Data: 2012-12-09 21:13:13 | |
Autor: Ivam | |
Co wybrać | |
W dniu 2012-12-09 21:04, Alpines pisze:
Chodzi o silnik diesla lub coś z lpg - samotne wyprawy do pracy około Odpuść sobie renault 1.5dci. Nic więcej w tym temacie nie poradzę. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-09 22:16:22 | |
Autor: jerzu | |
Co wybrać | |
On Sun, 09 Dec 2012 21:13:13 +0100, Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm>
wrote: Odpuść sobie renault 1.5dci. Nissan i Toyota się nie psują, więc nie ma potrzeby pytać o serwis. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-12-09 23:07:56 | |
Autor: ToMasz | |
Co wybrać | |
W dniu 09.12.2012 21:13, Ivam pisze:
W dniu 2012-12-09 21:04, Alpines pisze:auto nie teges, silnik zły? 15dci ma też parę wersji ToMasz |
|
Data: 2012-12-09 23:25:05 | |
Autor: Ivam | |
Co wybrać | |
W dniu 2012-12-09 23:07, ToMasz pisze:
auto nie teges, silnik zły? 15dci ma też parę wersji Brak zamków na panewkach. We wszystkich wersjach. Poza tym fajny silnik. Ale trochę strach. Podobnie zresztą OIDP hdi 1.4 i 2.2. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-10 00:19:30 | |
Autor: Lewis | |
Co wybrać | |
W dniu 2012-12-09 23:25, Ivam pisze:
W dniu 2012-12-09 23:07, ToMasz pisze: O popatrz a to w saabie podobno radośnie panewki się kręcą :D -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-12-10 08:30:10 | |
Autor: ToMasz | |
Co wybrać | |
W dniu 10.12.2012 00:19, Lewis pisze:
W dniu 2012-12-09 23:25, Ivam pisze:mają się w renówkach kręcić czy nie? :) Może inaczej. brak zamków - syf, dwumasa - syf, FAP - gówno. Czy podnoszony prze Ciebie problem, jest problemem potencjalnym, czy poprostu jak dci nagle przestaje działać to na 100% trzeba panewki wymieniać? ToMasz |
|
Data: 2012-12-10 13:32:49 | |
Autor: Lewis | |
Co wybrać | |
W dniu 2012-12-10 08:30, ToMasz pisze:
W dniu 10.12.2012 00:19, Lewis pisze: To nie ja pisałem o panewkach w renault :) Ja mówię o tych w saabie w silniku B2X5 ;) FAP można łatwo usunąć, dwumasę chyba można na sztywne przerobić ale tego nie gwarantuje no a panewki... no cóż, mam kliku znajomych co ujeżdząją 1.5dci i nie słyszałem od nich żeby im się panewka przekręciła :) -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-12-10 22:33:03 | |
Autor: Ivam | |
Co wybrać | |
W dniu 2012-12-10 13:32, Lewis pisze:
no cóż, mam kliku znajomych co Ja mam jednego, któremu się ukręciła. Kwestia dbania o regularne wymiany oleju i filtra, a tego w używanym aucie nie sposób sprawdzić. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-11 13:07:36 | |
Autor: Dman666 | |
Co wybrać | |
On Monday, December 10, 2012 1:32:49 PM UTC+1, Lewis wrote:
no cóż, mam kliku znajomych co ujeżdząją 1.5dci i nie słyszałem od nich żeby im się panewka przekręciła :) No git...ale pierwsze co uslyzalem od nieASO serwisu to "sprzedaj Pan"...producent wymyslil przebiegi serwisowe(o ile mnie pamiec nie myli) co 40K...potem zeszli to 30...finalnie stanelo na wymianie oleum co 10K ;-) Silnik super...82hp w malej budzie zamiata asfalt, kultura pracy wzorowa (niech sie Vw uczy)ale podziekowalem... -- Dman-666 |