To nie jest kwestia dbania o paliwo ale o szczęscie jak wlejesz na
stacji nie świadomie letni olej i będzie minus 5 to staniesz choćbyś
wymiał olej w swoim samochodzie co 2 tys km...

przezornie mozna dolać ulepszacza, to mialem na mysli.
Tankowanie na sprawdzonej stacji, jesli sie da .. i ulepszacze, jesli sie nie da.

Data: 2010-01-04 22:08:36
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Depresator obniża temp wytrącania parafiny o kilka stopni. Może sie zdarzyć że to będzie za mało. Przezornie staram się wlewać to ustrojstwo jak jest poniżej -10 ale myślałem że jak zatankuje w BP ultimate diesel to będzie OK skoro temp to tylko -17 i byłem w błędzie. Samochód odpalił i po 2 km wyłączył się...

Tak wiec z tym dbaniem to jak bym nie przesadzał, staram się dbać a mimo to można się przejechać...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-04 22:21:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
The_EaGle pisze:

ale myślałem że jak zatankuje w BP ultimate diesel to będzie OK skoro temp to tylko -17 i byłem w błędzie. Samochód odpalił i po 2 km wyłączył się...

Kupowanie paliw z gatunku "premium" (wszelkie ultimate, v-power i inne takie) przy pierwszych mrozach, to proszenie się o kłopoty.
Tych paliw stacje sprzedają sporo mniej niż "zwykłego" ON, więc prawdopodobieństwo trafienia na jeszcze letnie paliwo, jest zbyt duże.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-06 23:49:45
Autor: The_EaGle
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
The_EaGle pisze:

[...]

Po tym tankowaniu też doszedłem do identycznych wniosków.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-04 08:28:34
Autor: Mirek Ptak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia 2010-01-03 21:58,  *Kuba (aka cita)* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Mozna po prostu lubieæ diesle za ich duzy moment na stosunkowo niskich
obrotach, co w mie¶cie i podczas wyprzedzania znacznie poprawia komfort
                ^^^^^^^^^
Zdecydowanie siê nie zgadzam.

Data: 2010-01-04 09:13:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
[...]

bo?
Zaraz pewnie powiesz, ze jest g³osno i w ogole...
Wiec od razu odpowiadam:
1. pisalem o komforcie dynamiki jazdy
2. na zewn±trz samochodu to moze i jest g³o¶niej, ale w srodku? Obawiam sie, ze to ju¿ nie jest takie oczywiste, choc oczywi¶cie wszystko zale¿y co do czego porównujemy

Data: 2010-01-04 14:01:50
Autor: Mirek Ptak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia 2010-01-04 09:13,  *Kuba (aka cita)* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Zdecydowanie siê nie zgadzam, ¿e jazda dieslem w mie¶cie w jakimkolwiek aspekcie poprawia komfort jazdy, nawet dynamikê, bo wtedy jest to okupione jeszcze wiêkszym wachlowaniem skrzyni± biegów z powodu krótkich biegów.
Co do g³o¶no¶ci - tak jest trochê g³o¶niej, ale zupe³nie mi to nie przeszkadza, zw³aszcza jak mam zamkniête okna :)

Data: 2010-01-04 14:17:07
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
[...]

mówilem juz, ze bardzo lubie ASB? ;-)

Data: 2010-01-05 08:53:39
Autor: Mirek Ptak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia 2010-01-04 14:17,  *Kuba (aka cita)* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Polubi³by¶ te¿ w benzynowym :)

Data: 2010-01-05 16:59:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
[...]

pewnie, ju¿ nie raz zd±zylem polubiæ :) niestety teraz musze mêczyæ sie z lewarem
ps. choæ turbonenzyny jeszcze nigdy nie mialem.

Data: 2010-01-03 18:50:05
Autor: Jurand
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

U¿ytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhqc4l$bl$1news.interia.pl...
PSYLO wrote:
Moon pisze:
wkrótce bêdzie dro¿szy od benzyny.

Móg³by¶ napisaæ wiêcej na ten temat lub podaæ jakiego¶ linka? Akurat
te¿ stojê przed wyborem nowego samochodu.

Widzia³em nag³ówki w jednym z tygodników, chyba Newsweeku czy Polityce.
Ma byæ wiele podwy¿ek podatków, akcyz, itp, i ON ma byæ dro¿szy.

