Co z forum http://dvhk.pl/

Data: 2009-12-27 22:59:16
Autor: zoonnk
Co z forum http://dvhk.pl/
Od ponad tygodnia nie działa forum http://dvhk.pl/ ;(
Podejżanie długo... Przez pierwsze parę dni była informacja, że awaria i prace trwają.
Ostatnio nie ma nic - brak połączenia z serverem.

Widomo coś się stało ? Servis wróci ?

Możecie polecić inne fora o podobnej tematyce (tv sat)

Data: 2009-12-28 00:19:42
Autor: pawell32
Co z forum http://dvhk.pl/
W dniu 27.12.2009 22:59, zoonnk@onet.pl pisze:
[...]

przerwa świateczna, ja też mam ochotę odpocząć ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnome, compiz-fusion

Data: 2009-12-28 11:04:57
Autor: Piotrasik W
Co z forum http://dvhk.pl/
Tez troche mnie to martwi bo trwa juz dobrych kilka dni....

Data: 2009-12-28 23:00:57
Autor: Jerzy Pastusiak
Co z forum http://dvhk.pl/
Tez troche mnie to martwi bo trwa juz dobrych kilka dni....

chyba padlo na "ament"
ostatnio bylo tam kilka wlamow

szkoda , bo moderatorzy wstrzemiezliwi i zyczliwi, uzytkownicy niezmordowani w pomaganiu (np. taki BogdanS i inni, w antenach)

ale to sa uroki forów internetowych , padlo juz kilka polskich
i to bardzo dobrych , a sladu po nich niet

zoonnk:
... inne fora o podobnej tematyce ...

forum njusowe pt. "pl.rec.telewizja" , archiwizery trzymaja dlugo

ja swoje trolowanie znalazlem z roku 1994

jp

Data: 2009-12-29 03:42:36
Autor: Mamut
Co z forum http://dvhk.pl/

chyba padlo na "ament"
ostatnio bylo tam kilka wlamow

szkoda , bo moderatorzy wstrzemiezliwi i zyczliwi, uzytkownicy
niezmordowani w pomaganiu (np. taki BogdanS i inni, w antenach)

prawdopodobnie atak z zewnatrz, a co do moderatorow to mam zupelnie
przeciwne zdanie.
Czesc z nich uważa sie za Bogow a to może bardzo irytować ludzi ktorzy
wpadają tam tylko po pomoc a zupelnie bez powodu są mieszani z błotem..

Data: 2009-12-29 12:42:19
Autor: Cezar
Co z forum http://dvhk.pl/

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b2912fc-c07d-4c79-9883-37b8b34ac4ebu7g2000yqm.googlegroups.com...

chyba padlo na "ament"
ostatnio bylo tam kilka wlamow

szkoda , bo moderatorzy wstrzemiezliwi i zyczliwi, uzytkownicy
niezmordowani w pomaganiu (np. taki BogdanS i inni, w antenach)

ztcw padl dysk, nie mieli backupow, firma hostingowa probuje odzyskac dane .... ale chyba bezskutecznie....

c.

Data: 2009-12-29 14:41:58
Autor: zoonnk
Co z forum http://dvhk.pl/
> ztcw padl dysk, nie mieli backupow, firma hostingowa probuje odzyskac dane
... ale chyba bezskutecznie....

pozostaje tylko współczyć głupoty i beztroski opieknom servisu - wiele lat pracy
psu w du...

jakieś inne fora PL online o tej tematyce ?

Data: 2009-12-29 06:08:00
Autor: Mamut
Co z forum http://dvhk.pl/

jakieś inne fora PL online o tej tematyce ?

--

forum satkuriera

Data: 2009-12-29 23:28:15
Autor: Jerzy Pastusiak
Co z forum http://dvhk.pl/
Data: 2009-12-29 21:24:57
Autor: Qwinto
Co z forum http://dvhk.pl/
"Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> wrote in message news:hhcq55$bv5$1inews.gazeta.pl...

[...]

http://isthatsitedown.com/check!dvhk.pl/ (Iam really sorry , dvhk.pl is down , try after a while pleases )

Qwinto

Data: 2009-12-29 15:46:08
Autor: Big Jack
Co z forum http://dvhk.pl/
W wiadomości
*Mamut* napisał(-a):

[...]

Mnie w pamięci zapadł Pikarel, co wydaje mu się, że jest jakimś grand inquisitor albo innym cenzorem. A już broń Boże słowa krytyki (cenzuralnej) pod jego adresem, bo ban murowany.

A co do forum, IMHO, bardzo dobre. I mam nadzieję, że szybko zostanie postawione na nogi.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-29 23:44:04
Autor: Jerzy Pastusiak
Co z forum http://dvhk.pl/
On Tue, 29 Dec 2009, Mamut wrote:

> [...]
| Czesc z nich uważa sie za Bogow a to może bardzo irytować ludzi ktorzy
| wpadają tam tylko po pomoc a zupelnie bez powodu są mieszani z błotem.

jak to na forach, bywaja rozni ludzie

jednego aparata wymienil Big Jack
kasowal co popadnie, cale watki, nikogo nie powiadamiajac
no ale na chamstwo nie ma rady, a na forum sie nie odszczekniesz

szkoda calego zgromadzonego materialu, duzo wiedzy

jp

Data: 2009-12-29 23:48:22
Autor: pawell32
Co z forum http://dvhk.pl/
W dniu 29.12.2009 23:44, Jerzy Pastusiak pisze:

szkoda calego zgromadzonego materialu, duzo wiedzy

jp

nie wierze, żeby byli aż tak nieudolni by stawiać wszystko na jednym
dysku (bez raida) i bez kopii zapasowej

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

[...]