Co wybrać bandyta czy fazer

Data: 2010-11-15 21:53:59
Autor: alles
Co wybrać bandyta czy fazer
Proszę o pomoc w wyborze motocykla
ciężko mi się zdecydować na zakup motorka waham się pomiędzy Bandytą 1200 a raz Fazerem 1000. oczywiście z owiewkami.
A może wy coś doradzicie?
może jakiś inny motor?
kwota maksymalnie do 12 tys
dodam jeszcze że mam 199cm wzrostu
i że raczej nie interesują mnie 600-ki.
Do tej pory latam na xj900s dywersja
proszę o rady i sugestie!!!!

Data: 2010-11-16 07:40:02
Autor: Tułmacz
Co wybrać bandyta czy fazer
proszę o rady i sugestie!!!!

a paczyłes na R1200?

jk

Data: 2010-11-16 08:06:51
Autor: Scyzoryk
Co wybrać bandyta czy fazer

proszę o rady i sugestie!!!!

może TDM 900 ?

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-16 08:16:07
Autor: Piotr Rezmer
Co wybrać bandyta czy fazer
alles pisze:

Do tej pory latam na xj900s dywersja
proszę o rady i sugestie!!!!
I co z nią nie tak? Napisz co Ci nie pasuje, to pewnie będzie innym łatwiej coś doradzić.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-16 21:46:56
Autor: alles
Co wybrać bandyta czy fazer
po kolei odpowiadam R1200 za drogi
TDM jakoś mi n ie leży
Swoją dywersję chcę sprzedać bo to anglik i już trochę korozja ją bierze
i chciałbym mieć już po prostu nowszy motor
poza tym hamulce w dywersji są beznadziejne

Data: 2010-11-17 08:55:24
Autor: Piotr Rezmer
Co wybrać bandyta czy fazer
alles pisze:
[...]

A patrzyłeś np na Suzuki DL1000? Być może przy Twoim wzroście byłby wygodny.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-17 08:36:48
Autor: alles
Co wybrać bandyta czy fazer
Dl1000 to jakoś nie moja bajka
Głównie skupiam sie na bandycie i fazerze i chyba szalka przechyla się na stronę bandyty
wydaje mi sie że fazer jest dla mnie trochę za mocny

Data: 2010-11-17 09:42:17
Autor: duddits
Co wybrać bandyta czy fazer
W dniu 2010-11-17 09:36, alles pisze:
Dl1000 to jakoś nie moja bajka
Głównie skupiam sie na bandycie i fazerze i chyba szalka przechyla się
na stronę bandyty
wydaje mi sie że fazer jest dla mnie trochę za mocny

Jeździłeś oboma czy tak sobie filozofujesz?

Zresztą w tym kontekście równie dobrze mógłbyś rozważać CBF600 czy ER-6.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2010-11-17 01:14:06
Autor: Alamay
Co wybrać bandyta czy fazer
A ja mam Fazera FZS600 i też zastanawiałem się nad bandytą jeszcze
albo Hornetem(odpadł ze względu na wysoki poprowadzony tłumi a ja chcę
miejsce na sakwy).

Mam 186cm wzrostu i jest mi na nim wygodnie.

Fajny, zwrotny sprzęt, łatwy w obsłudze, jak na 600 ma dobre osiągi -
znam takich co mówią, że im wystarcza bo fakt lata to nieźle ale ja
bym jednak litra chciał :D

Co do CBF600 - to zależy czego chcesz, znajomy ma CBF1000 i powiem, że
jakiejś różnicy w przyśpieszeniu i prędkości nie widzę... oczywiście
moment w CBF jest jak w pociągu więc tutaj nie ma co porównywać.

Ja Fazerke cenie za poręczność, łatwość w prowadzeniu, łatwość w
jeździe po mieście a i turystycznie po przejechaniu 350km nie czuję
się obolały. (Jechałem intruderem kumpla trasę 150km to jakas masakra
była dla dolnych części pleców).

Pozdro,
Alam

Data: 2010-11-17 10:37:29
Autor: donia
Co wybrać bandyta czy fazer
W dniu 2010-11-15 22:53, alles pisze:
[...]

Ja bym wziął fazera 1000, bo w porównaniu z B12:
- lepsze zawieszenie;
- lepsze hamulce;
- wydaje mi się, że jest trochę większy, więc dla Ciebie to zaleta;

- silnikowo motocykle bardzo podobne, zależy kto co lubi, B12 na pewno bardziej hałasuje.

Inna sprawa, to cena, na pewno w tej samej cenie będziesz miał B12 w lepszym stanie/młodszy, bo to jest po prostu tańszy motocykl.

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka

Data: 2010-11-21 21:24:45