Co z FB2

Data: 2010-09-03 15:35:41
Autor: Kriszot
Co z FB2
Witam, Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Data: 2010-09-03 12:45:03
Autor: Tomasz Waszczyński
Co z FB2
On 3 Wrz, 17:35, " Kriszot" <kriszot1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Ja jestem zainteresowany ;]

Pzdr. Washko

Data: 2010-09-04 00:21:00
Autor: Jacenty
Co z FB2
W poprzednim roku w fb3 gralem wiec jakby byl problem z aktywnoscia w
fb2 to ja z checia wskocze na wolne miejsce.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-04 17:08:44
Autor: Gerard
Co z FB2
Kriszot wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Jest jeszcze masa czasu. Jeżeli nic się nie zmieniło to lista wg
drużyn [nie znam wszystkich gmów] powinna wygl±dać tak:

1.     Kurian - spadek
2.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
3.      Wazki Wroclaw FP -
4.      Gostynin Wizards
5.      Tloki II Warszawa
6.      Entropia
7.      kenke boyz
8.      BraciaWBluesie -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.     Gerard - awans
10.    Los pistoletos - Przemys - awans

Jeżeli ustawienia pozostaja te same to ja się piszę na gre, byle draft był w paĽdzierniku, bo praktycznie do końca wrze¶nia mnie nie ma. O ile do tego czasu komisz się nie znajdzie to mogę też założyć ligę.
Moja luĽna propozycja to stary draft wężykiem i pomy¶lcie też o rozszerzeniu ligi do 12 zespołów. IMO większa zabawa.

pozdr

Data: 2010-09-04 20:35:57
Autor: witek J
Co z FB2
Gerard wrote on 2010-09-04 :

[...]

Wszystko siÄ™ zgadza ;-)
Poniewaz w zeszłym roku byłem komiszem (ale zdobyłem pierwsze miejsce nagradzane spadkiem do FB3 czyli 9.) to automatycznie od yahoo dostałem informacje o "komisarzowaniu" ligi, która skrzętnie odrzuciłe.
Tak więc czas zakładać ligę a ja czekam na zgłoszenia poszczególnych gm-ów, bo może się zwolni miejsce i nie zalicze spadku. Chyba takie mieły byc zasady o ile mnie pamięć nie myli, że 9. (spadkowicz) a nastepnie 3. (awans) i dalej 10. i 4.

[...]

!2 zespołów to mimo wszystko złamanie zasad 10 zspołowych lig, osobiście jestem na nie.

pozdr
Pozdrowienia Witek (kubki)

Data: 2010-09-05 00:35:11
Autor: mr
Co z FB2
Witam,

> 5.      Tloki II Warszawa

Potwierdzam swoje uczestnictwo.

kuupa

Data: 2010-09-05 02:22:32
Autor: Jack
Co z FB2
Siema.Jeżeli można i s± wolne miejsca to chętnie sie doł±cze do fb2

pozdro.;

Data: 2010-09-05 13:49:38
Autor: witek J
Co z FB2
Jack wrote on 2010-09-05 :
Siema.Jeżeli można i są wolne miejsca to chętnie sie dołącze do fb2

pozdro.;

Chyba raczej do FB3 ;-)
Pozdro

Data: 2010-09-05 10:56:52
Autor: Wojtek J.
Co z FB2
On 5 Wrz, 13:49, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
Jack wrote on 2010-09-05 :

> Siema.Jeżeli można i s± wolne miejsca to chętnie sie doł±cze do fb2

> pozdro.;

Chyba raczej do FB3 ;-)

Lub nawet do FB4. W zeszłym roku w FB4 było 12 GM, z czego 8 dograło
sezon do końca. Wy¶lę maila z zapytaniem, czy chc± kontynuowac zabawę.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-05 12:32:14
Autor: Paweł Bykowski
Co z FB2
Siema.; jeżeli można to chętnie pisze sie na lige obojętnie gdzie może
byc fb2 albo fb3

pozdr;.

Data: 2010-09-05 15:04:10
Autor: Przemysław Dyjak
Co z FB2
Zgłaszam swoj± gotowo¶ć

Pozdr
los_pistoletos

Data: 2010-09-05 09:24:12
Autor: Kriszot
Co z FB2

4.      Gostynin Wizards - potwierdzam oczywi¶cie

Powinni¶my trzymać się reguł także  jestem za rozwi±zaniem z 10 drużynami Pozdro --

Data: 2010-09-05 11:48:13
Autor: Hubertus Blues
Co z FB2
W dniu 2010-09-04 17:08, Gerard pisze:
Kriszot wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Chyba kluczowe jest znalezienie nowego komisarza ;)

Jest jeszcze masa czasu. Jeżeli nic się nie zmieniło to lista wg
drużyn [nie znam wszystkich gmów] powinna wygl±dać tak:
(..)
8.      BraciaWBluesie -
potwierdzam

Jeżeli ustawienia pozostaja te same to ja się piszę na gre, byle draft był w
paĽdzierniku, bo praktycznie do końca wrze¶nia mnie nie ma. O ile do tego
czasu komisz się nie znajdzie to mogę też założyć ligę.

