Co wyyyypijem to dla naaas!

Data: 2019-03-19 22:06:49
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
Słuchałem tej rozmowy w oryginale w tokfm.

Nie wiem w jaki sposób chcesz przywalić tym pisowi ale wychodzi na to że pisowsko faszystowskie zakazywanie i utrudnianie dostępu do alkoholu działa w przeciwieństwie do naoliberalnych teorii o wolności rynku i regulacji przemytu...
Możesz jeszcze przywalić korporacjom zarabiającym na pijaństwie i całej bandzie marketingowców co reklamami optymalizują opodatkowanie.

Hmm... Do czego zmierzasz? Jakiś wykres pijaństwa i jego wzrost za "panowania" pisu?

Data: 2019-03-19 22:13:31
Autor: z
Co wyyyypijem to dla naaas!
Wiem. Ty krytykujesz Polaków ;-)