Co z serwerem?

Data: 2012-08-26 10:32:53
Autor: Ivam
Co z serwerem?
Pusto sie jakos zrobilo, co nie?

Zna ktos normalny serwer news, ktory wpusci i z netii i z play'a? Moze wymagac rejestracji (tak jak gazeta.pl), ale zeby byl normalny (publikowal wszystko).

Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez googla jest w tej chwili jeszcze gorzej.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-08-26 10:50:13
Autor: Magic
Co z serwerem?
W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:
[...]

Sprawdź news.icm.edu.pl , mieli co prawda ostatnio jakieś kłopoty i przez 2 tyg nie miałem dostępu do Precla ale to pierwszy taki przypadek od czasu jak zacząłem go używać czyli od ładnych paru lat. Dostęp bez rejestracji, używam na blukonekcie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-08-26 15:02:17
Autor: Ivam
Co z serwerem?
Użytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1co05$rh8$1@news.icm.edu.pl...
Sprawdź news.icm.edu.pl

Git. Dziekuje.

Data: 2012-08-27 08:29:26
Autor: Mikołaj Jopczyński
Co z serwerem?
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:02:17 UTC+2 użytkownik Ivam napisał:
Uďż˝ytkownik "Magic"  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup dyskusyjnych:k1co05$rh8$1@news.icm.edu.pl...

> Sprawdďż˝ news.icm.edu.pl

U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

M.

Data: 2012-08-27 09:21:59
Autor: zarafiq
Co z serwerem?
On Monday, 27 August 2012 16:29:26 UTC+1, Mikołaj Jopczyński  wrote:

U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

Cześć,

A jest jakiś sposób żeby google nie psuł kodowania?

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-08-27 22:11:58
Autor: duddits
Co z serwerem?
W dniu 2012-08-27 17:29, Mikołaj Jopczyński pisze:
U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

Wiem, że niektórzy organicznie nie znoszą, ale:

"Szanowni Państwo,

ze względu na pojawiającą się ostatnio dużą ilość pytań odnośnie aktualnej
polityki dostępu do serwera news.neostrada.pl informujemy, że:

  - zasady dostępu do serwera dla klientów TP/Orange nie ulegają zmianie,

  - od dnia 2012.06.28 dostęp do pisania i czytania możliwy jest także dla
    wszystkich użytkowników, którzy mają poprawnie skonfigurowaną domenę
    odwrotną .pl,

  - dla pozostałych użytkowników możliwa jest indywidualna konfiguracja
    dostępu; prośby należy wysyłać na adres usenet@news.neostrada.pl.

Z poważaniem,

Zespół news.neostrada.pl"

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-09-05 20:17:22
Autor: twardziejszy
Co z serwerem?
On 08/27/2012 10:11 PM, duddits wrote:
[...]
Zespół news.neostrada.pl"

:) dziękuję, połączyło się, działa.
Specjalnie dla ichniego serwera newsów, kilka tygodni temu założyłem konto na gazecie - i po tygodniu używania padło

--
pzdr

Data: 2012-08-27 21:04:55
Autor: sowa
Co z serwerem?
[...]

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

--
sowa czyHa

Data: 2012-09-03 20:58:23
Autor: MrGlub
Co z serwerem?
sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:
W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

Pobrano posty poprawnie. Wysyłanie sie tyż sprawdzi.

Data: 2012-09-04 06:06:55
Autor: Piotr Klimek
Co z serwerem?
Dnia (Mon, 3 Sep 2012 20:58:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
wyklawiaturowal co nastepuje:

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

Pobrano posty poprawnie. Wysyłanie sie tyż sprawdzi.

Potwierdzam. Netfront działa, żaden inny który testowałem po wyłączeniu
gazeta.pl nie chciał ze mną gadać.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-09-04 09:09:09
Autor: MrGlub
Co z serwerem?
Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Dnia (Mon, 3 Sep 2012 20:58:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
wyklawiaturowal co nastepuje:

Potwierdzam. Netfront działa, żaden inny który testowałem po wyłączeniu
gazeta.pl nie chciał ze mną gadać.

Nie widze wlasnych postĂłw.
Ten serwer dokleja wlasny sig.

Data: 2012-09-04 09:32:30
Autor: Piotr Klimek
Co z serwerem?
Dnia (Tue, 4 Sep 2012 09:09:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
[...]

