Co wygodnego pod tyłek?

Data: 2013-09-02 01:48:07
Autor: Chris45
Co wygodnego pod tyłek?

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:kv7a7k$ta9$1usenet.news.interia.pl...
Witam,

Powiedzmy, że hipotetycznie zastanawiam się nad zmianą motocykla. Póki co mam Suzuki GSX650F, które całkiem sobie chwalę.  Natomiast - od czasu do czasu, z rzadka, ruszam gdzieś dalej w trasę i po przejechaniu 100 km stwierdzam: ból tyłka, strzykanie w odcinku lędźwiowym pleców, urwanie czubka głowy przez wiatr i ogólne wytrzęsienie organizmu.

A nie lepiej dopracować kanapę bardziej do swoich potrzeb?
Myślę że mniej będzie kosztowało niż zmiana motocykla, a i tak
może się kazać że zamienił stryjek siekierkę na kijek ;o))))
P.S..
Hmm... Myślę że mógłbym Ci pomóc..

Pozdrawiam!

Chris...