Co z Furorą od wrzesnia?

Data: 2009-09-01 22:21:26
Autor: Anna
Co z Furorą od wrzesnia?
co z furora od września? bo jakos cicho.

jest jakas promocja? zawsze cos było a tu ciszaaaaaaaaa

Data: 2009-09-01 13:28:02
Autor: szczurwa
Co z Furorą od wrzesnia?
On 1 Wrz, 22:21, "Anna" <anro...@o2.pl> wrote:
co z furora od września? bo jakos cicho.

jest jakas promocja? zawsze cos było a tu ciszaaaaaaaaa

Dostałem ostatnio ulotke z wyciągiem. NIC ! Żadnej wartościowej
promocji na wzór poprzednich. Poza standardem, rzecz jasna. Karta
poleży odłogiem kolejny miesiac, bo w Żabce to kupuję raz na rok, a i
to, jak muszę.

Data: 2009-09-01 22:50:11
Autor: Aicha
Co z Furorą od wrzesnia?
Użytkownik "szczurwa" napisał:

> co z furora od września? bo jakos cicho.
> jest jakas promocja? zawsze cos było a tu ciszaaaaaaaaa
Dostałem ostatnio ulotke z wyciągiem. NIC ! Żadnej wartościowej
promocji na wzór poprzednich.

No ileż można? Niedługo rok będzie - albo już jest - od jej wprowadzenia.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-09-02 09:06:55
Autor:
Co z Furorą od wrzesnia?
eeeeeeeeeee

czyli jednak lipa - u mnie karta do likwidacji

powinni zrobić 7 % cash back gdzie? w aptekach było markety może sex shopy?

--

Co z Furorą od wrzesnia?