A ja widzia³em nag³ówek w Fakcie, ¿e jeste¶ debilem. I co? ;)

Jurand.

Data: 2010-01-03 19:09:39
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
PSYLO wrote:
Moon pisze:
[...]

ale nie ma takiego nag³ówka, tumanie.
i co?
nie spoufalaj siê prostaku bo ci zrobiê syndrom p³aszczycy.

moon

Data: 2010-01-03 19:12:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

[...]

Co to jest syndrom p³aszczycy?
Sranie w gacie ze strachu?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 20:40:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Zabierz moona, wasze rynsztokowe zagrywki i spadaj st±d. Ju¿ z dwóch grup moon zrobi³ swój chlew. Tutaj go nie potrzeba.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien byæ

Data: 2010-01-03 21:20:06
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

ty, ma³pko, a kto siê tu zachowuje jak cham, co?
i nie mów mi gówniarzu gdzie mnie potrzeba, a gdzie nie.
s± grupy gdzie jestem 1o lat i nie mam ptoblemów z nikim - pewnie dlatego, ¿e nie ma tam takich chamo-idiotów jak ty, mydlak, czy inny debil jurand.
jeste¶ nikim, napij siê diesla i id¼ raus.

moon

Data: 2010-01-03 13:02:10
Autor: czupakabra
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
On 3 Sty, 21:20, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

[...]

Kolega Jarek pyta³ "Mondeo czy Vectra", a Tobie wystarczy³o kilka
postów ¿eby od tematu przej¶æ do obelg - nie wstyd Ci?

pozdrawiam

Sebastian
by³y cytryny AX, ZX, XM - teraz  s± fordy Focus, Mondeo

Data: 2010-01-03 22:17:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

[...]

Ty sobie przeczytaj ca³y w±tek.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 01:52:09
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
czupakabra wrote:
[...]

MNIE?
wam to chyba diesla w mózg wstrzykuj± na zebraniach PO :)

moon

Data: 2010-01-04 08:37:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Moon wydusi³ z siebie te s³owy:

MNIE?
wam to chyba diesla w mózg wstrzykuj± na zebraniach PO :)

o... i to jest to o czym pisa³em.
I do tego masz czelno¶æ twierdzic, ze to Ciebie atakuj±. LOL

Data: 2010-01-04 22:54:59
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

no bo taka jest prawda.
wiesz co to nastêpstwo zdarzeñ?
najpierw jest 1, potem 2, itd...
chyba tego nie kleisz.
skoro mnie, który nic nie zrobi³ atakujesz i czepiasz siê, to co chcesz us³yszeæ?
chyba ci co¶ wstrzykuj±, bo nic delikatniejszego nie mogê ci napisaæ.

moon

Data: 2010-01-05 17:00:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Moon wydusi³ z siebie te s³owy:

chyba ci co¶ wstrzykuj±, bo nic delikatniejszego nie mogê ci napisaæ.

ju¿ wszytsko, co mi potrzeba,  o Tobie wiem
Pozdrawiam
PLONK :D

Data: 2010-01-05 21:17:04
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) wrote:
Moon wydusi³ z siebie te s³owy:

chyba ci co¶ wstrzykuj±, bo nic delikatniejszego nie mogê ci napisaæ.

ju¿ wszytsko, co mi potrzeba,  o Tobie wiem

gówno wiesz.
tacy najgorsi.
on ju¿ wszystko wie.
dielsa siê napi³.

moon

Data: 2010-01-03 22:01:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
[...]

Ty twierdzisz, ze jestes inteligentny, wykszta³cony i wszyscy dookola Ciebie to idioci.
Moze wiec pokaza³by¶ troche kultury ze swojej strony, choæby dla przyk³±du, bo takimi tekstami to ... hmm, skoro¶ inteligetny to sam wiesz co.

Data: 2010-01-04 01:51:24
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

Tak? Gdzie? Mo¿e masz jakie¶ sygna³y z kosmosu?

