Co wybrac Omnia czy Nokia5800

Data: 2009-06-09 11:26:47
Autor: Alr
Co wybrac Omnia czy Nokia5800
Witam,
Szukam telefonu, który zastąpi mi PDA, nawigację i telefon. Planowałem zakup
Nokii 5800, ale rożnie o niej piszą, wpadł mi w oko Samsung Omnia i900. Który
z nich będzie lepszym zakupem. Przyznam się, że po używaniu PDA z WM5
powiedziałem, że nigdy więcej WM. Ale może coś się poprawiło?

Jak wypada porównanie tych 2 telefonów:
1. Czas pracy
2. Czytelność wyświetlacza, zwłaszcza na zewnątrz
3. Stabilność systemu
4. Wytrzymałość mechaniczna
5. Jakość zdjęć z "aparatu"
6. No i ogólnie - co byście polecili

Pozdrawiam
Janusz

Data: 2009-06-10 08:55:45
Autor: Daniel

Użytkownik " Alr" <alr_gw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lgtm$hgl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polecam Ci omnię, korzystam z niej 9 miesięcy i WM6 jest o niebo lepszy od symbiana. Przez lata kupowałem zawsze nokię ale co nowszy model to tak naprawdę gorszy - w E50 klawiatura ścierała się co 3 m-ce, wymieniali na gwarancji co prawda ale to i tak na niewiele się zdawało, E65 bateria nie wytrzymywała nawet jednego dnia przy intensywnym korzystaniu a do tego podświetlenie klawiatury było naprawiane 3 razy. Co do 5800 to przyznam, że nie miałem ale z racji tego, że to nokia nie chcę mieć. Samsung robi naprawdę dobre zdjęcia i bateria, która trzyma 2-3 dni przy moim korzystaniu. Pozdrawiam Daniel.

Data: 2009-06-10 08:16:38
Autor: Alr
Daniel <mybox@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
Polecam Ci omnię, korzystam z niej 9 miesięcy i WM6 jest o niebo lepszy od symbiana. Przez lata kupowałem zawsze nokię ale co nowszy model to tak naprawdę gorszy - w E50 klawiatura ścierała się co 3 m-ce, wymieniali na gwarancji co prawda ale to i tak na niewiele się zdawało, E65 bateria nie wytrzymywała nawet jednego dnia przy intensywnym korzystaniu a do tego podświetlenie klawiatury było naprawiane 3 razy. Co do 5800 to przyznam, że nie miałem ale z racji tego, że to nokia nie chcę mieć. Samsung robi naprawdę dobre zdjęcia i bateria, która trzyma 2-3 dni przy moim korzystaniu. Pozdrawiam Daniel.
Dzięki za odpowiedź,
Jeśli znalazłbyś chwilkę to napisz o co chodzi tym mało czułym ekranem (tak
coś pisali w teście), było też o niestabilnym oprogramowaniu (ale była to
wczesna wersja), skrzypiąca klapka baterii :) no i ogólnie jak znosi codzienną
eksploatację (zwłaszcza ekran) - mam PDA, ale on zazwyczaj w futerale, a
telefon używa się "nieco" intensywniej.

Pozdrawiam
Janusz

Data: 2009-06-10 16:20:32
Autor: P1
Daniel wrote:

Polecam Ci omnię, korzystam z niej 9 miesięcy i WM6 jest o niebo
lepszy od symbiana. Przez lata kupowałem zawsze nokię ale co nowszy
model to tak naprawdę gorszy
[ciach]

Czy Wy również macie czasem podobne wrażenie, że czy to w usenecie, czy to na różnych forach, pojawiają się od czasu do czasu posty z pytaniem o wybór telefonu o temacie np. "Omnia vs Inny telefon"? I zwykle w pierwszej odpowiedzi zachwalana jest ta Omnia :-)

Czy to zbieg okoliczności, czy taki śmieszny marketing szeptany Samsunga? Oczywiście nie mówię, że tak jest w przypadku tego konkretnego tematu.

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-06-10 14:44:07
Autor: Alr
P1 <p1p1p1@o2.pl> napisał(a):
[...]

Hmm, trudno powiedzieć, ja rzeczywiście szukam telefonu, kilka postów niżej
pytałem n/t Nokii 5800 vs. E66. Bardziej skłaniałem się do czegoś z ekranem
dotykowym - czyli 5800 lub coś innego - pytanie czy WM6 jest stabilny, bo z 5
są kłopoty na moim PDA.
Więc jeśli ktoś mógłby coś podpowiedzieć o rozsądnych gabarytach i cenie -
jestem otwarty na propozycję.

Pozdr.
Janusz

Data: 2009-06-15 08:23:10
Autor: G Nowak
[...]

Imho 5800 odpada, Nokia przeniosla jakis czas nie modyfikowanego symbiana s60-3rd na sprzet bez klawiatury. Nie wiem jak inni, ja mialem wrazenie jakbym uzywal prototypu w wersji bardzo wczesnej, podobnie jak w przypadku chinskich podrobek telefonow z ebaya.

--
pozdr

Data: 2009-06-10 21:12:30
Autor: Benek
Co wybrac Omnia czy Nokia5800

Użytkownik "Daniel" <mybox@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0nldk$otj$1inews.gazeta.pl...

Nokia E71
trzyma spokojnie 3 dni przy zabawie telefonem a przy normalnym używaniu dłużej w dodatku bardzo intuicyjna i prosta nie trzeba stukać i celować rysikiem aby napisać sms czy dostać sie do funkcji.

Co wybrac Omnia czy Nokia5800