Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?

Data: 2012-02-02 03:40:39
Autor: Adam Czajka
Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?
hey

No właśnie co wybrać BlackBerry 9300 Curve, Samsung Galaxy Ace, HTC
Wildfire S, Nokia E52, Nokia 500, czy Nokia C5-03?

Telefon służbowy do pracy dla mnie. Głównie rozmowy i SMSy, www,
rzadko nawigacja, czasem zdalne łączenie się z domowym komputerem
przez TeamViewer.

Który z wymienionych telefonów będzie najłatwiejszy w obsłudze i
będzie do tych zastosowań najlepszy? Wiem że na Nokie nie ma
TeamViewera, ale jeśli jest na nie przeglądarka obsługująca flash to
też mi wystarczy.

Data: 2012-02-02 16:08:30
Autor: Dedektyf
W dniu 2012-02-02 12:40, Adam Czajka pisze:
[...]

Każdy telefon inny system (no prawie) - jesteś tego świadom ? inne systemy, inny sposób obsługi ?

Gdyby nie pytanie brzmiało "telefon do pracy" to E52 -tyle że z racji wielkości ekranu korzystanie  www jest mało wygodne (choć sam korzystałem na E51)

(tylko musisz umieć czytać instrukcję obsługi - choć to w zasadzie dotyczy każdego z modeli)

Data: 2012-02-02 16:18:47
Autor: Waldek Godel
Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?
Dnia Thu, 2 Feb 2012 03:40:39 -0800 (PST), Adam Czajka napisał(a):

hey

No właśnie co wybrać

BlackBerry 9300 Curve,

Powoli muzealniejący model z historycznym już w tym momencie systemem, małą
ilością aplikacji która nigdy się już nie zwiększy.

Samsung Galaxy Ace, HTC Wildfire S,

Proste modele entry level, jeżeli BARDZO tanie, to może się opłacać

Nokia E52,

Spaprany model, kiedyś kupowany bo ludzie myśleli, że będzie lepszy od E51,
teraz kupują tylko ci, którzy nie radzą sobie z przeczytaniem opinii
(grasuje tu jeden taki chamski troll który o zakup obwinia wszystkich,
tylko nie siebie)

Nokia 500, czy Nokia C5-03?

dosyć podobne modele, trochę powyżej entry level, ale system taki sobie. Choć nie aż tak muzealny jak w Blackberry
Jak ktoś lubi dotykowy symbian - może być warto

Telefon służbowy do pracy dla mnie. Głównie rozmowy i SMSy, www,
rzadko nawigacja, czasem zdalne łączenie się z domowym komputerem
przez TeamViewer.

jako służbowy to chyba... żaden z powyższych.
Zwłaszcza w tym zakresie zastosowań, bo w innym to może Blackberry by się
jeszcze załapało.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-02-02 10:31:53
Autor: Adam Czajka

On 2 Lut, 17:18, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
> [...]
Powoli muzealniejący model z historycznym już w tym momencie systemem, małą
ilością aplikacji która nigdy się już nie zwiększy.
Nie boję się braku nowych aplikacji. Zależy mi na używalności
telefonu, trochę www i czasem to co już pisałem.

> Samsung Galaxy Ace, HTC Wildfire S,
Proste modele entry level, jeżeli BARDZO tanie, to może się opłacać
A jeśli byś miał wybrać z tych dwóch, to który i dlaczego?

> Nokia E52,
Spaprany model, kiedyś kupowany bo ludzie myśleli, że będzie lepszy od E51,
Miałem E50, która miała bardzo złą opinię, i nawet ją polubiłem. E52
nie jest chyba gorsza?

> Nokia 500, czy Nokia C5-03?
dosyć podobne modele, trochę powyżej entry level, ale system taki sobie.
Jak ktoś lubi dotykowy symbian - może być warto
No właśnie nie używałem takiego. Czy użytkownicy takich Nokii (byli i
obecni) mogą się podzielić wrażeniami?

> Telefon służbowy do pracy dla mnie.
jako służbowy to chyba... żaden z powyższych.
A jaki inny byś radził? Niestety słuchawki z górnej półki nie wchodzą
w grę.

Zwłaszcza w tym zakresie zastosowań, bo w innym to może Blackberry by się
jeszcze załapało.
Które zastosowania je wykluczają, a do których się nadadzą?

Data: 2012-02-02 18:55:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 2 Feb 2012 10:31:53 -0800 (PST), Adam Czajka napisał(a):

[...]

telefon działa, wuwuwu marnie na tym ekraniku, reszta... jak to reszta

A jeśli byś miał wybrać z tych dwóch, to który i dlaczego?

none of the above. Wolałbym chodzić ze starą E71 albo nawet wyjąć z
szuflady 6310

Nokia E52,
Spaprany model, kiedyś kupowany bo ludzie myśleli, że będzie lepszy od E51,
Miałem E50, która miała bardzo złą opinię, i nawet ją polubiłem. E52
nie jest chyba gorsza?