Moze wiec pokaza³by¶ troche
kultury ze swojej strony, choæby dla
przyk³±du, bo takimi tekstami to ... hmm, skoro¶ inteligetny to sam
wiesz co.

jak na razie to dwóch szczonów zaczyna mnie bez powodu obra¿aæ, wiêc skoro usi³ujesz byæ taki akuratny, to siê czep tych kolesi, a nie mnie.
ciekawe, jak to go¶ciom jak ty, pewne debilne i chamskie teksty nie przeszkadzaj±, ale jak siê chujowi odpowie, to okropnie ci siê podnosi ci¶nienie.

to mo¿e co¶ powiesz kolegom, a nie mnie, co?

moon

Data: 2010-01-04 08:36:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
[...]

no ale zdajesz sobie sprawe, ze sam sobie jestes winny.
I jesli faktycznie chcialby¶ to zmienic, to musisz zacz±æ od siebie.
Odsetek chamskich postów na usenecie masz spory, nawet jesli to odpowiedzi na zaczepki, a zwróc uwage, ze napierdalasz chujami/debilami itd rzucasz na lewo i prawo niewspó³miernie do 'zaczepki'.
Nawet w tym po¶cie, kiedy nic Ci nie zrobilem zwracasz sie do mnie per "go¶ciom jak ty" - co te¿ móg³bym odebraæ jako zaczepke, albo choæby lekcewa¿enie.
Moze wiêc zanim skoczy Ci cisnienie, zastanów sie czy warto sie odezwac - dla lepszego obrazu w³asnego.

to mo¿e co¶ powiesz kolegom, a nie mnie, co?

A co ja, jaki¶ moderator jestem?
Wyrazilem w ma³ym OT swoje zdanie na temat tego co Ty robisz, bo mimo wszystko to sie zdecydowanie bardziej rzuca w oczy...

Data: 2010-01-04 22:53:12
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

 nie, nie zdajê sobiê sprawy, bo nie jestem "winny".
czep siê tramwaju, albo autobusu z dieslem.

moon

Data: 2010-01-05 16:59:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

Kuba (aka cita) wrote:
[...]

no i wlasnie tak sie koncz± próby dyskusji z Toba...

Data: 2010-01-05 21:16:21
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

Kuba (aka cita) wrote:
[...]

jakiej "dyskusji"?
chcesz mi wmówiæ jaki¶ kretynizm i nieprawdê.
czy ty my¶lisz, ¿e ja nie rozumiem po polsku?

moon

Data: 2010-01-03 22:52:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Hello Moon,

Sunday, January 3, 2010, 9:20:06 PM, you wrote:

[........................]

Iæ stont!

--
Best regards,

Data: 2010-01-03 23:23:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

Iæ stont!

To mój tekst!
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 00:40:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Hello Zygmunt,

Sunday, January 3, 2010, 11:23:01 PM, you wrote:

Iæ stont!
To mój tekst!
;-)

Tylko na grupach dyskusyjnych tego zwrotu - wed³ug Google - u¿yto
298000 razy. To jest wielokrotnie wiêcej ni¿ mojego "aqq", do którego
prawa jestem w stanie udowodniæ :P

--
Best regards,

Data: 2010-01-04 08:38:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
RoMan Mandziejewicz wydusi³ z siebie te s³owy:

Tylko na grupach dyskusyjnych tego zwrotu - wed³ug Google - u¿yto
298000 razy. To jest wielokrotnie wiêcej ni¿ mojego "aqq", do którego
prawa jestem w stanie udowodniæ :P

aqrat nie jestes :P

Data: 2010-01-05 02:54:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Hello Kuba,

Monday, January 4, 2010, 8:38:10 AM, you wrote:

Tylko na grupach dyskusyjnych tego zwrotu - wed³ug Google - u¿yto
298000 razy. To jest wielokrotnie wiêcej ni¿ mojego "aqq", do którego
prawa jestem w stanie udowodniæ :P
aqrat nie jestes :P

Jestem. Jest drukowana publikacja z tym napisem. Moja. Wcze¶niejszej
nie znalaz³em ;P

--
Best regards,

Data: 2010-01-04 21:16:33
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 03 Jan 2010 23:23:01 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisa³(a):

To mój tekst!

maszpunto, lizorowku?

Data: 2010-01-04 01:53:11
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Moon,

Sunday, January 3, 2010, 9:20:06 PM, you wrote:

[........................]

Iæ stont!

ty iæ,
i zabierz tego debila juranda i asshola mydlaka.

moon

Data: 2010-01-04 21:17:37
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Mon, 4 Jan 2010 01:53:11 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o z siedzib± przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

ty iæ,
i zabierz tego debila juranda i asshola mydlaka.

