Co wybrać cz2

Data: 2012-10-02 18:46:54
Autor: nom
Co wybrać cz2

Użytkownik <bruner@o2.pl> napisał w wiadomości news:77e317be-cc03-46a8-ad98-a740ae01a7b2googlegroups.com...
Doradzicie coś?

Posiadam Fabię I 1.4 MPI 60KM (czeski silnik) z LPG od nowości z 2002 roku. Ostatnio przy przebiegu 170 tys. km wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą (1076zł w ASO robocizna + części), łańcuszek rozrządu wymiana po 135 tys. km (400zł w ASO). Zostały mi jeszcze tuleje konsoli wahacza wymienić (jakieś 160zł). A tak to spoko, rdzy nie widać, trzyma się drogi bardzo dobrze, zawieszenie twarde, ale ja takie lubię. Wspomaganie i skrzynia biegów działają bardzo dobrze, lekko, precyzyjnie. Po 85 tys. km wymiana tarcz i klocków z przodu (350zł w ASO).
Nie zamierzam sprzedawać. ;-)

Jeździłem też Punto II z silnikiem 1.2 60KM i tez fajnie się jeździ, w sumie to porównywalne samochody.

Trzeba poszukać zadbanego egzemplarza, ale Fabia nie z silnikiem 1.2 3-cylindrowym. :-)

Data: 2012-10-03 05:45:15
Autor: bruner
Co wybrać cz2
Jeździłem też Punto II z silnikiem 1.2 60KM i tez fajnie się jeździ, w sumie  to porównywalne samochody.
Jakieś uwagi odnośnie tego autka? Znalazłem coś takiego w swojej okolicy i zapowiada się interesująco, jutro jadę oglądać.

Trzeba poszukać zadbanego egzemplarza, ale Fabia nie z silnikiem 1.2 3-cylindrowym. :-)

Dlaczego unikać 1.2? Chodzi o zbyt małą moc, czy coś nie tak z tymi silnikami?

Data: 2012-10-03 15:50:34
Autor: nom
Co wybrać cz2

Użytkownik <bruner@o2.pl> napisał w wiadomości news:115d7572-c021-4605-b52b-0b1f523bbd93googlegroups.com...

Trzeba poszukać zadbanego egzemplarza, ale Fabia nie z silnikiem 1.2
3-cylindrowym. :-)

Dlaczego unikać 1.2? Chodzi o zbyt małą moc, czy coś nie tak z tymi silnikami?

Coś tam się dzieje, ale nie wnikałem, poczytaj na forum dyskusyjnym o fabii. Łańcuszek niby na 200 tys. km ale potrafi przeskoczyć. No i nie jest taki oszczędny jak podają w danych. :-)

Co wybrać cz2