Co z t± Kore±?

Data: 2013-04-02 06:14:49
Autor: Wiesiaczek
Co z t± Kore±?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-skierowaly-okret-wojenny-w-poblize-
polwyspu-ko,1,5457698,wiadomosc.html

Artykuł jak artykuł, USA prowokują choć jak sami napisali: "Jednocześnie Biały Dom podkreślił, że nie dostrzeżono żadnej mobilizacji wojsk czy dyslokacji sił przez Phenian."

Ciekawy jest za to dołączony klip z podróży jakiegoś Amerykanina, który miał za zadanie skompromitować "reżim" a wyszło zupełnie odwrotnie.
Takie obrazki jak na jego fotkach spotykałem w większości krajów które odwiedzałem, głównie w krajach Afryki ale też Azji: W Tajlandii, Kazachstanie lub Azerbejdżanie można by zrobić bardziej "kompromitujące reżim" fotografie. Nie wspominam o Polsce, bo tu każdy z nas sam znajdzie bez trudu ludzi szukających jedzenia na śmietnikach etc.

Wcześniej straszono Polaków Białorusią, ale gdy okazało się, że na Białorusi jest wyższy poziom życia niż u nas, sprawa przycichła i epatuje się Koreą Północną. Niestety, jeśli tak wygląda życie w Korei, to cała ta propaganda bierze w łeb.

Kiedy wreszcie zrozumiemy, że to z Polski zrobiono trzeci świat utrzymywany z trudem w kupie przez propagandę, o której Goebbels mógłby tylko pomarzyć?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-04-02 15:25:30
Autor: Trybun
Co z tÄ… KoreÄ…?
W dniu 2013-04-02 08:14, Wiesiaczek pisze:
[...]

propaganda bierze w Å‚eb.

Kiedy wreszcie zrozumiemy, że to z Polski zrobiono trzeci świat
utrzymywany z trudem w kupie przez propagandę, o której Goebbels mógłby
tylko pomarzyć?

Nic, rozmawiałem z ludźmi tam mieszkającymi, tylko potwierdzili że w latach 90tych istotnie były dość duże niedobory żywnościowe na skutek klęsk żywiołowych. Ogólnie na podstawie tego co mówili można odnieść wrażenie że żyją jak Polacy w PRLu.. Wolność słowa nie istnieje bo nie ma opozycyjnych mediów, ale nikt nie zamyka ludziom ust do mówienia na ulicy.

A co do Białorusi - ciekawe co jest przyczyną że na kanale dywersyjnej polskiej tv "Biełsat" od kilku dni jest tylko plansza kontrolna? Skonczyły się fundusze, czy wreszcie ktoś sobie uzmysłowił bezsens tego przedsięwzięcia?

Data: 2013-04-02 21:46:00
Autor: Anatol
Co z tÄ… KoreÄ…?
W dniu 2013-04-02 15:25, Trybun pisze:

[...]

Czyli coÅ› w tym stylu :

http://www.youtube.com/watch?v=5PeTvDnJ4pE

http://www.youtube.com/watch?v=2d4CDAdVw5A

http://www.youtube.com/watch?v=Gpq36UbOYE4

http://www.youtube.com/watch?v=-ngGsZmSI0A

http://www.youtube.com/watch?v=T2_nb7mFv44

Anatol

Data: 2013-04-02 22:15:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Co z tÄ… KoreÄ…?

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kjfchs$vp9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dobre! Znam to z autopsji!

ubawiony emeryt

Data: 2013-04-02 22:50:33
Autor: boukun
Co z tÄ… KoreÄ…?
[...]

PRL to był w miarę długi okres, raz było lepiej, raz gorzej, gorzej szczególnie jak wchodził obecny kurewski system, od Jaruzela począwszy...

Ale wczeÅ›niej  byÅ‚o i wesoÅ‚o i kolorowo i szczęśliwie... i mogÅ‚o być tylko lepiej, gdyby nie Jaruzel u wÅ‚adzy, ojciec chcrzestny obecnego, kurewskiego systemu zÅ‚odzieji majÄ…tku narodowego Polaków...

boukun

Data: 2013-04-03 12:22:17
Autor: stevep
Co z t± Kore±?
Dnia 02-04-2013 o 22:50:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:kjfchs$vp9$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-04-02 15:25, Trybun pisze:

Nic, rozmawia³em z lud¼mi tam mieszkaj±cymi, tylko potwierdzili ¿e w
latach 90tych istotnie by³y do¶æ du¿e niedobory ¿ywno¶ciowe na skutek
klêsk ¿ywio³owych. Ogólnie na podstawie tego co mówili mo¿na odnie¶æ
wra¿enie ¿e ¿yj± jak Polacy w PRLu..

Czyli co¶ w tym stylu :

[...]

PRL to by³ w miarê d³ugi okres, raz by³o lepiej, raz gorzej, gorzej  szczególnie jak wchodzi³ obecny kurewski system, od Jaruzela pocz±wszy...

Ale wcze¶niej  by³o i weso³o i kolorowo i szczê¶liwie... i mog³o byæ  tylko lepiej, gdyby nie Jaruzel u w³adzy, ojciec chcrzestny obecnego,  kurewskiego systemu z³odzieji maj±tku narodowego Polaków...

boukun

Ca³kowita racja, by³ to najweselszy barak w ca³ym obozie.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-04-03 12:25:20
Autor: boukun
Co z t± Kore±?
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wuym3fuu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A teraz tylko smutek i rozpacz i mordowanie dzieci oraz masowe samobójstwa..., w tym obozie...

boukun

Data: 2013-04-05 13:21:57
Autor: stevep
Co z t± Kore±?
Dnia 03-04-2013 o 12:25:20 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Baraki siê rozlecia³y i nawet ¶lad po nich zaorano.

Data: 2013-04-05 16:04:28
Autor: Trybun
Co z tÄ… KoreÄ…?
W dniu 2013-04-02 21:46, Anatol pisze:
[...]

Cały czas wklejasz linki do tych idiotycznych filmików jakby na nich było coś do oglądania. Co sprawia że czujesz się że teraz żyjesz jak w siódmym niebie - kupienie bez kolejki czajnika który nie gwiżdże, butów z tekturową podeszwą czy wreszcie wyrobu mięsopodobnego na stoisku mięsnym?

Data: 2013-04-05 17:46:09
Autor: Przemys³aw M.
Co z tÄ… KoreÄ…?
Dnia Fri, 05 Apr 2013 16:04:28 +0200, Trybun napisaù(a):

W dniu 2013-04-02 21:46, Anatol pisze:
W dniu 2013-04-02 15:25, Trybun pisze:

Nic, rozmawiaùem z ludêmi tam mieszkajàcymi, tylko potwierdzili ýe w
latach 90tych istotnie byùy doúã duýe niedobory ýywnoúciowe na skutek
klæsk ýywioùowych. Ogólnie na podstawie tego co mówili moýna odnieúã
wraýenie ýe ýyjà jak Polacy w PRLu..

Czyli coú w tym stylu :

[...]

Caùy czas wklejasz linki do tych idiotycznych filmików jakby na nich byùo coú do oglàdania. Co sprawia ýe czujesz siæ ýe teraz ýyjesz jak w siódmym niebie - kupienie bez kolejki czajnika który nie gwiýdýe, butów z tekturowà podeszwà czy wreszcie wyrobu miæsopodobnego na stoisku miæsnym?

Powiedz lepiej kiedy jedziesz do Korei Pùn wesprzeã swego idola "sunga" ?

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Co z t± Kore±?