Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?

Data: 2012-05-29 13:09:04
Autor: Abecolek
Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?

Jak w temacie. Kończy mi się umowa w oranżu i dostałem taki oto wybór telefonów (nie licząc innych marek, których nie trawię lub nie chcę):
- SGS 2 (i musiałbym dopłacić ze 400 PLN)
- SGS +
- Xperia Arc S

A może coś innego?
CoÅ› polecicie, poradzicie?

W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.

Data: 2012-05-29 20:13:58
Autor: ToMasz
W dniu 29.05.2012 13:09, Abecolek pisze:

[...]
latarka ma być czy nie??
A może coś innego?
CoÅ› polecicie, poradzicie?

W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.
zostawić to co masz, nowy opchnąć na allegro

ToMas

Data: 2012-05-29 21:18:02
Autor: Marcin
Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?

A może coś innego?
CoÅ› polecicie, poradzicie?

W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.

Mam SGS II, miałem SGS I, dziecko ma ARC S, jestem zadowolony jednak różnica między SGS a SGS 2 nie jest warta dopłaty - w moim przypadku ponad 600. Co do ARC S trudno powiedzieć, podobne do SGS 2 ale wydaje się delikatniejszy, ma standardowo naklejoną folię na ekran która nawet mało się rysuje, bateria w Xperi trzyma dzień ale telefon służy do gier, Angry birds i jakieś tam głaskanie kota. W moim SGS 2 od dnia do 3 w zależności od sposobu użytkowania. No i oczywiscie samsung ma Gorilla Glas - ale i tak mam folię. No i to zabezpieczenie pokrowiec, myślę że już kilkanaście razy uratował mi fona, choć podobno samsungi są odporne na upadki. Xperia nie wiem, też jest etui. W razie pytań pisz na priv.

Data: 2012-05-29 22:56:42
Autor: Kapsel
Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?
Tue, 29 May 2012 21:18:02 +0200, Marcin napisa³(a):

No i oczywiscie samsung ma Gorilla Glas - ale i tak mam foliê. No i to zabezpieczenie pokrowiec, my¶lê ¿e ju¿ kilkana¶cie razy uratowa³ mi fona, choæ podobno samsungi s± odporne na upadki.

Ad. samego SGS - upadki prze¿y³ ze 4, albo i 5.
Natomiast gorilla glass ju¿ mi siê zaczyna haczyæ pod palcami :]

 --
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-05-29 22:15:02
Autor: m@rcin
Co wybraæ? SGS2, Xperia Arc S a mo¿e SGS+?
bierz SGS2 i bedziesz super zadowolony
mialem SGS a teraz mam SGS2 i jest znacznie lepszy. wszystko dziala znacznie plynniej i dluzej chodzi na baterie.
w sumie skoro piszesz ze dziala ci od 1 - 3 dni to za duzo tel nie uzywasz wiec mozesz rownie dobrze pozostac przy tym co masz a nowke sprzedac

Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?