Co z deklaracja lodzka?

Data: 2010-11-08 17:43:39
Autor:
Co z deklaracja lodzka?
jak zauwazlem moje nabijanie sie z tego szkolnego bubla
spowodowaly mobilizacje i elektorat zaczal masowo popierac deklaracje! "Doł±cz do 6 007 osób, które podpisały się pod deklaracj±".

co prawda to tylko ok. 50 osob ale juz jest sukces!

pisowcom przypominam, ze jest ich w samej partii ok 22 tys.
- 2 ostatnio wyrzucone naiwne kobieciny. tak wiec brakuje ponad 16 tys glosow poparcia! oj, prezes bedzie niezadowolony!

Data: 2010-11-08 18:24:41
Autor: Kawecki jest debilem
Co z deklaracja lodzka?
Darz bór! Użytkownik... he he - "<he®sk>" raczył napisać:
jak zauwazlem moje nabijanie sie z tego szkolnego bubla
spowodowaly mobilizacje i elektorat zaczal masowo
popierac deklaracje!

"Dołącz do 6 007 osób, które podpisały się pod deklaracją".

[...]

Przestan co chwilę zmieniać nicki i adresy w nagłówkach. Co się tak wciskasz ludziom na chama - bez tego mają cię w dupie, stary ośle. Baba od ciebie uciekła czy jak? :-P
--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Data: 2010-11-08 21:38:57
Autor:
Co z deklaracja lodzka?
On Mon, 08 Nov 2010 18:24:41 +0100, Kawecki jest debilem <"\"BroDmy RP
przed pisem@..pl"> wrote:

> [...]

Przestan co chwilę zmieniać nicki i adresy w nagłówkach. Co się tak wciskasz ludziom na chama - bez tego mają cię w dupie, stary ośle. Baba od ciebie uciekła czy jak? :-P

sluchaj no podwalbrzyski gamoniu, to ty zmieniasz nicki
na coraz glupsze wiec wal sie we wlasne piersiatka. a tak wogole to sie odczep! nie zycze sobie bys podawal
moje dane na tym czy innym forum. jezeli tego nie zaprzestaniesz
zglosze sprawe do giodo.

Data: 2010-11-09 11:45:18
Autor: Dobrodziej
Co z deklaracja lodzka?

Użytkownik "Kawecki jest debilem" <"\"BroDmy RP przed pisem@..pl"> napisał w wiadomo¶ci news:ib9boo$iqs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, półgłówku. Czytam ciebie i pawia puszczam. Musisz być jak±¶ niemot± życiow±!

d.

Data: 2010-11-09 11:44:23
Autor: Dobrodziej
Co z deklaracja lodzka?

Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cu9gd6hnk3rl4v677s51vmpmpcmqf35coh4ax.com...
[...]

Usiłowałem wej¶ć na t± stronę i napisać parę słów. Niestety, moderator nie pozwalał na zapisanie czegokolwiek. ¦miechu warte jest to, że wielkie hallo prezesa zamieniło się w nic nie warty bubel. Co ciekawe, deklaracji wła¶nie nie podpisuj± pisowcy. Czyżby deklaracja nie dotyczyła PiS?

d.

Co z deklaracja lodzka?