Co z reszt rzdzcej sitwy?

Data: 2014-11-22 19:51:37
Autor: Mark Woydak
Co z reszt rzdzcej sitwy?

Jedyna afera pod rządami PO zakończona dymisją! A co z resztą rządzącej
sitwy?

Po tej aferze, przy której już brakuje skali określającej stopień
kompromitacji, pora na opis sytuacji, która do niej doprowadziła. Czy nie
dziwi, że nikt za ten śmierdzący pasztet nie próbuje wziąć nawet cząstki
odpowiedzialności?

Przecież ci składający dymisję, wciąż zadowoleni z siebie obywatele,
szykowali nam podobne igrzyska w przyszłym roku i gdyby nie druzgocąca
opinia NIK, bawiliby się fotelami jeszcze długo. Protesty społeczne nie
robiły na nich żadnego wrażenia, tym bardziej, że prezydent RP, jako
człowiek powołujący ich na stanowiska, był przez długi czas w wyśmienitym
nastroju i okazywał nawet dumę z powodu owych nominacji. Nie odezwali się
też prezes Sądu Najwyższego, prezes Naczelnego Sądu Administracyjnego, ani
też prezes Trybunału Konstytucyjnego. Osoby te wskazują prezydentowi
kandydatów do PKW. A przecież, jeśli się kogoś mianuje lub choćby tylko
rekomenduje na jakieś ważne stanowisko w państwie, bierze się równocześnie
za tę nominację odpowiedzialność.

Dobrze się stało, że Najwyższej Izbie Kontroli nie zabrakło odwagi i
wkroczyła ona w końcu do PKW, choć byłoby znacznie lepiej, gdyby uczyniła
to przynajmniej kilka miesięcy wcześniej. Wówczas, gdy głośno padały
zarzuty o ogromnym tam bałaganie, nad którym nikt nie panuje, o zerowym
stanie przygotowań do jesiennych wyborów. Teraz okazało się, że wybory
przyszłoroczne miałyby zapewne podobny przebieg.

Czekam tylko na jakieś wyraźne awanse skompromitowanych. Wszak Polska pod
rządami PO ( wybaczcie, PSL pełni tu tylko dobrze płatną rolę trzymającego
kandelabr, w czasie orgii właściciela karczmy) wszyscy upaprani w
przekrętach, kłamstwie i nadużyciach awansują. Główny kłamca - w Brukseli,
jego pojętna uczennica awansowała już dwukrotnie, zajmując dziś gabinet
swego instruktora. Kapciowy Tuska, oszust i dozorca – będzie pilnował tych
samych kapci, gdzieś tam, w pobliżu fontanny z sikającym młodzieńcem.

Minister, który zrobił z siebie durnia podczas negocjacji z tzw. katarskim
inwestorem – nadal bierze krocie. Za wielkie pieniądze, przygotowując
atomową elektrownię. Zapewne z tym samym rezultatem, którego doświadczyli
stoczniowcy i ich rodziny.

Sprzedajny, a kompletnie nierozumny minister zdrowia, natrętna, bezczelna i
pozbawiona jakichkolwiek pozytywnych cech minister oświaty;ośmieszony,
nieodpowiedzialny w ministerstwie infrastruktury obywatel z Łodzi,
wysunięty teraz, niczym członek z ramienia, na stanowisko ministra
sprawiedliwości… Ministrem infrastruktury została natomiast pani, która
poprzednio doprowadziła do ruiny kolej.

Ministrem administracji uczyniono obywatela o posępnym stosunku do
inteligencji, wygadującym na różne tematy dowolnie ułożone, aczkolwiek bez
sensu zdania. Wsławił się ponadto synkiem handlującym narkotykami. Ale
przecież dobrze wiemy, że finansowy mafioso, zatrudniający synalka
premiera, to objaw kwitnącej demokracji!

Pomińmy już tych wszystkich Nowaków, którzy obiecywali zmniejszyć
obciążenie Sejmu politycznymi mętami, Drzewieckich, Chlebowskich,
Szejnfeldów wciąż najbliższych przyjaciół i współpracowników dowództwa
sitwy, częściowo rozproszonego na frakcje krajową i brukselską.

Dziewięcioosobowa załoga pancernego czołgu stanowiła, jak widać, wyłącznie
drobny, ale jakże istotny, bo dopełniający element zbudowanej przez PO
całości. Właśnie tej oświetlanej mrocznym kandelabrem, trzymanym we
wprawnych i lepkich dłoniach przyjaciół z PSL.

Data: 2014-11-23 11:29:08
Autor: MarkWoydak
Co z resztą rządzącej sitwy?
GNIDA podpisująca się "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com a
obecnie podszywająca się pod mój e-mail używający czytnika: Mozilla/5.0
(Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26
to PODSZYWACZ z kompleksem małego fiuta..

MW

Data: 2014-11-24 04:44:16
Autor: stevep
Co z resztą rządzącej sitwy?
W dniu .11.2014 o 02:51 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

Jedyna afera pod rządami PO zakończona dymisją!

Do budy zawszony kundlu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-24 11:53:11
Autor: leming.show
Co z reszt rzdzcej sitwy?
 uytkownik stevep napisa:
W dniu .11.2014 o 02:51 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

> Jedyna afera pod rzdami PO zakoczona dymisj!

Do budy zawszony kundlu.

Jau, 4:44, to musi bole, ale jeszcze tydzien i wolne:)

Data: 2014-11-25 07:16:07
Autor: stevep
Co z reszt rzdzcej sitwy?
W dniu .11.2014 o 20:53 <leming.show@gmail.com> pisze:

 uytkownik stevep napisa:
W dniu .11.2014 o 02:51 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

> Jedyna afera pod rzdami PO zakoczona dymisj!

Do budy zawszony kundlu.

Jau, 4:44, to musi bole, ale jeszcze tydzien i wolne:)

Twoja gupota nie boli i za tydzi nie minie.
--
stevep
-- -- -

Co z reszt rzdzcej sitwy?