Co wybudza mój komputer?

Data: 2018-01-11 01:13:43
Autor: Marcin Debowski
Co wybudza mój komputer?
On 2018-01-10, Marek S <precz@spamowi.com> wrote:
Sprawdziłem co wybudziło komputer:
https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQRiM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po aktualizacji. Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

--
Marcin

Data: 2018-01-11 07:39:26
Autor: z
Co wybudza mój komputer?
[...]

I tu zatoczyliśmy koło w kierunku wyłączenia update lub możliwości jego konfiguracji jak w w7 np.
Zna ktoś łatwy i szybki sposób bez kilkunastu kroków jak to zrobić raz a dobrze?

PS. Ja jeszcze zauważyłem dziwne zachowanie systemu który już się szykuje do aktualizacji przed restartem.
Rozłączanie zdalnego pulpitu, wyłączenie niektórych urządzeń zewnętrznych usb, zmiana rozdzielczości ekranu...
Coraz bardziej mnie wku... ten system a podobno staje się coraz lepszy :-)

Data: 2018-01-11 11:45:16
Autor: Marek S
Co wybudza mój komputer?

Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
aktualizacji.

Może być. Były jakieś aktualizacje, był restart ale czasem jeden nie wystarczy.

Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

Wydaje mi się, że nie... ale nie wykluczam. Sprawdziłem natomiast uzbrojone waketimery i nie znalazłem żadnego. Hipotetycznie nic nie powinno wybudzać komputera a już w szczególności gdy jest on wyłączony, nie uśpiony.

--
Pozdrawiam,
Marek

Co wybudza mój komputer?