Co z szaf± Jaruzelskiego?

Data: 2016-02-17 11:47:05
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c1867e5b-6b78-451d-8145-a344ab58bfd4googlegroups.com...
Moze juz niedlugo, kolejka wdów po generałach ustawi sie przed drzwiami IPN.
W końcu, bohaterowie wymienieni w tych dokumentach umieraja sukcesywnie i wartosc rynkowa tych dokumentow spada.

Nie zapłacili- nasłali policję. Następni chyba nie zaoferuj± IPNowi teczek

--

Chiron

Data: 2016-02-17 04:51:52
Autor: Marek
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu ¶roda, 17 lutego 2016 11:47:07 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Nie zapłacili- nasłali policję. Następni chyba nie zaoferuj± IPNowi teczek

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

Data: 2016-02-17 14:54:21
Autor: Chiron
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a1292c3e-75b9-4557-aca9-9f7a35962d6cgooglegroups.com...
> [...]

Chiron

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

Ja z kolei po cichu rozpowiedziałbym, że płacę za teczki- i płacił rozs±dne, wynegocjowane sumy. Oczywi¶cie po cichu- ale wie¶ć by się rozniosła po zainteresowanych- i miałbym praktycznie wszystkie teczki

--

Chiron

Data: 2016-02-17 09:22:26
Autor: Vernon L. Pinkley
Co z szaf± Jaruzelskiego?
użytkownik Chiron napisał:

Ja z kolei po cichu rozpowiedziałbym, że płacę za teczki- i płacił rozs±dne, wynegocjowane sumy.

Przeca Stonoga płacił. I Kiszczakowa nie poszła?

Jakie¶ to to wszystko grubymi nićmi szyte.
Może bała się marszów 13 grudnia, może Kiszczak zrobił wrzutki.
Zobaczymy. tak czy inaczej jest draka i kto¶ tam w majty
wali:)

Data: 2016-02-17 16:00:13
Autor: stevep
Co z szaf± Jaruzelskiego?
W dniu .02.2016 o 13:51 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania  wszystkich generałów i innych ubeków.

Ty najpierw wytrz±¶nij sieczkę, która w znacznej ilo¶ci zalega w twoim  głupim łbie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-18 10:08:26
Autor: boukun
Co z szaf± Jaruzelskiego?
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
> [...]

Chiron

Jak bym byl prokuratorem, to juz dawno bym kazal przeszukac mieszkania wszystkich generałów i innych ubeków.

W prokuraturze ci±gle jedna i ta sama zydokomuna, wiec nie ma się co wychylać, bo wejd±, zabior± i zamiota pod dywan. Swoich "bohaterów" zawsze będ± strzec...

boukun

Data: 2016-02-17 08:38:51
Autor: Zenek Kapelinder
Co z szaf± Jaruzelskiego?
To zajawka byla. Pokazanie ze maja towar. Za 90 tysiecy to sa informacje ile razy ktos chodzil do sracza. Istotne dla sprawy jest to ze sa to autentyczne dokumenty. Nie jest wykluczone ze poswiecili bolka dla uwiarygodnienia calej akcji bo jest malo atrakcyjny finansowo. Teczki z informacjami kto na kogo kablowal i ile za to dostawal kasy pojda na aukcjach zamknietych.

Data: 2016-02-17 16:44:20
Autor: Pajdak
Co z szaf± Jaruzelskiego?

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:na1j3b$3k8$1node2.news.atman.pl...

[...]