Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron

Data: 2016-06-28 17:13:04
Autor: BUNIEK
Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
Czy używane wypasione CoreDuo czy może mowy najtańszy Intel na nowej płycie z SataIII (mam dysk SSD)
Budżet 450 zł.
Za tyle mogę kupić nowe CPU + MB + 8GB Ram
Czy przejście na nową platformę będzie skokiem w porównaniu do Core Duo?
Niestety procesory drogie. Na i3 mnie nie stać. :-)

Nowe Pentium G3260T etc z nową platformą, dziś nie masz na CPU jutro Będzie.
testowałem ostatnio Pentium G (2 rdzenie) w ESXI (środowisko do wirtualizacji)
i ciągał 2 windowsy, Router PF Sense, Linuxa.
Jestem pozytywnie zaskoczony wydajnością tego CPU.

Buniek

Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron