Co z tą zimą???

Data: 2011-12-01 20:27:59
Autor: DarkEntries
Co z tą zimą???
Ale lipa!
Patrzę sobie przez kamerki na górkę na której zjeżdżałem w styczniu tego roku (3100 mnpm., 60 km od Zermat w Szwajcarii) i obecnie jest tam maks. 20 cm śniegu. Na archiwalnych zdjęciach z kilku ostatnich lat pod koniec października bywało tam więcej śniegu. Sezon nie zapowiada się ciekawie.... :(.

Data: 2011-12-02 06:34:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co z tą zimą???

[...]

Przestań krakać!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-12-02 08:15:23
Autor: Łorzełek
Co z tą zimą???

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:jb9o0r$2rp$1usenet.news.interia.pl...

[...]

jak będziesz grzeczny to na Mikołaja przyjdzie ;)

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-12-02 12:28:56
Autor: WW
Co z tďż˝ zimďż˝???
W dniu 2011-12-02 08:15, �orze�ek pisze:
UÂżytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>  napisaÂł w
wiadomoÂści news:jb9o0r$2rp$1usenet.news.interia.pl...

Ale lipa!
PatrzĂŞ sobie przez kamerki na gĂłrkĂŞ na ktĂłrej zjeÂżdÂżaÂłem w styczniu tego
roku (3100 mnpm., 60 km od Zermat w Szwajcarii) i obecnie jest tam maks.
20 cm Âśniegu. Na archiwalnych zdjĂŞciach z kilku ostatnich lat pod koniec
paÂździernika bywaÂło tam wiĂŞcej Âśniegu. Sezon nie zapowiada siĂŞ
ciekawie.... :(.

jak bĂŞdziesz grzeczny to na MikoÂłaja przyjdzie ;)

Jak Barbara po wodzie, to święta po lodzie - taka mam nadzieję :-P.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-02 22:03:50
Autor: DarkEntries
Co z tą zimą???

[...]

dobra, czas zacząć działać, na początek proponuję dać na mszę w intencji opadów śniegu ;)

Data: 2011-12-02 22:19:29
Autor: RysiekG
Co z tą zimą???
Użytkownik "DarkEntries"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbbeg1$oan$1@inews.gazeta.pl...

dobra, czas zacząć działać, na początek proponuję dać na mszę w intencji opadów śniegu ;)

Od dobrych dwóch miesięcy możecie śmigać na lodowcach:
http://www.skionline.pl/stacje/?co=kamery&lodowce=1
(Kamery online oglądać w dzień :) )

Ludzi co prawda tyle, ile w kraju w ferie (od piątku do niedzieli nie polecam) ale od rana do 11 można się spokojnie zajechać ;). Minus tylko taki że freeride'owo nigdzie się nie da, bo głazy wystają :(.

Pozdr

Data: 2011-12-05 23:58:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co z tą zimą???

[...]

Modlitwa w sejmie!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-12-06 15:34:12
Autor: WW
Co z tą zimą???
W dniu 2011-12-05 23:58, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Modlitwa w sejmie!

zyga

Tam raczej nie, Oni modlą się za brak śniegu i dodatnie temperatury licząc, że autostrady podgonią.

W górach niektóre stoki już białe  :-)

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-06 21:02:06
Autor: Fafek
Co z tą zimą???
W dniu 2011-12-01 20:27, DarkEntries pisze:
[...]

W żabich Alpach pada od niedzieli niemal bez przerwy. W niektórych miejscowościach zaczęły się "wystrzałowe" poranki, Val Thorens chwali
się, że spadło pół metra, a do czwartku oczekują przekroczenia
1m świeżego.
Oby to do nas też wkrótce dotarło :)

Maciek

Co z tą zimą???