Co z deklaracja lodzka?

Data: 2010-11-09 11:44:23
Autor: Dobrodziej
Co z deklaracja lodzka?

Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:cu9gd6hnk3rl4v677s51vmpmpcmqf35coh4ax.com...
jak zauwazlem moje nabijanie sie z tego szkolnego bubla
spowodowaly mobilizacje i elektorat zaczal masowo
popierac deklaracje!

"Dołącz do 6 007 osób, które podpisały się pod deklaracją".

co prawda to tylko ok. 50 osob ale juz jest sukces!

pisowcom przypominam, ze jest ich w samej partii ok 22 tys.
- 2 ostatnio wyrzucone naiwne kobieciny. tak wiec brakuje
ponad 16 tys glosow poparcia! oj, prezes bedzie niezadowolony!

Usiłowałem wejść na tą stronę i napisać parę słów. Niestety, moderator nie pozwalał na zapisanie czegokolwiek. Śmiechu warte jest to, że wielkie hallo prezesa zamieniło się w nic nie warty bubel. Co ciekawe, deklaracji właśnie nie podpisują pisowcy. Czyżby deklaracja nie dotyczyła PiS?

d.

Co z deklaracja lodzka?