Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?

Data: 2010-01-31 10:48:34
Autor: SERG
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
No w艂a艣nie? Mam 2 ko艅cz膮ce si臋 lokatki i zastanawiam si臋 czy czeka膰 bo % b臋dzie UP czy przed艂u偶a膰 od razu bo % DOWN?

Data: 2010-01-31 10:50:28
Autor: Valdi
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
"SERG" news:hk3jlh$vg1$1news.onet.pl

No w艂a艣nie? Mam 2 ko艅cz膮ce si臋 lokatki i zastanawiam si臋 czy czeka膰 bo %
b臋dzie UP czy przed艂u偶a膰 od razu bo % DOWN?

Ch臋tnie bym pom贸g艂 ale 藕li ludzie mi moj膮 szklan膮 kulk臋 zajumali ;)

Data: 2010-01-31 11:33:15
Autor: SERG
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
W dniu 2010-01-31 10:50, Valdi pisze:

Ch臋tnie bym pom贸g艂 ale 藕li ludzie mi moj膮 szklan膮 kulk臋 zajumali ;)

Akurat wypi艂em swoj膮 poranna kaw臋 i zosta艂y mi fusy. Ch臋tnie Ci bym je odst膮pi艂 coby za艂agodzi膰 Tw贸j b贸l po stracie szklanej kuli.

Data: 2010-01-31 11:38:58
Autor: Valdi
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
"SERG" news:4B655C6B.7070803poczta.fm

> Ch臋tnie bym pom贸g艂 ale 藕li ludzie mi moj膮 szklan膮 kulk臋 zajumali ;)

Akurat wypi艂em swoj膮 poranna kaw臋 i zosta艂y mi fusy. Ch臋tnie Ci bym je
odst膮pi艂 coby za艂agodzi膰 Tw贸j b贸l po stracie szklanej kuli.

Zapomnia艂em jak si臋 wr贸偶y z fus贸w od kiedy przerzuci艂em si臋 na kaw臋
rozpuszczaln膮.

Data: 2010-01-31 17:31:43
Autor: sensei
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
U偶ytkownik "SERG" <marcin_bet@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hk3jlh$vg1$1news.onet.pl...
No w艂a艣nie? Mam 2 ko艅cz膮ce si臋 lokatki i zastanawiam si臋 czy czeka膰 bo % b臋dzie UP czy przed艂u偶a膰 od razu bo % DOWN?

w dzisiejszych czasach to raczej nalezy spodziewac sie UP choc ta jest dobrze oprocentowana wiec nie musza sie spieszyc z podnoszeniem

Data: 2010-01-31 19:27:50
Autor: Valdi
Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?
"sensei" news:hk4b9l$k10$1inews.gazeta.pl

w dzisiejszych czasach to raczej nalezy spodziewac sie UP choc ta jest
dobrze oprocentowana wiec nie musza sie spieszyc z podnoszeniem

Popatrzmy na to z drugiej strony - na tej grupie ju偶 od jakiego艣 czasu
zaklinany 贸w "up'y" w oprocentowaniu depozyt贸w. Jak by si臋 cz艂owiek mia艂
wzorowa膰 na usenetowych przewidywaniach posiadaczy szklanych kulek to... to
chyba powinien siedzie膰 i czeka膰 na lepsz膮 ofert臋 bo a n贸偶 podwy偶sz膮 ;)
Do lokat podchodzi膰 bez emocji - kto艣 czuje, 偶e b臋dzie up, niech wpakuje na
3 - 6 miesi臋cy. Komu艣 zbytnio nie zale偶y niech ulokuje pieni膮dze na rok -
przynajmniej si臋 nie b臋dzie martwi艂 ;)

Co z Optymaln膮 po 2.02 w OF?