Co z FB2

Data: 2010-09-04 17:08:44
Autor: Gerard
Co z FB2
Kriszot wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Jest jeszcze masa czasu. Jeżeli nic się nie zmieniło to lista wg
drużyn [nie znam wszystkich gmów] powinna wyglądać tak:

1.     Kurian - spadek
2.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
3.      Wazki Wroclaw FP -
4.      Gostynin Wizards
5.      Tloki II Warszawa
6.      Entropia
7.      kenke boyz
8.      BraciaWBluesie -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.     Gerard - awans
10.    Los pistoletos - Przemys - awans

Jeżeli ustawienia pozostaja te same to ja się piszę na gre, byle draft był w październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma. O ile do tego czasu komisz się nie znajdzie to mogę też założyć ligę.
Moja luźna propozycja to stary draft wężykiem i pomyślcie też o rozszerzeniu ligi do 12 zespołów. IMO większa zabawa.

pozdr

Data: 2010-09-04 20:35:57
Autor: witek J
Co z FB2
Gerard wrote on 2010-09-04 :

Jest jeszcze masa czasu. Jeżeli nic się nie zmieniło to lista wg
drużyn [nie znam wszystkich gmów] powinna wygl±dać tak:

1.     Kurian - spadek
2.     Wojtek G. - spadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
3.      Wazki Wroclaw FP -
4.      Gostynin Wizards
5.      Tloki II Warszawa
6.      Entropia
7.      kenke boyz
8.      BraciaWBluesie -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
9.     Gerard - awans
10.    Los pistoletos - Przemys - awans

Wszystko się zgadza ;-)
Poniewaz w zeszłym roku byłem komiszem (ale zdobyłem pierwsze miejsce nagradzane spadkiem do FB3 czyli 9.) to automatycznie od yahoo dostałem informacje o "komisarzowaniu" ligi, która skrzętnie odrzuciłe.
Tak więc czas zakładać ligę a ja czekam na zgłoszenia poszczególnych gm-ów, bo może się zwolni miejsce i nie zalicze spadku. Chyba takie mieły byc zasady o ile mnie pamięć nie myli, że 9. (spadkowicz) a nastepnie 3. (awans) i dalej 10. i 4.

Jeżeli ustawienia pozostaja te same to ja się piszę na gre, byle draft był w paĽdzierniku, bo praktycznie do końca wrze¶nia mnie nie ma. O ile do tego czasu komisz się nie znajdzie to mogę też założyć ligę.
Moja luĽna propozycja to stary draft wężykiem i pomy¶lcie też o rozszerzeniu ligi do 12 zespołów. IMO większa zabawa.

!2 zespołów to mimo wszystko złamanie zasad 10 zspołowych lig, osobiście jestem na nie.

pozdr
Pozdrowienia Witek (kubki)

Data: 2010-09-05 00:35:11
Autor: mr
Co z FB2
Witam,

> 5.      Tloki II Warszawa

Potwierdzam swoje uczestnictwo.

kuupa

Data: 2010-09-05 02:22:32
Autor: Jack
Co z FB2
Siema.Jeżeli można i są wolne miejsca to chętnie sie dołącze do fb2

pozdro.;

Data: 2010-09-05 13:49:38
Autor: witek J
Co z FB2
Jack wrote on 2010-09-05 :
Siema.Jeżeli można i są wolne miejsca to chętnie sie dołącze do fb2

pozdro.;

Chyba raczej do FB3 ;-)
Pozdro

Data: 2010-09-05 10:56:52
Autor: Wojtek J.
Co z FB2
On 5 Wrz, 13:49, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
Jack wrote on 2010-09-05 :

> Siema.Jeżeli można i są wolne miejsca to chętnie sie dołącze do fb2

> pozdro.;

Chyba raczej do FB3 ;-)

Lub nawet do FB4. W zeszłym roku w FB4 było 12 GM, z czego 8 dograło
sezon do końca. Wyślę maila z zapytaniem, czy chcą kontynuowac zabawę.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-05 12:32:14
Autor: Paweł Bykowski
Co z FB2
Siema.; jeżeli można to chętnie pisze sie na lige obojętnie gdzie może
byc fb2 albo fb3

pozdr;.