A mo¿e oka¿e siê, ¿e ma Pan trzy sprawy w s±dzie o znies³awienie? Bo ju¿
nie jest Pan anonimowym dupkiem, tylko znanym z imienia i nazwiska
indyuwiduum pope³niaj±cym przestêpstwa przeciwko czci. --

Data: 2010-01-04 22:56:23
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

uwa¿aj, bo za dzia³anie na szkodê firmy mo¿esz z³apaæ co¶ wiêcej.
nie mówi±c o gro¼bie karalnej, podszywaniu siê i takich ma³ych klockach.
to bêdzie twój ostani rok w usenecie, ma³pko.

moon

Data: 2010-01-08 01:00:33
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Mon, 4 Jan 2010 22:56:23 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

Racja, mogê z³apaæ Pana, Panie Prezesie na ³adny wyroczek za to, ¿e dzia³a
Pan na szkodê QMC International sp.  z o.o.
nie mówi±c o gro¼bie karalnej, podszywaniu siê i takich ma³ych klockach.
to bêdzie twój ostani rok w usenecie, ma³pko.

Dobra, Dynda, z prêgierza ju¿ uciek³e¶, teraz czas na PMS. Spylaj w
podskokach, wielu Twoich klientów tutaj czytuje, wiêc im wiêcej swoich
debilizmów tu wypiszesz, tym wiêksza szansa, ¿e znów konkurencja z³apie
kontrakt, a Ty bêdziesz musia³ swoj± matkê do grobu za zasi³ek z ZUS
wpakowaæ, bo Ciê na pogrzeb nie bêdzie staæ, go³odupcu. --

Data: 2010-01-08 02:13:55
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:

uwa¿aj, bo za dzia³anie na szkodê firmy mo¿esz z³apaæ co¶ wiêcej.

Racja, mogê z³apaæ Pana, Panie Prezesie na ³adny wyroczek za to, ¿e
dzia³a Pan na szkodê QMC International sp.  z o.o.

Co Adas, dojrza³e¶ do kolejnej akcji?
Masz jak w banku, teraz bêdê mia³ trochê czasu.

moon

Data: 2010-01-08 03:11:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Hello Moon,

Friday, January 8, 2010, 2:13:55 AM, you wrote:

[...]

Czy móg³by mi kto¶ wyt³umaczyæ, co tu siê dzieje? Dwóch grupowych
troli t³ucze siê, ¿e a¿ pióra lec±, Moon ma byæ prezesem powa¿nej
spó³ki, drugi zamiast Granad± ponoæ Punto je¼dzi, jakie¶ dane osobowe
w powietrzu lataj±. Czy przez te parê miesiêcy, jak mnie tu nie by³o,
¶wiat ca³kiem zwariowa³?

--
Best regards,

Data: 2010-01-08 12:56:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
On 2010-01-08, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

Czy móg³by mi kto¶ wyt³umaczyæ, co tu siê dzieje?

Moon wystosowa³ sto piêædziesi±te ostatnie ostrze¿enie.

Dwóch grupowych
troli t³ucze siê, ¿e a¿ pióra lec±,

Dzieñ jak codzieñ.[1]

Moon ma byæ prezesem powa¿nej
spó³ki, drugi zamiast Granad± ponoæ Punto je¼dzi,

Obie te informacje s± równie prawdziwe.

jakie¶ dane osobowe
w powietrzu lataj±. Czy przez te parê miesiêcy, jak mnie tu nie by³o,
¶wiat ca³kiem zwariowa³?

Patrz 1.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-01-09 17:25:24
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Fri, 8 Jan 2010 02:13:55 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

Bior±c pod uwagê co Ty masz w banku, to jako¶ nie bojê :D

Data: 2010-01-09 19:01:28
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:

Bior±c pod uwagê co Ty masz w banku, to jako¶ nie bojê :D

ma³o ci by³o stressu w zesz³ym roku?
poprawiê ci zaraz, psycholu.

moon

Data: 2010-01-10 01:42:40
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sat, 9 Jan 2010 19:01:28 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib± przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Bior±c pod uwagê co Ty masz w banku, to jako¶ nie bojê :D

ma³o ci by³o stressu w zesz³ym roku?

Stresu? Znów Pana wyobra¼nia ponosi.
poprawiê ci zaraz, psycholu.

Wie Pan, w koñcu mo¿e jednak za³atwiê Panu jazdê po s±dach?