To proponuje szybko pogratulować nowemu komisarzowi!
;)

Moja luĽna propozycja to stary draft wężykiem i pomy¶lcie też o rozszerzeniu
ligi do 12 zespołów. IMO większa zabawa.
Jestem za 10-cioma zespołami.
Możemy rozważyć licytację dostępn± na yahoo!

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć Ľle..."

Data: 2010-09-06 14:05:34
Autor: wiLQ
Co z FB2
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Moja luĽna propozycja to stary draft wężykiem

Mozna wiedziec dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 06:11:09
Autor: yanoos
Co z FB2
Potwierdzam udział z zespołem Kenke Boyz w FB2, też jestem za 10
teamami.

Data: 2010-09-08 20:35:11
Autor: Gerard
Co z FB2
wiLQ wrote:
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Moja luĽna propozycja to stary draft wężykiem

Mozna wiedziec dlaczego?

Bo w drugiej lidze gram z licytacj±, ale tak naprawdę to jest mi wszystko jedno.
A je¶li pytasz o wady w porównani do 'wężyka' to na aukcyjnym drafcie już niestety trzeba być, nie da się go załatwić przygotowan± list±. Również wszelkie przerwy w ł±czno¶ci będ± bardziej bolesne. Jest też dłuższy i wymaga lepszego przygotowania od GMa ;-]

pozdr

Data: 2010-09-08 21:44:18
Autor: wiLQ
Co z FB2
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A je¶li pytasz o wady w porównani do 'wężyka' to na aukcyjnym drafcie już niestety trzeba być, nie da się go załatwić przygotowan± list±.

Skad takie przekonanie? AFAIR mozna wpisac przy wszystkich graczach do
jakich kwot jestes nimi zainteresowany.

Również wszelkie przerwy w ł±czno¶ci będ± bardziej bolesne.

Eee, efekt jest taki sam w obu przypadkach tzn jest to strata tylko
jesli aktualnie jest Twoj pick lub gracz, ktory chcesz by stal sie Twoim
wyborem, a tych sila rzeczy jest mniejszosc.

Jest też dłuższy

To mit i propaganda fanow wezyka! ;-) W marcu zaliczylem dwie licytacje
po 264 graczy i obie poszly w 3-3,5 godziny...

wymaga lepszego przygotowania od GMa ;-]

Um, ja bym powiedzial, ze to zaleta, a nie wada ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 20:27:38
Autor: Gerard
Co z FB2 [update]
Brakuje jeszcze potwierdzenia od dwóch GMów [o ile gramy w 10-ciu].
I dajcie znać jakim draftem wybieramy. Mnie wsio adno, może być licytacja.

1.     Kurian - potwierdzone
2.     Wojtek G. - 3.      Wazki Wroclaw FP - Tomek Waszczyński - potwierdzone
4.      Gostynin Wizards - kriszot - potwierdzone
5.      Tloki II Warszawa - kuupa - potwierdzone
6.      Entropia - 7.      kenke boyz - yanoos - potwierdzone
8.      BraciaWBluesie - Hubertus Blues - potwierdzone
9.     Łyse Komary - Gerard - potwierdzone
10.    Los pistoletos - Przemysław Dyjak - potwierdzone

pozdr

Data: 2010-09-09 05:34:59
Autor: axd
Co z FB2 [update]
On 8 Wrz, 20:27, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Brakuje jeszcze potwierdzenia od dwóch GMów [o ile gramy w 10-ciu].

> 6.      Entropia -  potwierdzam udzial

pozdro

Data: 2010-09-09 05:37:44
Autor: axd
Co z FB2 [update]

Data: 2010-09-06 04:10:41
Autor: Rafal
Co z FB2
On 3 Wrz, 17:35, " Kriszot" <kriszot1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

jestem w gotowo¶ci

pozdrawiam
Kurian

Data: 2010-09-14 09:53:11
Autor: witek J
Co z FB2
Kriszot has brought this to us :
Witam, Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma ĹĽadnych konkretĂłw.

