Co z MobilKingiem?

Data: 2009-04-01 21:39:49
Autor: perszing
Co z MobilKingiem?

Jeszcze niedawno bylo glosno na temat upadku tej sieci, a teraz cisza. Znalezli kase na dalsza dzialanosc?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-04-01 19:46:49
Autor: Mario
Co z MobilKingiem?

http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

Data: 2009-04-01 22:24:18
Autor: perszing
Co z MobilKingiem?
Data: 2009-04-02 06:49:46
Autor: Olgierd
Co z MobilKingiem?
Dnia Wed, 01 Apr 2009 22:24:18 +0200, perszing napisał(a):

Dzieki, jakos mi umknelo

Bo takie wiadomości dopiero 1 kwietnia się pojawiają ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-02 12:02:27
Autor: perszing
Co z MobilKingiem?

Bo takie wiadomości dopiero 1 kwietnia się pojawiają ;-)

Beznadziejny zart.

p.

Data: 2009-04-05 11:41:23
Autor: Tomaszek
Co z MobilKingiem?
  Mario pisze:
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

Jeżeli to prawda, że Era przejmie Mobilkinga to ja jestem w siódmym niebie. Nie będę musiał rezygnować, jakby przejął Plus to już bym musiał numer przenosić;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-04-05 20:48:04
Autor: zlotowinfo
Co z MobilKingiem?
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:gr9ufo$bq4$1atlantis.news.neostrada.pl...
 Mario pisze:
[...]

ja znów chciałbym by erę przejął play - ale to tylko marzenia ;-/

Data: 2009-04-06 10:01:59
Autor: Tomaszek
Co z MobilKingiem?
zlotowinfo pisze:
ja znów chciałbym by erę przejął play - ale to tylko marzenia ;-/

Każdy ma jakieś marzenia. Ja wolę wszystkich, tylko nie Plusa;)