Co z szaf± Jaruzelskiego?

Data: 2016-02-17 02:14:37
Autor: Marek
Co z szaf± Jaruzelskiego?
Moze juz niedlugo, kolejka wdów po generałach ustawi sie przed drzwiami IPN.
W końcu, bohaterowie wymienieni w tych dokumentach umieraja sukcesywnie i wartosc rynkowa tych dokumentow spada.

Data: 2016-02-17 11:47:05
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c1867e5b-6b78-451d-8145-a344ab58bfd4googlegroups.com...
Moze juz niedlugo, kolejka wdów po generałach ustawi sie przed drzwiami IPN.
W końcu, bohaterowie wymienieni w tych dokumentach umieraja sukcesywnie i wartosc rynkowa tych dokumentow spada.

Nie zapłacili- nasłali policję. Następni chyba nie zaoferuj± IPNowi teczek

--

Chiron

Data: 2016-02-17 04:51:52
Autor: Marek
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu ¶roda, 17 lutego 2016 11:47:07 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Nie zapłacili- nasłali policję. Następni chyba nie zaoferuj± IPNowi teczek

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

Data: 2016-02-17 14:54:21
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a1292c3e-75b9-4557-aca9-9f7a35962d6cgooglegroups.com...
> [...]

Chiron

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

Ja z kolei po cichu rozpowiedziałbym, że płacę za teczki- i płacił rozs±dne, wynegocjowane sumy. Oczywi¶cie po cichu- ale wie¶ć by się rozniosła po zainteresowanych- i miałbym praktycznie wszystkie teczki

--

Chiron

Data: 2016-02-17 09:22:26
Autor: Vernon L. Pinkley
Co z szaf± Jaruzelskiego?
użytkownik Chiron napisał:

Ja z kolei po cichu rozpowiedziałbym, że płacę za teczki- i płacił rozs±dne, wynegocjowane sumy.

Przeca Stonoga płacił. I Kiszczakowa nie poszła?

Jakie¶ to to wszystko grubymi nićmi szyte.
Może bała się marszów 13 grudnia, może Kiszczak zrobił wrzutki.
Zobaczymy. tak czy inaczej jest draka i kto¶ tam w majty
wali:)

Data: 2016-02-17 16:00:13
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 13:51 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania  wszystkich generałów i innych ubeków.

Ty najpierw wytrz±¶nij sieczkę, która w znacznej ilo¶ci zalega w twoim  głupim łbie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-18 10:08:26
Autor: boukun
Co z szaf± Jaruzelskiego?
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
> [...]

Chiron

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

W prokuraturze ci±gle jedna i ta sama zydokomuna, wiec nie ma się co wychylać, bo wejd±, zabior± i zamiota pod dywan. Swoich "bohaterów" zawsze będ± strzec...

boukun

Data: 2016-02-17 08:38:51
Autor: Zenek Kapelinder
Co z szaf± Jaruzelskiego?
To zajawka byla. Pokazanie ze maja towar. Za 90 tysiecy to sa informacje ile razy ktos chodzil do sracza. Istotne dla sprawy jest to ze sa to autentyczne dokumenty. Nie jest wykluczone ze poswiecili bolka dla uwiarygodnienia calej akcji bo jest malo atrakcyjny finansowo. Teczki z informacjami kto na kogo kablowal i ile za to dostawal kasy pojda na aukcjach zamknietych.

Data: 2016-02-17 16:44:20
Autor: Pajdak
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:na1j3b$3k8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Brawo! Oto sposób my¶lenia PiS-owca.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-17 15:58:51
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 11:14 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Moze juz niedlugo, kolejka wdów po generałach ustawi sie przed drzwiami  IPN.
W końcu, bohaterowie wymienieni w tych dokumentach umieraja sukcesywnie  i wartosc rynkowa tych dokumentow spada.

A produkcja fałszywek za Kiszczaka była na skalę przemysłow±, a kretyni  pisowscy dostan± orgazmu.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-17 16:50:56
Autor: Lord Donald
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
W dniu 17.02.2016 o 15:58, stevep pisze:
[...]

A produkcja fałszywek za Kiszczaka była na skalę przemysłową, a kretyni
pisowscy dostanÄ… orgazmu.
to znaczy że Kiszczak fałszował dokumenty 40 lat temu bo przewidział że Wałęsa i POsrańcy będą rządzić? Fałszywki to można zrobić na mikrofilmach skąd większość dokumentów IPN pochodzi, ale jak to są oryginały to Bolki i POsrolki się nie wyłgają.

Data: 2016-02-17 16:52:37
Autor: Pajdak
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:na24sv$11vm$3gioia.aioe.org...
[...]

