Co wykrywa policyjny narkotester?

Data: 2011-11-12 01:41:42
Autor: to
Co wykrywa policyjny narkotester?
Jak w temacie.

Ktoś wie, co wykrywa policyjny narkotester? Chodzi mi o sprawdzone informacje, bo na różnych stronach piszą różne rzeczy. Ciekawi mnie też jest ustalana jest "karalna" dawka.

Jak narkotester cokolwiek wykryje w dowolnej ilości, to zabierają prawko i trzeba tłumaczyć się w sądzie np. z tabletki nasennej zażytej trzy dni temu, tak jak się jeden gość tłumaczył z Pawełka?

Data: 2011-11-12 06:52:16
Autor: Jan Strybyszewski
Co wykrywa policyjny narkotester?
W dniu 2011-11-12 02:41, to pisze:
Jak w temacie.

KtoÅ› wie, co wykrywa policyjny narkotester? Chodzi mi o sprawdzone

Po pozytywnym wyniku jest badanie krwi.

Data: 2011-11-12 08:47:44
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/12/2011 06:52 AM, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Toksykologia nie wszystko wykrywa. Ustawa o przeciwdziałaniu narkomani
określa w grupie IV-P substancje psychotropowe o istotnych zastosowaniach medycznych i małym potencjale nadużywania.... (ciach).
I tam nie wszystko jest wykrywane. :D

Inna sprawa to fakt, że można wykryć THC w moczu 7 dni po spaleniu
gibona.

Data: 2011-11-12 12:57:41
Autor: Deflegmator
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:

Inna sprawa to fakt, że można wykryć THC w moczu 7 dni po spaleniu
gibona.

I jak prowadzisz 7 dni po spaleniu, to z tego tytułu są jakieś
konsekwencje? Czy może istnieją jakieś normy na, powiedzmy,
"dopuszczalne" ;) stężenie THC?

--
Deflegmator

Data: 2011-11-12 16:54:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
[...]

no dobra:

Utrzymywanie się THC czy metabolitów THC w organizmie nie jest jednoznaczne z byciem pod wpływem czy byciem odurzonym (takie pojęcie w k.k. też występuje).
Problem leży jednak w tym, że zabronione jest prowadzenie pojazdu nie tylko "pod wpływem" ale i "po użyciu" środka podobnie działającego do alkoholu (art. 87 par. 1 k.w.).

Ponieważ w wypadku środków innych niż alkohol nie ma ustawowo ustalonej dolnej granicy stężenia środka od której stan "po użyciu" się zaczyna, można z tego wywodzić pogląd, że każda ilość THC w organizmie jest już stanem "po użyciu".

Moim prywatnym zdaniem kwalifikowanie jako stanu "po użyciu" sytuacji gdy ślady THC są już tylko w moczu albo np we włosach - to przesada, ale to tylko mój pogląd i biorąc pod uwagę literalne brzmienie przepisów dyskusja jest tu otwarta.

Inna rzecz że można się zastanawiać czy prowadzenie pojazdu ze śladami THC w moczu czy np. we włosach itp. jest w ogóle w jakimkolwiek stopniu szkodliwe społecznie.

http://forumprawne.org/prawo-karne/41165-prowadzenie-pojazdow-po-thc.html

Data: 2011-11-12 21:00:00
Autor: Deflegmator
> [...]

> I jak prowadzisz 7 dni po spaleniu, to z tego tytułu są jakieś
> konsekwencje? Czy może istnieją jakieś normy na, powiedzmy,

Idąc za twoją poprzednią radą znalazłem już sobie wszystko sam w
pieprzonym guglu. ;)

Inna rzecz że można się zastanawiać czy prowadzenie pojazdu ze
śladami THC w moczu czy np. we włosach itp. jest w ogóle w
jakimkolwiek stopniu szkodliwe społecznie.

Widocznie jest - w ciasnym rozumku socjalistycznej "władzy". :/

--
Deflegmator

Data: 2011-11-13 09:35:57
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/12/2011 10:00 PM, Deflegmator wrote:
[...]

oj przepraszam. To było niegrzeczne.

[...]

Co do podejścia socjalistycznej włądzy to ostatnio wśród znajomych
miałem taki przypadek:

Koleżanka jest nauczycielką w gimnazjum i podwoziła ucznia do domu.
Rutynowa kontrola, pies (ale taki normalny co szczeka) znalazł
Tak po 50 dziaÅ‚ek i w dość szerokim  asortymencie. Nie tylko
trawka, ale też jakaś chemia, biały proszek, tablety itp.

Dzielna policja stwierdziłą, że to na pewno ta nauczycielka
jest szefową mafii narkotykowej, więc z tym psem wjechali jej
do domu i znaleźli 0,5 g marichuany takiej sprzed iluś-tam
lat co kiedyś po jakiejść imprezie zostało. No i co?
Generalnie to wielki gnój. Przez 4 dni wozili ją więźniarką,
siedziała przez ten czas zakuta w kajdany. Po 4 dniach wypuścili,
jednak będzie miałą postawiony zarzut, I dadzą jej pewnie 2 na 5.

Ale przez takie małe gówno jak 0,5g marychy możńa mieć w Polsce
dość konkretnie przesrane.

Data: 2011-11-12 13:04:34
Autor: kogutek
Co wykrywa policyjny narkotester?
to <to@xyz.abc> napisa³(a):
Jak w temacie.

KtoÅ&#65533; wie, co wykrywa policyjny narkotester? Chodzi mi o sprawdzone informacje, bo na różnych stronach piszÄ&#65533; różne rzeczy. Ciekawi mnie też jest ustalana jest "karalna" dawka.

Jak narkotester cokolwiek wykryje w dowolnej iloÅ&#65533;ci, to zabierajÄ&#65533; prawko i trzeba tÅ&#65533;umaczyÄ&#65533; siÄ&#65533; w sÄ&#65533;dzie np. z tabletki nasennej zażytej trzy dni temu, tak jak siÄ&#65533; jeden goÅ&#65533;Ä&#65533; tÅ&#65533;umaczyÅ&#65533; z PaweÅ&#65533;ka?

Mo¿e nic nie wykrywaæ i zmieniaæ kolor za ka¿dym razem jak go u¿yæ. Daje
pretekst do zatrzymania i zrobienia normalnego badania. Dzia³anie
psychologiczne to siê nazywa. Czyta³e¶ ksi±¿kê " Paragraf 22"? W niej jest
wyt³umaczone jak takie systemy dzia³aj±.

--

Co wykrywa policyjny narkotester?