Co wybrać KTM czy HU¦KE

Data: 2015-06-25 08:38:08
Autor: tedra125
Co wybrać KTM czy HU¦KE
Witam jestem tu nowy i sorki za jakie¶ błędy. Mam zamiar kupić jakie¶ Enduro i wybór padł na Ktm   LC4 lub Hu¶ke TE, wiem ze KTM to bardzo dobre sprzety, a nie wiem jak z Hu¶k± ponoć od 1999 szły już z pomp± oleju ? Mój budrzet to 6000ty¶ i pare zł na drobne poprawki, KTM moim zdaniem za bardzo sie nie kupi w tej kasie a husqvarn jest wiecej w tej kasie, a wy jak  radziecie co kupic i na co patrzeć jesli ogladałbym tak± hu¶ke i czy hu¶ka te 410  to dobry sprzęt ? A może macie jakie¶ inne propzycje. --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-07-04 14:22:35
Autor: t12t12
Co wybrać KTM czy HU¦KE
tedra125 napisal

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl
Obejrzyj yamahe dt , Kawasaki kmx ,Hondę , i Suzuki . podałem ci nazwy dobrych sprzętów pozdro  :-) --

Data: 2015-07-04 14:26:32
Autor: t12t12
Co wybrać KTM czy HU¦KE
tedra125 napisal

[...]

Obejrzyj yamahe dt , Kawasaki kmx ,Hondę , i Suzuki . podałem ci nazwy dobrych sprzętów pozdro  :-)  a i jeszcze patrz czy nie ciemniejsze olej z silnika , obejrzyj dyfuzor dokładnie i zobacz od ilu kopów pali ,chodzi równo czy ga¶nie po chwili