Co wybudza mój komputer?

Data: 2018-01-12 21:28:32
Autor: Marek
Co wybudza mój komputer?
Dnia 10.01.2018 Marek S dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

Witam,

Świeża instalacja Windows 10. System spontanicznie wybudził się mimo wyłączenia z sieci (nie uśpienia laptopa). Ustawienia mam takie:

https://drive.google.com/file/d/1VS16vHC0d8c2va4P0BuPOS55maMXfo-t/view?usp=sharing

Komputer wyłączony został przyciskiem zasilania. Zasilanie było podłączone - o ile ma to znaczenie.

Sprawdziłem co wybudziło komputer:

https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQRiM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

Moje pytania brzmią:

1. Jak to możliwe, że wyłączony, nie uśpiony komputer wybudził się?

2. Co wybudziło ten komputer? Podanie przyczyny wybudzenia kompletnie nic mi nie mówi. Nawet nie wiem jak się zabrać za odnalezienie
  >w harmonogramie tego zadania. Nie chcę przeglądać pierdyliona folderów w podfolderach Microsoft / Windows. Za dużo jest tam ich.

Sprawdź, czy masz w "Opcje zasilania" -> "Uśpienie" wyłączone "Zezwalaj na wznawianie pracy według czasomierza".

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-01-14 20:20:21
Autor: Marek S
Co wybudza mój komputer?
W dniu 12-01-2018 o 22:28, Marek pisze:

Sprawdź, czy masz w "Opcje zasilania" -> "Uśpienie" wyłączone "Zezwalaj na wznawianie pracy według czasomierza".

Przy zasilaniu bateryjnym mam "wyłącz". Zresztą ta opcja raczej nie powinna mieć wpływu na nic bo nigdy nie usypiam laptopa.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-02-27 11:42:23
Autor: mark64
Co wybudza mój komputer?
Witam Marka S. i resztę kolegów, koleżanek.
Pobudzony Waszymi radami i radami wujka Google
chyba znalazłem rozwiązanie. Bez dysku nie nastąpi
wybudzenie.
Możliwa jest zmiana hasła do konta o którym piszesz,
niestety to nie pozwala wyłączyć zadania (u mnie dodatkowo
zepsuło interfejs).
Rozwiązaniem które u mnie zadziałało jest - wyłączenie
opcji skorzystaj z moich danych do ponownego uruchomienia.
Poszukaj w dziale ochrona prywatności.
Powodzenia.

Co wybudza mój komputer?