Ponieważ zdaje się, że ligi zmieniają format na 12osobowy, to ominie mnie spadek. Potwierdzam udział Kubki (jakubo1313)

Pozdrowienia
Witek

Data: 2010-09-14 10:25:49
Autor: s
Co z FB2
PoniewaĹĽ zdaje siÄ™, ĹĽe ligi zmieniajÄ… format na 12osobowy, to ominie
mnie spadek. Potwierdzam udział Kubki (jakubo1313)

Witek, a to nie Ty aby komiszowales wczesniej?
Przydalbys sie w tej roli, jak widze :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-14 13:54:34
Autor: witek J
Co z FB2
s pretended :
[...]

Nie to, żebym walczył o władze, ale w ostateczności mogę się przejąc tę zaszczytna funkcje :-)
Pozdrowienia
Witek

Data: 2010-09-14 05:15:34
Autor: Wojtek J.
Co z FB2
On 14 Wrz, 13:54, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
s pretended :

> Witek, a to nie Ty aby komiszowales wczesniej?
> Przydalbys sie w tej roli, jak widze :-)

> Pozdr
> Slawek

Nie to, żebym walczył o władze, ale w ostateczno¶ci mogę się przej±c tę
zaszczytna funkcje :-)

Nie kokietuj, tylko zakładaj ligę ;) Rookies w FB4 się niecierpliwi±

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-14 14:17:17
Autor: witek J
Co z FB2

Nie to, żebym walczył o władze, ale w ostateczności mogę się przejąc tę zaszczytna funkcje :-)

                         MiaĹ‚o być "podjąć tej zaszczytnej funkcji"
                                                                   ;-)
Witek

Data: 2010-09-14 14:48:48
Autor: witek J
FB2 uzupełnienie 1.
Witam,
samozwańczo mianowałem się komiszem FB2 (dzięki 12osobowym składom nie spadłem :-).
Dotychczasowa lista wyglądała nastepująco:

1.     Kurian – spadek
2.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
3.      Wazki Wroclaw FP
4.      Gostynin Wizards
5.      Tloki II Warszawa
6.      Entropia
7.      kenke boyz
8.      BraciaWBluesie -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.     Gerard - awans
10.    Los pistoletos - Przemys – awans

Po odliczeniu 12 zespołów dla FB1 z zachowaniem wcześniejszych założeń awanowo-spadkowych lista graczy FB2 wygląda następująco

1.     Kurian – spadek (pozostaje w FB1)
3.      Wazki Wroclaw FP – awans do FB1

w efekcie:

1.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2.      Gostynin Wizards (kriszot – potwierdzone)
3.      Tloki II Warszawa (Kuupa - potwierdzone
4.      Entropia (axd – potwierdzone)
5.      kenke boyz – ( yanoos - potwierdzone
6.      BraciaWBluesie –(Hubert – potwierdzone)

7. Gerard – awans (Trzeszczące stawy???)
8 Los pistoletos - Przemys – awans (Przemek – potwierdzone)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.     Kubki (fart 12skĹ‚adowy) (witek – potwierdzone)
10.    Latajace taborety (fart 12skĹ‚adowy)
11.Golden State of Mind  (fart 12skĹ‚adowy)
12.Sroki z Drengfurtu (fart 12składowy)

Jeżeli coś pomyliłem - dajcie znać.
Liczę także że potwierdzą jak najszybciej pozostałe osoby - do FB2 mam maile, z FB3 ma nieco większy kłopo.

Spragniony władzy
WszechKomisaĹĽ FB2
Witek (jakubo1313)

Data: 2010-09-14 17:51:28
Autor: witek J
FB2 uzupełnienie 1.a
witek J wrote on 2010-09-14 :
Witam,

1.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

 7. Gerard – awans (TrzeszczÄ…ce stawy???)- potwierdzone w wÄ…tku FB3
8 Los pistoletos - Przemys – awans (Przemek – potwierdzone)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.   Kubki (fart 12skĹ‚adowy) (witek – potwierdzone)
 10.  Latajace taborety (fart 12skĹ‚adowy - potwierdzone w wÄ…tku FB3)
 11.Golden State of Mind  (fart 12skĹ‚adowy - potwierdzone w wÄ…tku FB3)
12.Sroki z Drengfurtu (fart 12składowy)

 Spragniony wĹ‚adzy
 WszechKomisaĹĽ FB2
 Witek (jakubo1313)

Data: 2010-09-15 09:53:06
Autor: goldenstate
FB2 uzupełnienie 1.a
o, jestem jak reprezentacja polski.
rozradowane golden state potwierdza udział i jest jak najbardziej za
licytacj±.