Data: 2010-09-05 15:04:10
Autor: Przemysław Dyjak
Co z FB2
Zgłaszam swoją gotowość

Pozdr
los_pistoletos

Data: 2010-09-05 09:24:12
Autor: Kriszot
Co z FB2

4.      Gostynin Wizards - potwierdzam oczywiście

Powinniśmy trzymać się reguł także  jestem za rozwiązaniem z 10 drużynami Pozdro --

Data: 2010-09-05 11:48:13
Autor: Hubertus Blues
Co z FB2
W dniu 2010-09-04 17:08, Gerard pisze:
Kriszot wrote:
Witam,
Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Chyba kluczowe jest znalezienie nowego komisarza ;)

Jest jeszcze masa czasu. Jeżeli nic się nie zmieniło to lista wg
drużyn [nie znam wszystkich gmów] powinna wyglądać tak:
(..)
8.      BraciaWBluesie -
potwierdzam

Jeżeli ustawienia pozostaja te same to ja się piszę na gre, byle draft był w
październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma. O ile do tego
czasu komisz się nie znajdzie to mogę też założyć ligę.

To proponuje szybko pogratulować nowemu komisarzowi!
;)

Moja luźna propozycja to stary draft wężykiem i pomyślcie też o rozszerzeniu
ligi do 12 zespołów. IMO większa zabawa.
Jestem za 10-cioma zespołami.
Możemy rozważyć licytację dostępną na yahoo!

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-09-06 14:05:34
Autor: wiLQ
Co z FB2
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Moja luźna propozycja to stary draft wężykiem

Mozna wiedziec dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 06:11:09
Autor: yanoos
Co z FB2
Potwierdzam udział z zespołem Kenke Boyz w FB2, też jestem za 10
teamami.

Data: 2010-09-08 20:35:11
Autor: Gerard
Co z FB2
wiLQ wrote:
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Moja luźna propozycja to stary draft wężykiem

Mozna wiedziec dlaczego?

Bo w drugiej lidze gram z licytacją, ale tak naprawdę to jest mi wszystko jedno.
A jeśli pytasz o wady w porównani do 'wężyka' to na aukcyjnym drafcie już niestety trzeba być, nie da się go załatwić przygotowaną listą. Również wszelkie przerwy w łączności będą bardziej bolesne. Jest też dłuższy i wymaga lepszego przygotowania od GMa ;-]

pozdr

Data: 2010-09-08 21:44:18
Autor: wiLQ
Co z FB2
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A jeśli pytasz o wady w porównani do 'wężyka' to na aukcyjnym drafcie już niestety trzeba być, nie da się go załatwić przygotowaną listą.

Skad takie przekonanie? AFAIR mozna wpisac przy wszystkich graczach do
jakich kwot jestes nimi zainteresowany.

Również wszelkie przerwy w łączności będą bardziej bolesne.

Eee, efekt jest taki sam w obu przypadkach tzn jest to strata tylko
jesli aktualnie jest Twoj pick lub gracz, ktory chcesz by stal sie Twoim
wyborem, a tych sila rzeczy jest mniejszosc.

Jest też dłuższy

To mit i propaganda fanow wezyka! ;-) W marcu zaliczylem dwie licytacje
po 264 graczy i obie poszly w 3-3,5 godziny...

wymaga lepszego przygotowania od GMa ;-]

Um, ja bym powiedzial, ze to zaleta, a nie wada ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 20:27:38
Autor: Gerard
Co z FB2 [update]
Brakuje jeszcze potwierdzenia od dwóch GMów [o ile gramy w 10-ciu].
I dajcie znać jakim draftem wybieramy. Mnie wsio adno, może być licytacja.

1.     Kurian - potwierdzone
2.     Wojtek G. - 3.      Wazki Wroclaw FP - Tomek Waszczyński - potwierdzone
4.      Gostynin Wizards - kriszot - potwierdzone
5.      Tloki II Warszawa - kuupa - potwierdzone
6.      Entropia - 7.      kenke boyz - yanoos - potwierdzone
8.      BraciaWBluesie - Hubertus Blues - potwierdzone
9.     Łyse Komary - Gerard - potwierdzone
10.    Los pistoletos - Przemysław Dyjak - potwierdzone

pozdr

Data: 2010-09-09 05:34:59
Autor: axd
Co z FB2 [update]
On 8 Wrz, 20:27, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Brakuje jeszcze potwierdzenia od dwóch GMów [o ile gramy w 10-ciu].

> 6.      Entropia -  potwierdzam udzial

pozdro

Data: 2010-09-09 05:37:44
Autor: axd