Co z postępem ?

Data: 2012-01-06 22:39:36
Autor: Piotrek
Co z postępem ?
Nazwę tą sytuację jednym słowem: kryzys... 3 lata temu pendrive 16GB
kosztował 80 zł. Dzisiaj praktycznie tyle samo. Nieśmiertelny C2D e8400
jest droższy niż w 2008 r.

Data: 2012-01-07 10:20:54
Autor: RadoslawF
Co z postępem ?
Dnia 2012-01-06 22:39, Użytkownik Piotrek napisał:
Nazwę tą sytuację jednym słowem: kryzys... 3 lata temu pendrive 16GB
kosztował 80 zł. Dzisiaj praktycznie tyle samo. Nieśmiertelny C2D e8400
jest droższy niż w 2008 r.

Z tą cena pendriva to chyba coś pomieszałeś.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-07 12:21:46
Autor: JoteR
Co z postępem ?
"RadoslawF" napisał:

3 lata temu pendrive 16GB kosztował 80 zł. Dzisiaj praktycznie tyle samo.

Z tą cena pendriva to chyba coś pomieszałeś.

Ależ skąd ależ skąd. Na (za przeproszeniem) Allegro pewnie po tyle bywały.
Dzisiaj podobne "okazje" to pendrive 256 GB, co prawda ciut drożej bo za 119 zł, ale to przez te kryształki Svarowskiego.
http://allegro.pl/pendrive-swarovski-256gb-gratis-zestaw-i2005251629.html
A gawiedź się cieszy i rozpowiada, jak to na (za przeproszeniem) Allegro wszystko, dużo, tanio...

JoteR

Data: 2012-01-07 18:30:37
Autor: RadoslawF
Co z postępem ?
Dnia 2012-01-07 12:21, Użytkownik JoteR napisał:
"RadoslawF" napisał:

[...]

Gawiedź owszem.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-07 23:11:15
Autor: Piotrek
Co z postępem ?
Dnia Sat, 07 Jan 2012 10:20:54 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

No właśnie... nie. Akurat jakoś miesiąc przed nastaniem kryzysu puścili
partię Kingstonów za 79 zł do sklepów Media Expert. Wiem, bo sam po niego
jechałem i oczywiście obeszłem się smakiem - rozeszły się jak świeże
bułeczki. Wtedy normalna cena to było coś koło stówy.

Data: 2012-01-08 11:18:31
Autor: RadoslawF
Co z postępem ?
Dnia 2012-01-07 23:11, Użytkownik Piotrek napisał:

[...]

To że puścili w ramach promocji nie oznacza że za tyle można było
naprawdę kupić, co sam potwierdzasz, próbowałeś i nie wyszło.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-08 15:08:00
Autor: Piotrek
Co z postępem ?
Dnia Sun, 08 Jan 2012 11:18:31 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Można było.Były w oficjalnej gazetce, sprzedawca potwierdził że były i że
je błyskawicznie wykupiono z samego rana po otwarciu sklepu.

Data: 2012-01-08 21:28:46
Autor: m4rkiz
Co z postępem ?
"Piotrek" <lesiu34@gazeta.pl> wrote in message news:1arcfq2wh1g7f.1ji15nek1hcb8.dlg40tude.net...
[...]

to dalej nie oznacza ze taka byla ich faktyczna cena, tylko ze dany sklep
kilka-kilkadziesiat-kilkaset sprzedal zeby przyciagnac klientow

poszukalem i widze ze pod koniec 2008 peny 16GB zaczynaly sie
od 110-120 pln

Data: 2012-01-09 20:37:25
Autor: Wiktor S.
Co z postępem ?
[...]

W tym okresie kupiłem pendrive Kingstona za 90-parę zł netto, plus VAT to dawałoby tyle co piszesz.

--
Azarien

Data: 2012-01-09 20:49:18
Autor: miab
Co z postępem ?
W dniu 2012-01-09 20:37, Wiktor S. pisze:
[...]

Czyli dwa razy drożej (w zł) niż teraz:
http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/1450556

miab

Data: 2012-01-09 23:44:26
Autor: Animka
Co z postępem ?
[...]

A ja ostatnio kupiłam pendrive Toshiba 16 GB za 72 zl. Nawet szybko kopiuje.

--
animka

Co z postępem ?