Co wyyyypijem to dla naaas!

Data: 2019-03-17 07:20:37
Autor: Pajdak
Co wyyyypijem to dla naaas!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24551778,pijemy-wiecej-niz-w-prl-trzeba-zamknac-80-proc-sklepow-z.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Pijemy więcej niż w PRL. "Trzeba zamknąć 80 proc. sklepów z wódką i zakazać małpek. Inaczej popłyniemy"

Małpki niejednego już wykończyły, prawda u2? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-19 06:46:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Co wyyyypijem to dla naaas!
W dniu niedziela, 17 marca 2019 07:34:51 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Że się wtrącę.

Osobiście pić w zasadzie przestałem (setka raz na ruski miesiąc w ekstremalnym
dołku emocjonalnym dla walki z tremą) jednakże co jest dobre dla praktykujących
buddystów i muzułmanów (tych ostatnich za znamiennym wyjątkiem Uzbeków) czyli
niepicie - może być koszmarem dla Jasia Kowalskiego. Jeśli jakiś polityk
chciałby zaostrzyć przepisy alkoholowe, to nie tylko lobby miałoby ciężki
orzech do zgryzienia, ale także lud prosty żytnio-kartoflany zacząłby się
burzyć, gęgać, szemrać i kwękać. Kiedyś Gorbaczow próbował wprowadzić prohibicję w CCCP i doprowadził tym do
tego, że CCCP... wkrótce przestało istnieć. A za cara Borysa Czerwonego Nosa to
o jakichkolwiek restrykcjach na C2H5OH w Rosji, rozumie się samo przez się,
mowy być nie mogło ? ??? ????????? ????? ?? ???? ????? ??-??????? ;)

Data: 2019-03-19 22:09:31
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
W dniu 2019-03-19 o 14:46, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Myślę że walisz stereotypami. Fachowiec zacytowany przez Pajdaka twierdzi że większa dostępność rozpija. TAK w XXI wieku to prawda :-)

Data: 2019-03-20 07:41:31
Autor: Pajdak
Co wyyyypijem to dla naaas!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Myślę że walisz stereotypami. Fachowiec zacytowany przez Pajdaka twierdzi
że większa dostępność rozpija. TAK w XXI wieku to prawda :-)

Co chlejesz?  Tanią gorzałę z marketów czy "wyśmienite" trunki?

--
Pajdak

Data: 2019-03-20 08:06:48
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
W dniu 2019-03-20 o 07:41, Pajdak pisze:
Co chlejesz?  Tanią gorzałę z marketów czy "wyśmienite" trunki?

A wydawało by się że zacytowałeś interesujący artykuł szanowanego w opozycyjnej stacji (i nie tylko) redaktora.

Ale Ty go nawet nie przeczytałeś

Data: 2019-03-20 08:50:20
Autor: Pajdak
Co wyyyypijem to dla naaas!
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c91e689$0$492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-03-20 o 07:41, Pajdak pisze:
Co chlejesz? Tanią gorzałę z marketów czy "wyśmienite" trunki?

A wydawało by się że zacytowałeś interesujący artykuł szanowanego w opozycyjnej stacji (i nie tylko) redaktora.

Odpowiedz na pytanie.

Ale Ty go nawet nie przeczytałeś

Poczytaj sobie:

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2019-03-19 22:06:49
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
Słuchałem tej rozmowy w oryginale w tokfm.

Nie wiem w jaki sposób chcesz przywalić tym pisowi ale wychodzi na to że pisowsko faszystowskie zakazywanie i utrudnianie dostępu do alkoholu działa w przeciwieństwie do naoliberalnych teorii o wolności rynku i regulacji przemytu...
Możesz jeszcze przywalić korporacjom zarabiającym na pijaństwie i całej bandzie marketingowców co reklamami optymalizują opodatkowanie.

Hmm... Do czego zmierzasz? Jakiś wykres pijaństwa i jego wzrost za "panowania" pisu?

Data: 2019-03-19 22:13:31
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
Wiem. Ty krytykujesz Polaków ;-)