Co z ta moja emerytura - rowni i rowniejsi

Data: 2010-11-04 17:46:40
Autor: Krzysztof
Co z ta moja emerytura - rowni i rowniejsi
i nie przynosilo najwyzszej stopy zwrotu.
Wg. informacji w serwisie transakcyjnym umorzenie dotyczy maja i
grudnia 2003, czy faktycznie nie ma zadnego okresu przedawnienia, moje
roszczenia przedawniaja sie po uplywie 3 lat, czyzby druga strona byla
bardziej uprzywilejowana? Oczywiscie nie mam informacji jeszcze o tym
czy byla to sluszna korekta, ale wolalbym sobie nie zawracac glowy
zdarzeniami sprzed 7 lat...
Jest bardziej uprzywilejowana - z tego co pamietam 10 lat.

K.

Co z ta moja emerytura - rowni i rowniejsi