Co ci oni zrobili? ;-)))))

--
Lepudruk

Data: 2016-02-17 16:54:09
Autor: Lord Donald
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
Tobie nic skoroĹ› WĹ‚oska prostytutka. W moim kraju rzÄ…dzÄ… a nie w twoim.

Data: 2016-02-18 02:14:52
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 16:54 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Tobie nic skoro¶ Włoska prostytutka. W moim kraju rz±dz± a nie w twoim.

To ty masz swój kraj kretynie, jak ein Fuhrer?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-18 07:42:44
Autor: Pajdak
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:na2530$11vm$6gioia.aioe.org...
Tobie nic skoroĹ› WĹ‚oska prostytutka. W moim kraju rzÄ…dzÄ… a nie w twoim.

Masz coś z łbem dziaduniu? Jaka prostytutka, jakie Włochy. Twój kraj to ZSRR, Korea Północna czy Kuba? Bo mój to Polska i takich jak ty oszołomów tu nie potrzeba!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-18 02:13:45
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 16:50 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

to znaczy że Kiszczak fałszował dokumenty 40 lat temu bo przewidział że  Wałęsa i POsrańcy będ± rz±dzić? Fałszywki to można zrobić na  mikrofilmach sk±d większo¶ć dokumentów IPN pochodzi, ale jak to s±  oryginały to Bolki i POsrolki się nie wyłgaj±.

Podwładni Kiszczaka,że jeste¶ kretynem to wiadome, nie udawaj Greka.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-17 17:27:26
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.yczfwdsc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Tak Stefciu. Kazał zrobić dobr± fałszywkę- i zamkn±ł j± w swojej prywatnej szafie. Na oryginał go nie było stać. Demencja postępuje u CIebie błyskawicznie :-)
 Lamazi gogo vinaa

--

Chiron

Data: 2016-02-17 17:35:42
Autor: u2
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
W dniu 2016-02-17 o 17:27, Chiron pisze:
Demencja postępuje u CIebie błyskawicznie

te hirek, pieprz nie ma demencji, pieprz ma skrzywienie ideologiczne:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-17 17:56:21
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:56c4a15d$0$702$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-02-17 o 17:27, Chiron pisze:
Demencja postępuje u CIebie błyskawicznie

te hirek, pieprz nie ma demencji, pieprz ma skrzywienie ideologiczne:)

Znaczy- tak czy siak- po zwyczajnie głupi jest

--

Chiron

Data: 2016-02-17 17:58:26
Autor: u2
Co z szafÄ… Jaruzelskiego?
W dniu 2016-02-17 o 17:56, Chiron pisze:
te hirek, pieprz nie ma demencji, pieprz ma skrzywienie ideologiczne:)

Znaczy- tak czy siak- po zwyczajnie głupi jest

pieprz glupi nie jest, ma wysoka ubecka emke:)

Data: 2016-02-18 02:16:42
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 17:27 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Idiot± to ty jeste¶, nie musisz udawać, nie tylko na Wałęse na masow±  skalę produkowano fałszywki.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-18 00:49:12
Autor: Zenek Kapelinder
Co z szaf± Jaruzelskiego?
Ciekawe po co mieli produkowac falszywli jak prawdziwek mieli do oporu.

Data: 2016-02-18 10:13:02
Autor: Chiron
Co z szafa Jaruzelskiego?

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bb9d62dd-9cc2-4150-b1f2-fcb7acca1204googlegroups.com...
Ciekawe po co mieli produkowac falszywli jak prawdziwek mieli do oporu.

Podano, ze maja tez REKOPISY. Nie wiem, czy te mozna tak dobrze sfalszowac. Pytanie, czy ktos nia teraz nie gra- i po co.

--

Chiron

Data: 2016-02-19 02:46:21
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 09:49 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Ciekawe po co mieli produkowac falszywli jak prawdziwek mieli do oporu..

Bo taka jest natura kapusia, popatrz na pisowskich oszołomów.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-18 07:45:53
Autor: Pajdak
Co z szaf± Jaruzelskiego?
[...]

Ta się zastanawiam dlaczego nie internowano głównego bohatera walki z
komun±. Czyżby to był TW Bolek, a ataki na Wałęsę to metoda na "łapać
złodzieja"? ¦mierdzi mi też Macierewicz i Waszczykowski. W co oni graj±?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-18 08:17:11
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.ycz8h4b650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Z takim szczę¶ciem, jak ma Wałęsa- to żadne fałszywki mu nie zaszkodz±. A że ma szczę¶cie to za¶wiadcza żona- kiedy¶ co tydzień trafiał w totka tyle kasy, że starczało jego rodzinie na niezłe życie- a nie pracowali.

--

Chiron

Co z szaf± Jaruzelskiego?