Jest, wiesza się, jest słabo wykonana. Zdecydowanie lepiej brać E71 (jak
ktoś jeszcze znajdzie) albo jak ktoś nie cierpi QWERTY to poszukać E66

No właśnie nie używałem takiego. Czy użytkownicy takich Nokii (byli i
obecni) mogą się podzielić wrażeniami?

Uzytkownicy którzy przesiedli się z klawiszowych Nokii przeważnie rzucają
kurwami. Uzytkownicy którzy przesieli się z innych telefonów czasem są
nawet zadowoleni.

A jaki inny byś radził? Niestety słuchawki z górnej półki nie wchodzą
w grę.

To co wyżej - z Nokii E71 albo E66
Może HTC Chacha, jest całkiem niezły. To zreszta kwestia gustu i
określonych zastosowań.

Zwłaszcza w tym zakresie zastosowań, bo w innym to może Blackberry by się
jeszcze załapało.
Które zastosowania je wykluczają, a do których się nadadzą?

Mail na blackberry tradycyjnie działa świetnie. Zwłaszcza jeżeli się ma
pocztę korporacyjną, np. Exchange. Jak pisałem, WWW słabo, bo ekranik
marny. Niekórzy np. używają Skype - na Blackberry nie ma i nie zanosi się
na to, żeby był. Na Blackberry OS6 nie będzie z pewnością.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-02-03 16:33:17
Autor: r.
[...]

Ja z kolei polecam Nokie E72, właśnie ze względu na exchange. Początkowo byłem sceptyczny, ale teraz jest to dla mnie wygodne. Do tego pełna klawiatura.

pozdrawiam
r.

Data: 2012-02-03 15:47:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 03 Feb 2012 16:33:17 +0100, r. napisał(a):

Ja z kolei polecam Nokie E72, właśnie ze względu na exchange. Początkowo byłem sceptyczny, ale teraz jest to dla mnie wygodne. Do tego pełna klawiatura.

Mail for Exchange działa również na E71, która jest lepiej wykonana.
Pierwszy z brzegu przykład - klapka baterii w E71 ma dwie łapki i zatrzask,
po zamknięciu jest kompletnie nieruchoma. W E72 na jednej łapce już
zaoszczędzili i klapka jest trochę luźna. A to tylko jeden przykład.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-02-04 11:22:26
Autor: to
Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?
begin r.
Ja z kolei polecam Nokie E72, właśnie ze względu na exchange. Początkowo
byłem sceptyczny, ale teraz jest to dla mnie wygodne. Do tego pełna
klawiatura.

Używałem, do www to się kompletnie nie nadaje. Mały, niedotykowy ekran, już stary P990i.

IMHO najlepszy obecnie telefon do pracy (w zasadzie nie ma konkurencji) to E7. Zastępuje niemalże netbooka, nawet myszkę można podłączyć jak ktoś lubi (ale nie ma takiej potrzeby).

Data: 2012-02-02 19:51:29
Autor: ALEX
W dniu Cz 2 02 2012 19:31, Adam Czajka pisze:

[...]

Całkiem przyjemny system. Nie mogę narzekać. Jedynie procek dostaje zadyszki, 680 MHz deczko za mało -> dlatego wolałbym 500 niż C5-03. No i nowszy Symbian, z widokami na aktualizacje do nowszych wersji.
Ewentualnie pytaj.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-02-02 21:31:14
Autor: ToMasz
[...]
zdecydowanie żaden. ja z i780(windows mobile) przeszedłem na DesireZ (android klasę wyższy od w.w) i jest to krok wstecz w wygodzie obsługi _telefonu_. TELEFONU powtarzam, bo android ma setki zalet, ale jak juz pisałem, jeśli nie odbiorę telefonu - brak sensownego powiadomienia. Odblokowanie urządzenia - na dwa razy, kto dzwoni? aaaa.. Bronek no to oddzwoń...  no dalej, ruchy... i tak trzeba sobie poczekać na te wszystkie kolorowe ekrany a potem dzwonimy. Naprawdę chcesz takim telefonem pracować? Brak klawiatury w _telefonie_ nie jest zaletą. W komputerku trzymanym w dłoni - jak najbardziej, ale nie w telefonie. Dostęp do książki telefonicznej (wyłączając jej przewijanie) również w WM był lepszy.

ToMAasz

Data: 2012-02-04 11:23:53
Autor: to
Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?
begin Adam Czajka
No właśnie co wybrać BlackBerry 9300 Curve, Samsung Galaxy Ace, HTC
Wildfire S, Nokia E52, Nokia 500, czy Nokia C5-03?

Jeśli zależy Ci na rozmowach i SMS-ach to nie szukasz Androida. Jeśli zależy Ci na przeglądarce i GPS, to szukasz czegoś z dużym, dotykowym ekranem. Wybierz coś, co Ci się podoba na tej podstawie. :>

Co wybrać BB 9300 Curve, Galaxy Ace, HTC Wildfire S, Nokia E52, 500, czy C5-03?