Data: 2010-09-15 21:14:49
Autor: witek J
FB2 uzupełnienie 2
Sprawy na razie majÄ… siÄ™ tak:

1.  Wojtek G. - spadek z FB1 - NIE potwierdzony udziaĹ‚ - wsĹ‚aĹ‚e do niego maila i czekamy
[...]
10. Latajace taborety (fart 12składowy - potwierdzone w wątku FB3)
11. Golden State of Mind  (fart 12skĹ‚adowy - potwierdzone w wÄ…tku FB3)
12. Sroki z Drengfurtu (fart 12składowy) - potwierdzone

Zostało na do ustalenia kilka spraw;
1. Termin draftu - penie najrozsądniej będzie w połowie października w sobote lub piątek wieczorem (po 21.00).
2. Formuła draftu - robimy tak jak dotychczas czy próbujemy licytacji?

3. Przślijcie mi proszę swoje adresy mailowe i gg - ja wtedy rozeslę do wszystkich całoś i przejdziemy na kontakt poza PRSK - co by nie zaśmiecac grupy - chyba że wolimy na razie pozostać w wątku - lepiej widac co kto powiedział.
4. Założę ligę i na maila przeslę zaproszenia i hasło

Pozdrawiam
Witek (jakubo1313)

Data: 2010-09-16 05:31:27
Autor:
FB2 uzupełnienie 2
witek J <jakubo@preczztym.p.lodz.pl> napisał(a):
Zostało na do ustalenia kilka spraw;
1. Termin draftu - penie najrozsądniej będzie w połowie października w sobote lub piątek wieczorem (po 21.00).
Jesli moge to chcialbym zaproponowac termin w weekend  miedzy 8-10 Pażdziernika
2. Formuła draftu - robimy tak jak dotychczas czy próbujemy licytacji?
W sumie obojetne dla mnie- choc licytacja wyglada  dosc kuszaco

[...]
wyslalem na maila Pozdro Krisozt --

Data: 2010-09-16 11:08:54
Autor: witek J
FB2 uzupełnienie 2
kriszot1.SKASUJ@gazeta.pl brought next idea :
witek J <jakubo@preczztym.p.lodz.pl> napisał(a):

Jesli moge to chcialbym zaproponowac termin w weekend  miedzy 8-10 PaĹĽdziernika

Dla mnie może być - proponuję narazie uściślić 08.10.2010 godzina 21.00 lub niedziela 10.10.2010 godzina 21.00
2. Formuła draftu - robimy tak jak dotychczas czy prÄ‚Ĺ‚bujemy licytacji? W sumie obojetne dla mnie- choc licytacja wyglada  dosc kuszaco
Przejżałem inne wątki dotyczące FB - w FB1 ustalili limit kasy na 500 na 13 zawodników, myslę że możemy zrobic tak samo. Swoją drogą ludziska zgłaszający się do FB3 czy 4 w watku dla FB1 robią niezły sajgon.

 Na yahoo moĹĽna zrobić testowy draft i idzie on w miare sprawnie. Automat rezerwuje po 1 "dolarze" na zawodnika i blokuje wydawanie  pieniedzy, jeĹĽeli chcesz wydać wiÄ™cej niĹĽ wystarczy na uzupeĹ‚nienie skĹ‚adu do 13 zawodnikĂłw (czyli ostatnich kupuje siÄ™ za dolara)

Witek (jakubo1313)
gg 4136286

Data: 2010-09-20 00:25:45
Autor: Wojtek J.
FB2 uzupełnienie 2
On 15 Wrz, 21:14, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
Sprawy na razie maj± się tak:

1.  Wojtek G. - spadek z FB1 - NIE potwierdzony udział - wsłałe do
niego maila i czekamy

Do kiedy czekacie?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 12:56:12
Autor: witek J
FB2 uzupełnienie 2
Wojtek J. explained on 2010-09-20 :
[...]

Nie ustaliliśmy, ale myslę, że dla przyzwoitości min tydzień plus weekend, więc do następnego poniedziałku.

Data: 2010-09-20 08:00:02
Autor: kempes
FB2 uzupełnienie 2
Sroki z Drengfurtu potwierdzaj± swój udział, chociaż widzę, że kto¶
potwierdził za mnie ;)

Data: 2010-09-21 05:21:40
Autor: mrSlowFlow
FB2 uzupełnienie 2
czara (taki login ma na yahoo) z drużyna Różowe krawęzniki zapisany
jest do FB3. Czy jest to ten sam czara, który gra w FB2 jako lataj±ce
taborety? Bo jeżeli tak to muszę go wywalić z FB3 i szukać zastępstwa.

Co z FB2