Co wybrać cz2

Data: 2012-10-01 10:27:55
Autor: Ukaniu
Co wybrać cz2

Użytkownik <bruner@o2.pl> napisał w wiadomości news:77e317be-cc03-46a8-ad98-a740ae01a7b2googlegroups.com...
 Wyposażenie oczywiście najmniej ważne, ale jak można mieć coś fajnego w tej cenie to czemu nie. Doradzicie coś?

Kup to co będzie najmniej zużyte i akurat będzie pod ręką.
Chyba, że zamierzasz się tym zakupem brandzlować 2 lata, zrobić 10 tys km i oglądać 1200 samochodów - na samym końcu stwierdzając, że ten pierwszy był najlepszy.
Najważniejszy stan techniczny, dokumentacja i w miarę pewne źródło i tyle.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-10-01 04:29:32
Autor: bruner
Co wybrać cz2
Z oględzinami i wyborem konkretnego egzemplarza sobie poradzę, ale że auta tego segmentu nigdy nie leżały w kręgu moich zainteresowań, ani nie miałem z nimi zbyt dużo do czynienia, więc pytam lepiej zorientowanych. To chyba nic dziwnego?

Data: 2012-10-01 13:20:11
Autor: twistedme
Co wybrać cz2
[...]

Co racja to, racja.

Też przesiedziałem miesiąc w internecie, a potem jak już miałem gotówkę przeliczyłem ile musiałbym się najeździć (akurat w okolicy nic ciekawego nie było), to dałem sobie spokój i pojechałem w jedno miejsce, gdzie jest kilkanaście komisów, kupiłem zupełnie co innego niż planowałem i jestem zadowolony :)

pozdrawiam
Przemek.

Co wybrać cz2