Co wybrac Suzuki DR czy Transalp

Data: 2009-06-13 12:33:20
Autor: konradskce
Co wybrac Suzuki DR czy Transalp
Witam,

Tak sie składa że w garażu kolegów od wspólnych wypadów na moto jest
zarówno DR jak i Transalp.
Miałem okazje pojeździć każdym z nich i oto moje (subiektywne)
wrażenia:
DR650: pozwoli na więcej zabawy w lekkim terenie i dojedzie po dołkach
dalej niż Transalp; jeżeli będziesz jeździł z pasażerem zapomnij o
dalszych przebiegach (trasa Skierniewice - Częstochowa czyli ok 300 km
w obie strony i mieliśmy dość); specyfika pracy singielka którą albo
sie lubi albo nie (m.in. wyraźnie wyczuwalne drgania);
Transalp: zdecydowanie wygodniejsza kanapa i pozycja na moto zarówno
dla kierowcy jak i pasażerki; wygodniejszy na trasie (lepiej "czuje"
asfalt niż DR); po zaopatrzeniu w 3 kufry dobrze znosi sporą porcję
bagażu; silnik pracuje miękko bez dziwnych odgłosów tak
charakterystycznych dla DR i pokona zdecydowanie więcej kkm;

Poza tym trzeba konkretnie rozważyć każdy egzemplarz - wiemy wszyscy
jak jest z używkami w PL ... ja wybrałbym Transalpa. Kolega od DR już
odkłada do skarbonki w kształcie motocykla na ... Transalpa.

PS. To mója pierwsza wypowiedź na pl.rec.motocykle. Wybaczcie jeżeli
coś nie tak ...

konradskce

Co wybrac Suzuki DR czy Transalp