Data: 2010-01-10 23:43:44
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

jazdê, ale do prokuratora, to bêdziesz mia³ ty, nie my¶l, ¿e ci siê uda, jemiole.
jeszcze ci stalking dorzucê, ty durny kmiocie.

moon

Data: 2010-01-10 23:20:00
Autor: masti
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 23:43:44 +0100, osobnik zwany Moon
wystukał:

jazdę, ale do prokuratora, to będziesz miał ty, nie myśl, że ci się uda,
jemiole.
jeszcze ci stalking dorzucÄ™, ty durny kmiocie.

moon
grupy Ci się popieprzyły donosicielu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-11 02:16:08
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:f33acfbbbe6afff366230bfa8b8d25a3f650.pl.eu.org...
[...]

a ty masz chociaż auto, czy tylko guza na mózgu, płaszczycowy rowolizie?

moon

Data: 2010-01-11 10:27:02
Autor: masti
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 02:16:08 +0100, osobnik zwany Moon
wystukał:

[...]

w przeciwieństwie do Ciebie tak i to nie jedno

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-11 21:57:04
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
masti wrote:

a ty masz chociaż auto, czy tylko guza na mózgu, płaszczycowy
rowolizie?

w przeciwieństwie do Ciebie tak i to nie jedno

to pisz na temat, gumofilcu

moon

Data: 2010-01-11 23:48:11
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:57:04 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

w przeciwieñstwie do Ciebie tak i to nie jedno

to pisz na temat, gumofilcu

Znów Pan pokazuje, jak inteligentn± osob± jest prezes spó³ki
consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do nocy, bo
jego wspó³pracownicy s± nic niewiedz±cymi g³upkami, a on sam analizuje
dane. I dlatego te¿ nie nale¿y kupowaæ Vectry, auta z upadaj±cego amerykañskiego
GM, który to koncern nie potrafi wyprodukowaæ samochodu, a do tego je¼dziæ
takim, to obciach. --

Data: 2010-01-12 00:11:52
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:
> [...]
consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do nocy,
bo jego wspó³pracownicy s± nic niewiedz±cymi g³upkami, a on sam

moi pracownicy s± ¶wietni, a ty jak zwykle k³amiesz.
moi pracownicy zarabiaj± dziennie tyle, ile ty w tydzieñ.
Adam P³aszczyca, zam. przy ulicy na Szaniec w Krakowie to patologiczny k³amca, oszczerca i chorobliwy psychopata.
To stalker i osoba, któr± wkrótce powitaj± koledzy w areszcie gromkim "hurra, dziewczyny przys³ali".

> I dlatego te¿ nie nale¿y kupowaæ Vectry, auta z upadaj±cego
amerykañskiego GM, który to koncern nie potrafi wyprodukowaæ
samochodu, a do tego je¼dziæ takim, to obciach.

o to siê nie musisz martwiæ, ciebie i tak nie staæ, pandziarzu.

moon

Data: 2010-01-11 23:40:22
Autor: masti
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 00:11:52 +0100, osobnik zwany Moon
wystukał:

Adam PÅ‚aszczyca wrote:
 > Znów Pan pokazuje, jak inteligentnÄ… osobÄ… jest prezes spółki
consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do nocy, bo
jego współpracownicy są nic niewiedzącymi głupkami, a on sam analizuje
dane.

moi pracownicy są świetni, a ty jak zwykle kłamiesz. moi pracownicy
zarabiają dziennie tyle, ile ty w tydzień.

idź sobie do swoich klakierów na alt, bo tu się tylko ośmieszasz po raz kolejny
--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-12 09:30:11
Autor: Moon
Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??

Adam PÅ‚aszczyca wrote:
 > Znów Pan pokazuje, jak inteligentnÄ… osobÄ… jest prezes spółki
consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do
nocy, bo jego współpracownicy są nic niewiedzącymi głupkami, a on

a to jest grupa pana płaszczycy?
to wpsółczuje głęboko.

moon

Data: 2010-01-12 21:41:01
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:11:52 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

moi pracownicy s± ¶wietni, a ty jak zwykle k³amiesz.

Ale¿ oczywi¶cie, ¿e sa ¶wietni - dla Pana. Tani, nie podskakuja, robi± co
im siê ka¿e. Sam Pan o tym pisa³, ¿e oni nie nadaj± siê do analizy, oni tylko zbieraj±
dane.
moi pracownicy zarabiaj± dziennie tyle, ile ty w tydzieñ.

Tyle, ¿e pracuj± raz na miesi±c :D

Adam P³aszczyca, zam. przy ulicy na Szaniec w Krakowie to patologiczny k³amca, oszczerca i chorobliwy psychopata.

Znów Pan k³amie, Panie Prezesie.

o to siê nie musisz martwiæ, ciebie i tak nie staæ, pandziarzu.

LOL. Znów Panu Zarzecki nieaktualne informacje przekaza³. --

Data: 2010-01-13 02:16:02
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

nie przynudzaj, bido.
napisz co¶ o swoich egzaminach i wykroczeniach.
zajmij siê sob±, pierdolcu.

moon

Data: 2010-01-14 01:20:47
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Wed, 13 Jan 2010 02:16:02 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

Po raz kolejny? Po co, czyzby konsultant od googli zerwa³ kontrakt i nie
by³ Pan w stanie sam znale¼æ tego w±tku?

Data: 2010-01-11 19:58:13
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:43:44 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

A dorzuæ Pan, co Pan chcesz. £atwiej bêdzie prokuratorowi spu¶ciæ Pana do
kibelka. --

Data: 2010-01-04 21:15:49
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 3 Jan 2010 21:20:06 +0100, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o z siedzib± przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

ty, ma³pko, a kto siê tu zachowuje jak cham, co?

Pan.

i nie mów mi gówniarzu gdzie mnie potrzeba, a gdzie nie.

Potrzeba Cie na cmentarzu, 2,5 metra pod ziemi±. Innego zastosowania dla
Ciebie nie widze.
s± grupy gdzie jestem 1o lat i nie mam ptoblemów z nikim - pewnie dlatego,

....¿e jeste¶ na nich jedynym u¿ytkownikiem.

Data: 2010-01-03 21:12:08
Autor: Moon
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

syndrom p³aszczycy polega na niemo¿no¶ci zajêcia siê czymkolwiek poza mn±, a przez to pogr±¿eniu w psychozê.
moon

Data: 2010-01-04 21:18:00
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 3 Jan 2010 21:12:08 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

I dlatego Pan pije do lusterka, zajmuj±c siê sob±?

Data: 2010-01-04 21:14:45
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 03 Jan 2010 19:12:11 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisa³(a):

Co to jest syndrom p³aszczycy?
Sranie w gacie ze strachu?

Tak, i potem Dynda musi Ciebie prosic o wylizanie obesranej dupy.

Data: 2010-01-04 21:14:20
Autor: Adam P³aszczyca
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 3 Jan 2010 19:09:39 +0100, Moon napisa³(a):

[...]

Znaczy uciekniesz z podkulonym ogonem równiez z tej grupy?

Data: 2010-01-03 22:56:58
Autor: Bydlê
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??

PSYLO wrote:

Moon pisze:

[...]

O tym

http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg

Piszesz?

--
Bydlê

Data: 2010-01-04 00:37:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Hello Bydlê,

Sunday, January 3, 2010, 10:56:58 PM, you wrote:

[...]

A ja widzia³em nag³ówek w Fakcie, ¿e jeste¶ debilem. I co? ;)
O tym
http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg
Piszesz?

Zszed³em. Jeste¶ genialne bydlê ;)

--
Best regards,

Data: 2010-01-04 08:40:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Bydlê wydusi³ z siebie te s³owy:

A ja widzia³em nag³ówek w Fakcie, ¿e jeste¶ debilem. I co? ;)

O tym

http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg

Piszesz?

na prhn to podrzuæcie.
Ja nie mogo bo mnie kya nie lubi ;-)

Data: 2010-01-04 12:49:06
Autor: michail
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
W dniu 2010-01-03 22:56, Bydlê pisze:

O tym

http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg

Piszesz?

ROTFLMAO :D

--
Michail

Data: 2010-01-06 00:02:56
Autor: Borys Pogore³o
Co wybraæ Mondeo vs. Vectra ??
Dnia Sun, 03 Jan 2010 22:56:58 +0100, Bydlê napisa³(a):

A ja widzia³em nag³ówek w Fakcie, ¿e jeste¶ debilem. I co? ;)

O tym

http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg

 Genialne! :)

 Szkoda, ¿e na prhn takich rzeczy nie ma sensu puszczaæ, bo obrazek zaraz
zniknie.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl