Co z lokatą zawrotną?

Data: 2019-07-21 02:29:40
Autor: miroski
Co z lokatą zawrotną?
Istnieje jeszcze? Za kilka dni kończy mi się wiosenna w IB. Będzie zawrotna przy przelewie do Mille, jaki procent?

Data: 2019-07-21 11:44:32
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Dnia Sun, 21 Jul 2019 02:29:40 -0700 (PDT), miroski napisał(a):
Istnieje jeszcze? Za kilka dni kończy mi się wiosenna w IB. Będzie zawrotna przy przelewie do Mille, jaki procent?

Jeszcze z tydzien temu byly, ale 2-2.2%

A w Mille jest cos ? Promocja sie skonczyla 20 lipca.

J.

Data: 2019-07-21 06:42:51
Autor: adamadammek
Co z lokatą zawrotną?
W dniu niedziela, 21 lipca 2019 11:44:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Jeszcze z tydzien temu byly, ale 2-2.2%

A w Mille jest cos ? Promocja sie skonczyla 20 lipca.

Tak, odnowili promocję w oszczędnościowym, dalej 2,70% , trzeba jutro zalać.

Data: 2019-07-21 16:00:04
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Dnia Sun, 21 Jul 2019 06:42:51 -0700 (PDT), adamadammek@gmail.com
napisał(a):
[...]

To sie Idea ucieszy ... czy juz prezes kladzie lachę na to - teraz niech sie KNF martwi ? :-)

J.

Data: 2019-07-22 15:13:08
Autor: Waldek
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-21 o 16:00, J.F. pisze:

[...]

Jeszcze wczoraj jak zagladalem bylo 2,8% na 3m - nowe srodki

Data: 2019-07-22 22:51:36
Autor: Waldek
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-22 o 17:26, J.F. pisze:

Jeszcze wczoraj jak zagladalem bylo 2,8% na 3m - nowe srodki

Ale ja o starych.

No... dla mnie są stare :D
nowe były dla Getinu ale się zestarzały, to dla IB tera będą nowe ;)

Pozdro :)

Data: 2019-07-23 12:29:29
Autor: miroski
Co z lokatą zawrotną?
Jest zawrotna. Z IB do Mille 2,7%. Skorzystałem bo nic lepszego chyba nie ma a w Mille został mi tylko miesiąc na 2,7.0

Data: 2019-07-23 21:57:58
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-23 o 21:29, miroski pisze:
Jest zawrotna. Z IB do Mille 2,7%. Skorzystałem bo nic lepszego chyba nie ma a w Mille został mi tylko miesiąc na 2,7.0

Na pocieszenie dodam, że ta promocja jest regularnie odnawiana. Trzeba tylko przypilnować przelewów, bo dotyczy jedynie nowych środków.

Data: 2019-07-24 02:13:02
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Dnia Tue, 23 Jul 2019 12:29:29 -0700 (PDT), miroski napisał(a):

Jest zawrotna. Z IB do Mille 2,7%. Skorzystałem bo nic lepszego chyba nie ma a w Mille został mi tylko miesiąc na 2,7.0

No wlasnie, juz 2.7 ... zaczely odplywac ?

A do Getinu tylko 2.2 .. monitoruja lokaty ?

J.

Data: 2019-07-24 00:16:21
Autor: Dawid Rutkowski
Co z lokatą zawrotną?
Monitorują p.b.b. ;>

Data: 2019-07-24 10:59:09
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 02:13, J.F. pisze:
[...]

,,Nowe Środki na Koncie Oszczędnościowym Profit. Edycja 15"

Promocja jest regularnie odnawiana. Jak widać to już 15. edycja. Blisko 2 miesiące okresu promocyjnego da Ci informację jak długo już trwa.

Swego czasu dawali do 200.000. Teraz niestety ograniczyli tylko do 100.000. Raczej nie brakuje im zatem depozytów.

Data: 2019-07-24 13:35:54
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qh96lf$6fo$1@gioia.aioe.org...
[...]

promocja na 100 dni.

Swego czasu dawali do 200.000. Teraz niestety ograniczyli tylko do 100.000. Raczej nie brakuje im zatem depozytów.

Ale ja o Idei - jesli niedawno zawrotna byla 2.2%, a teraz 2.7 ... chyba sie boja odplywu do Mille ..

J.

Data: 2019-07-24 13:59:47
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 13:35, J.F. pisze:

Ale ja o Idei - jesli niedawno zawrotna byla 2.2%, a teraz 2.7 ... chyba sie boja odplywu do Mille ..

IDEA to już w ogole chaotyczne ruchy... Bank idzie pod młotek i szarpany jest nowymi pomysłami - mam wrażenie, że często wykluczającymi się wzajemnie.

Data: 2019-07-24 16:08:20
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qh9h84$1mie$2@gioia.aioe.org...
[...]

Chaotycznosc widze tam od dawna, ale co sie dziwic - chcemy depozyty na jak najnizszy procent, ale przeciez chcemy.
Tylko ciekawe, czy im ta chaotycznosc nie szkodzi - daliby stabilnie, to moze by wystarczyla korekta o 0.1%.
A moze wcale nie potrzebuja stabilnie i cieszy ich jak ludzie wylewaja, a potem wlewaja ... kiedy im pasuje, bo akurat w kasie niedosyt.

Gdzies na to sie naklada wywiad z prezesem ... bodajze mbanku, ktory narzekal, ze bank potrzebuje stabilnego zrodla finansowania,
a nie z depozytow a vista.

Swoja droga - skad niektore banki maja pieniadze ?
Bo na pewno nie od klientow zwabionych wysokim oprocentowaniem.

J.

Data: 2019-07-24 16:39:39
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 16:08, J.F. pisze:

Chaotycznosc widze tam od dawna, ale co sie dziwic - chcemy depozyty na jak najnizszy procent, ale przeciez chcemy.

Chcemy? Sądzę, że raczej klienci wolą depozyty na wysoki procent.

Tylko ciekawe, czy im ta chaotycznosc nie szkodzi - daliby stabilnie, to moze by wystarczyla korekta o 0.1%.

To nie tylko w tym rzecz. Szerzej spójrz - mobilny bankomat, idea huby, terminale dla firm. Mieli kilka nowatorskich pomysłów. W pewnym momencie wyhamowali owe projekty, by sukcesywnie się z nich wycofywać.

A moze wcale nie potrzebuja stabilnie i cieszy ich jak ludzie wylewaja, a potem wlewaja ... kiedy im pasuje, bo akurat w kasie niedosyt.

Przede wszystkim tracą klientów poprzez utratę wiarygodności.

[...]

Dużo istotniejszą rolą jest wiarygodność. BFG to jedynie 100.000 euro. I nie jestem pewien na ile obejmuje firmy. Zwróć uwagę jakimi środkami dysponują firmy. Ot - chociażby deweloperzy, spółki paliwowe itd. Dla nich istotniejszym jest, aby bank typu PKO BP nie upadł niż aby dostać punkt procentowy więcej w jakimś tam SKOK-u Wołomin czy podobnych.

Data: 2019-07-24 11:42:56
Autor: Dawid Rutkowski
Co z lokatą zawrotną?
Jeden deweloper miał powiernicze - i to ZAMKNIĘTE - w SK bank - a to niewielka różnica w stosunku do skok wołomin. Przechlapka (by gorzej nie napisać) - bo pojedyncza gwarancja, bo powierniczy to własność dewelopera.
Mama kupuje chałupę - powierniczy, na szczęście otwarty, w getout. Dobrze, że oddają we wrześniu.

I co za problem płacić deweloperowi z 2 czy więcej rachunków?
Nawet lepiej, bo nie nadziejesz się na limit.
A docelowy jest i tak dedykowany.
Zaś polskich banków z dobrą ofertą mam 8, z tego RORy+KO w 7 (w jednym tylko KK) plus N26 plus curve. I 21 kart (nie licząc dodatkowych i wirtualnych). Żaden problem.

Data: 2019-07-24 22:18:19
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?

I co za problem płacić deweloperowi z 2 czy więcej rachunków?

Dziwnie jakoś... Ale masz rację - z Millenium to by trzeba było z 10 dni słać pół miliona ;-) Niepoważnie.

Zaś polskich banków z dobrą ofertą mam 8, z tego RORy+KO w 7 (w jednym tylko KK) plus N26 plus curve. I 21 kart (nie licząc dodatkowych i wirtualnych). Żaden problem.

Najwyraźniej mamy różne potrzeby. Obecnie korzystam z 3 banków. Wkrótce Eurobank połączy się z Millenium i zostaną dwa.

Prawdopodobnie "dobra oferta" jest przez nas różnie definiowana.

Data: 2019-09-24 09:06:05
Autor: ąćęłńóśźż
Co z lokatą zawrotną?
A SKOK-i mogą otwierać rachunki podmiotów innych, niż os.fiz.?
Chciałem kiedyś dla sp. z o.o. i nie dało się (OIDP Stefczyk).

-- -- -
Jeden deweloper miał powiernicze - i to ZAMKNIĘTE - w SK bank - a to niewielka różnica w stosunku do skok wołomin.

Data: 2019-09-24 12:55:48
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d89c05d$1$529$65785112@news.neostrada.pl...
A SKOK-i mogą otwierać rachunki podmiotów innych, niż os.fiz.?
Chciałem kiedyś dla sp. z o.o. i nie dało się (OIDP Stefczyk).

Hm, "dzialalnosc bankową" to moga chyba tylko dla czlonkow kasy ... ale czy sp. z o.o, jako osoba prawna, nie moze zostac czlonkiem ?

Ale kredyt/pozyczka ... to chyba co innego.
A z kredytem sie wiaze rachunek, albo i kilka, chocby taki "techniczny".

https://www.kasastefczyka.pl/firmy

jest i rachunek firmowy, sa pozyczki, lokaty  ...

-- -- -

Data: 2019-09-24 16:53:17
Autor: ąćęłńóśźż
Co z lokatą zawrotną?
Ale to dla przedsiębiorców indywidualnych, czy dla spółek kapitałowych (jak sp. z o.o.)?
Swoją drogą w jakimś BS też nie chcieli otworzyć.
Zapytali "Jak duży kredyt zamierza wziąć spółka?"
Po odpowiedzi, że żaden kredyt lecz rachunek bieżący, powiedzieli że nie są zainteresowani ;-)

-- -- -

Data: 2019-09-24 19:27:47
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d8a463a$1$17346$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Lubie dowolnosc wyboru kontrahenta, ale ... jesli spolka musi miec konto, bo taki przepis, to czy BS moze odmowic ?

J.

-- -- -

Data: 2019-07-24 17:04:36
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qh9qjs$13e4$1@gioia.aioe.org...
[...]

Ja z pozycji banku, z pozycji klienta ... a kogo klient obchodzi :-)

[...]

Moze po prostu glupie byly.
Ile czasu zajmie taka mobilna wplata ?
IMO - z 10-15 minut z dojazdem.
To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
A koszty spore ...

A moze wcale nie potrzebuja stabilnie i cieszy ich jak ludzie wylewaja, a potem wlewaja ... kiedy im pasuje, bo akurat w kasie niedosyt.
Przede wszystkim tracą klientów poprzez utratę wiarygodności.

trudno ocenic ... jakos "pozar w burdelu" udalo sie opanowac.

[...]

Owszem, ale tez ... moze bardziej potrzebuja kredytu obrotowego,
a nie wysokiej wiarygodnosci - bo po co do debetu :-)

J.

Data: 2019-07-24 19:25:10
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 17:04, J.F. pisze:

Ile czasu zajmie taka mobilna wplata ?

Trzeba pamiętać, iż Idea za target obrała sobie małe firmy. Taki mobilny bankomat to świetna alternatywa jeśli chodzi o transport gotówki.

To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
A koszty spore ...

Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć. Jeśli zamierzasz oferować to samo co np. PKO BP to sukcesu nie wróżę.

Przede wszystkim tracą klientów poprzez utratę wiarygodności.

trudno ocenic ... jakos "pozar w burdelu" udalo sie opanowac.

Nie jestem pewien. Dziś kurs akcji po 2,33 zł. W 2017 akcje stały po 25 zł. Jeszcze w kwietniu dobijały do 5 zł.

[...]

Tak szczerze mówiąc to dla Kowalskiego chcącego zakupić mieszkanie w większym mieście BFG przestaje wystarczać. A podobno ok. połowy mieszkań nabywana jest za gotówkę.

Data: 2019-07-24 19:44:01
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qha4a7$hgb$1@gioia.aioe.org...
W dniu 2019-07-24 o 17:04, J.F. pisze:
Ile czasu zajmie taka mobilna wplata ?

Trzeba pamiętać, iż Idea za target obrała sobie małe firmy. Taki mobilny bankomat to świetna alternatywa jeśli chodzi o transport gotówki.

Ale nadal - koszty duze, a obsluzonych malo.

W dodatku ... firmy maja podobne godziny zamkniecia i wplaty utargu ....

To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
A koszty spore ...
Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć.

A potem zakonczyc :-)

Jeśli zamierzasz oferować to samo co np. PKO BP to sukcesu nie wróżę.

Parking, szybka obsluge w oddziale :-)

[...]

Mowie o depozytach. przyciagneli wystarczajaco ... jak na razie.

[...]

Raczej sprzedac. Bo druga polowa jest nabywana na kredyt, i nie stanowi zagrozenia dla kupujacego.
Poza tym mozna trzymac w dwoch bankach,

Na pieniadze ze sprzedazy jest chyba specjalne rozszerzenie ... czy to tylko projekt byl ?

J.

Data: 2019-07-24 20:03:49
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 19:44, J.F. pisze:
[...]

A jednak ten mobilny bankomat był znakiem firmowym Idei. Podobnie jak Idea Huby. Świetna inicjatywa.

To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
A koszty spore ...
Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć.

A potem zakonczyc :-)

Masz odpowiedź dlaczego padają.

Mowie o depozytach. przyciagneli wystarczajaco ... jak na razie.

Albo już zrezygnowali.

[...]

Kupić. Bo najpierw musi mieć gotówkę. I przecież nie będzie opłacał dewelopera z kilku kont.
Tak, można trzymać w 2 bankach, ale... coraz trudniej znaleźć 2 banki mające dobrą ofertę. Jak się trafi jeden to już cud. Pamiętaj, że sektor się konsoliduje. Zwróć uwagę ile banków zniknęło w ciągu 5-10 lat... A to w praktyce oznacza kłopoty z bezpieczeństwem. Jeszcze parę lat temu Kowalski korzystał z kilku, a zaawansowany i kilkunastu banków. Dziś ta liczba zdecydowanie maleje.

Na pieniadze ze sprzedazy jest chyba specjalne rozszerzenie ... czy to tylko projekt byl ?

nic mi o tym nie wiadomo. Czytałem natomiast o kłopotach firm, gdy bank padał. M.in. chyba właśnie trafił się jakiś deweloper. No ale umówmy się - co to jest dziś 450.000 gwarancji...

Data: 2019-07-24 20:14:15
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qha6im$r1i$1@gioia.aioe.org...
[...]

Swietna pod warunkiem ze nie kosztuje zbyt duzo :-)

To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
A koszty spore ...
Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć.
A potem zakonczyc :-)
Masz odpowiedź dlaczego padają.

Albo zakonczyli, bo pieniedzy na doplacanie nie ma.

Mowie o depozytach. przyciagneli wystarczajaco ... jak na razie.
Albo już zrezygnowali.

No i co - kasa pusta, czy jeszcze sie domyka, ale zrezygnowali i czekaja na glosny upadek ?

Tu sie bilans musi zgadzac, nie mozesz ot tak zrezygnowac.

[...]

Czemu nie ?
Juz chocby limity rozne powoduja, ze w jednym przelewie moze byc trudno.

Tak, można trzymać w 2 bankach, ale... coraz trudniej znaleźć 2 banki mające dobrą ofertę. Jak się trafi jeden to już cud.

