Co z FB2

Data: 2010-09-14 09:53:11
Autor: witek J
Co z FB2
Kriszot has brought this to us :
Witam, Panowie co z FB2 czasu coraz mniej  a nie ma żadnych konkretów.

Ponieważ zdaje się, że ligi zmieniają format na 12osobowy, to ominie mnie spadek. Potwierdzam udział Kubki (jakubo1313)

Pozdrowienia
Witek

Data: 2010-09-14 10:25:49
Autor: s
Co z FB2
Ponieważ zdaje się, że ligi zmieniają format na 12osobowy, to ominie
mnie spadek. Potwierdzam udział Kubki (jakubo1313)

Witek, a to nie Ty aby komiszowales wczesniej?
Przydalbys sie w tej roli, jak widze :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-14 13:54:34
Autor: witek J
Co z FB2
s pretended :
[...]

Nie to, żebym walczył o władze, ale w ostateczności mogę się przejąc tę zaszczytna funkcje :-)
Pozdrowienia
Witek

Data: 2010-09-14 05:15:34
Autor: Wojtek J.
Co z FB2
On 14 Wrz, 13:54, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
s pretended :

> Witek, a to nie Ty aby komiszowales wczesniej?
> Przydalbys sie w tej roli, jak widze :-)

> Pozdr
> Slawek

Nie to, ¿ebym walczy³ o w³adze, ale w ostateczno¶ci mogê siê przej±c tê
zaszczytna funkcje :-)

Nie kokietuj, tylko zak³adaj ligê ;) Rookies w FB4 siê niecierpliwi±

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-14 14:17:17
Autor: witek J
Co z FB2

Nie to, żebym walczył o władze, ale w ostateczności mogę się przejąc tę zaszczytna funkcje :-)

                         MiaÅ‚o być "podjąć tej zaszczytnej funkcji"
                                                                   ;-)
Witek

Co z FB2