Nie widze wlasnych postów.
Ten serwer dokleja wlasny sig.

Ja swoje posty widzę i nie mam tego siga.

Data: 2012-09-04 02:40:37
Autor: ursyn
Co z serwerem?
W dniu wtorek, 4 września 2012 11:32:30 UTC+2 użytkownik Piotr Klimek napisał:
Dnia (Tue, 4 Sep 2012 09:09:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub

wyklawiaturowal co nastepuje:

> Ten serwer dokleja wlasny sig.

Ja swoje posty widzę i nie mam tego siga.

-- Pozdrawiam

Piotr Klimek

Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R

http://bikepics.com/members/piko/

hmm, ja tam widzę że jednak masz :) --
ursyn

Data: 2012-09-04 12:35:55
Autor: Ivam
Co z serwerem?
On Tue, 4 Sep 2012 09:32:30 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Ja swoje posty widz i nie mam tego siga.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Masz. Mi to akurat nie przeszkadza.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-09-04 17:48:31
Autor: MrGlub
Co z serwerem?
Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Dnia (Tue, 4 Sep 2012 09:09:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ja swoje posty widzę i nie mam tego siga.

Ja go u Ciebie widze...

--
NC700XA

Data: 2012-09-04 09:35:34
Autor: Magic
Co z serwerem?
W dniu 2012-09-04 08:06, Piotr Klimek pisze:
[...]

O, a news.icm który polecałem znowu parę dni nie działał a teraz nagle ruszył znowu tzn dostałem posty z dzisiaj. Czary jakieś.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-09-04 10:46:18
Autor: Ivam
Co z serwerem?
On Tue, 4 Sep 2012 06:06:55 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Potwierdzam. Netfront dziaa, aden inny który testowaem po
wyczeniu
gazeta.pl nie chcia ze mn gada.

Edu z przerwami, ale dziaa. Ale i tak netfront wydaje sie, e stabilniej pracuje. Acz wolniej. W domu lec jeszcze z internetia, ale nie wpuszcza mobilnych.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-09-04 09:30:34
Autor: Piotr Klimek
Co z serwerem?
Dnia (Tue, 04 Sep 2012 10:46:18 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

Jakieś krzaczki dokleja Twój czytnik.

Data: 2012-09-04 12:38:26
Autor: Ivam
Co z serwerem?
On Tue, 4 Sep 2012 09:30:34 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Jakie krzaczki dokleja Twój czytnik.

Na internetii czy teraz? Z tel. pisze, moe by e mam le kodowanie ustawione. Chocia Ja widz wszystko ok.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-09-05 06:14:12
Autor: Piotr Klimek
Co z serwerem?
Dnia (Tue, 04 Sep 2012 12:38:26 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

Teraz jest zle.

Data: 2012-09-05 09:04:07
Autor: Ivam
Co z serwerem?
On Wed, 5 Sep 2012 06:14:12 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Teraz jest zle.

To jak sobie tak testujemy to teraz niby ustawione utf-8.

Ą ś ć ź ż ł ó ę ?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-09-05 07:57:41
Autor: Piotr Klimek
Co z serwerem?
Dnia (Wed, 05 Sep 2012 09:04:07 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

Teraz jest OK. Ja przy okazji testuję sobie serwer news.interia.pl. Poza
tym, że autoryzacja trwa wieki to wygląda na to, że jest OK.

Data: 2012-09-07 13:44:13
Autor: MrGlub
Co z serwerem?
Ivam <filipz@USUN TO poczta.fm> wrote:
[...]

U mnie sie czyta prawidlowo- ciekawe czy teraz nie posiecze

--
NC700XAa

Data: 2012-08-30 18:32:24
Autor: Jasio
Co z serwerem?
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1cn7i$a5p$1mx1.internetia.pl...
[...]

No, to zobaczmy czy mnie widać.
Wiem, wiem alt.test.pl

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-09-03 13:46:29
Autor: Glub
Co z serwerem?
News.icm.edu.pl niby dziala ale nie dziala... Jakby postow zadnych na nim nie było...

Data: 2012-09-04 20:11:03
Autor: tango
Co z serwerem?
Użytkownik Glub napisał:
News.icm.edu.pl niby dziala ale nie dziala... Jakby postow zadnych na nim nie było...

Dokladnie tak.
Ja lece z news.task.gda.pl i jak na razie daje rade.

--
tango

Co z serwerem?