No wiesz - nie ma obowiazku zapewnic dobrej oferty.
Poza tym pisales, ze zaufanie wazniejsze niz dobra oferta.

[...]

Na razie dwa nam wystarcza nawet na ponadprzecietne mieszkanie.
Chyba, ze banki zaczna obnizac gwarancje.

I slusznie - "nie czekaj z zakupem, wez kredyt" :-)

[...]

Z drugiej strony - dobrze ze w ogole jest.
No i zawsze mozna w obligacje skarbu panstwa - minister popiera :-)

J.

Data: 2019-07-24 22:33:09
Autor: Szymon
Co z lokatą zawrotną?
W dniu 2019-07-24 o 20:14, J.F. pisze:
A jednak ten mobilny bankomat był znakiem firmowym Idei. Podobnie jak Idea Huby. Świetna inicjatywa.

Swietna pod warunkiem ze nie kosztuje zbyt duzo :-)

Kawa była za darmo. Zatem trochę to jednak kosztowało...

Tu sie bilans musi zgadzac, nie mozesz ot tak zrezygnowac.

Straty idą w miliony.

Kupić. Bo najpierw musi mieć gotówkę. I przecież nie będzie opłacał dewelopera z kilku kont.

Czemu nie ?
Juz chocby limity rozne powoduja, ze w jednym przelewie moze byc trudno.

Trudno mi sobie wyobrazić działalność w takim układzie. Wyobraź sobie, że masz przesłać milion. Będzie to robił przez miesiąc po... trochę? ;-) Pewnie wyjdziesz na poważnego kontrahenta w oczach odbiorcy.

Tak, można trzymać w 2 bankach, ale... coraz trudniej znaleźć 2 banki mające dobrą ofertę. Jak się trafi jeden to już cud.

No wiesz - nie ma obowiazku zapewnic dobrej oferty.

I widać monopolizację rynku. Niektórzy ekonomiści przekonują, iż w PL jest miejsce dla max 5 banków. W zasadzie ten scenariusz wydaje się realizować.

Poza tym pisales, ze zaufanie wazniejsze niz dobra oferta.

Jak najbardziej. I wyobraź sobie, że faktycznie kiedyś będziemy mieli 5 banków. To da gwarancje na 2 mln. Przy korzystaniu z każdego. Jednak... słabo.

Na razie dwa nam wystarcza nawet na ponadprzecietne mieszkanie.

Ale naprawdę uważasz, że 200.000 eur do dużo???

Chyba, ze banki zaczna obnizac gwarancje.

A jest z czego? Mogę się ubezpieczyć w Nationale Nederlanden na milion w przypadku niezdolności do pracy, a nie jestem ubezpieczony od ochrony oszczędności życia w banku?

I slusznie - "nie czekaj z zakupem, wez kredyt" :-)

Ale kto dziś bierze kredyt? Przecież nie ma co robić z pieniędzmi. Problemem jest inwestycja na te 4-5% rocznie, a nie kredyt.

No i zawsze mozna w obligacje skarbu panstwa - minister popiera :-)

Można, ale to dochód pasywny.

Walutomat podaje, że w ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy wymienili tam 266 mln.
Po 3 latach działalności (2012-15) Alior podawał, że wymieniono u nich 20 miliardów. A to jeden z wieeeelu kantorów. Dzienne obroty sięgały 100 mln. Teraz pewnie więcej, bo biznes się spopularyzował. A Ty mówisz, że pół miliona gwarancji to... wystarczy ;-)
Te pieniądze przecież przechodzą przez konta w bankach. Tam sobie leżą, tam się zmieniają itd.

Data: 2019-07-25 15:55:30
Autor: J.F.
Co z lokatą zawrotną?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qhafal$4o3$1@gioia.aioe.org...
W dniu 2019-07-24 o 20:14, J.F. pisze:
Tu sie bilans musi zgadzac, nie mozesz ot tak zrezygnowac.
Straty idą w miliony.

Idea ma miliardy depozytow ... i miliardy kredytow.
Jak deponenci zechca wyplacic, nawet nie wszystko, 10% wystarczy i bank padnie.
Tzn niby w bilansie jest na plus, ale w kasie pusto.

2% odplywu i zrobi sie cieplo.

[...]

A co zrobisz ? Awanture w banku ?
Pojdziesz i pisemne polecenie ? Byc moze.
Konto zamknac i kazac przelac do lepszego banku ? To sie moze udac :-)

Awizowac wyplate i przyjsc po gotowke ? :-)

Pewnie wyjdziesz na poważnego kontrahenta w oczach odbiorcy.

Przeciez on tez od reki mieszkania nie sprzedaje, i tak to bedzie z miesiac trwalo, o ile w ogole nie sprzedaje dziury w ziemi, a mieszkanie za dwa lata.
Taki to niepowazny kontrahent :-)

[...]

Dawno temu bylem w GB, to tam wtedy dominowaly 4 banki.

Poza tym pisales, ze zaufanie wazniejsze niz dobra oferta.

Jak najbardziej. I wyobraź sobie, że faktycznie kiedyś będziemy mieli 5 banków. To da gwarancje na 2 mln. Przy korzystaniu z każdego. Jednak... słabo.

Trzeba zalozyc pare spolek i na ich konta :-)

Na razie dwa nam wystarcza nawet na ponadprzecietne mieszkanie.
Ale naprawdę uważasz, że 200.000 eur do dużo???

Dla znakomitej wiekszosci Polakow wystarczy.

Chyba, ze banki zaczna obnizac gwarancje.
A jest z czego? Mogę się ubezpieczyć w Nationale Nederlanden na milion w przypadku niezdolności do pracy, a nie jestem ubezpieczony od ochrony oszczędności życia w banku?

No to sie ubezpieczysz, ale prywatnie :-)

I slusznie - "nie czekaj z zakupem, wez kredyt" :-)
Ale kto dziś bierze kredyt? Przecież nie ma co robić z pieniędzmi. Problemem jest inwestycja na te 4-5% rocznie, a nie kredyt.

No to musisz inwestowac poza bankiem ...

Walutomat podaje, że w ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy wymienili tam 266 mln.
Po 3 latach działalności (2012-15) Alior podawał, że wymieniono u nich 20 miliardów. A to jeden z wieeeelu kantorów.

Albo caly bank

Dzienne obroty sięgały 100 mln. Teraz pewnie więcej, bo biznes się spopularyzował. A Ty mówisz, że pół miliona gwarancji to... wystarczy ;-)

W walutomacie masz zero gwarancji ... a jednak dziala.

Te pieniądze przecież przechodzą przez konta w bankach. Tam sobie leżą, tam się zmieniają itd.

trudno powiedziec.  Moze jacys spekulanci/traderzy, moze biznesy, co zaraz przeleja dalej,
moze zwykli ludzie franki na rate chca kupic.
Albo ktos pracuje za granica a mieszka w kraju ...

J.

Data: 2019-07-30 23:00:48
Autor: Arek
Co z lokatą zawrotną?
Szymon napisał(a) w wiadomości: ...
W dniu 2019-07-24 o 19:44, J.F. pisze:
[...]

[...]

  Dla  osób fizycznych limit może sięgnąć 200 tys. euro gdy środki
pochodzą ze sprzedaży domu lub mieszkania, ze spadku, wypłaty
ubezpieczenia, wypłaty odprawy, podziału majątku po rozwodzie.
  Przy czym te 200 tys. EUR jest pomniejszone o wartość pozostałych
oszczędności w tym samym banku lub SKOK-u. Dlatego do
transakcji lepiej użyć nowego banku wtedy jest pełne 200 tys.
  Podwyższony limit obowiązuję czasowo - przez  trzy miesiące od
wpływu środków lub powstania należności. Potem wraca do normy
czyli do max 100 tys EUR.

Na rach powierniczych deweloperów zwiększono ze 100 tys EUR do
100 tys. EUR razy ilość klientów. Podobnie na rach maklerskich.

Arek

Co z lokatą zawrotną?