Co z tą anonimowością? [NET]

Data: 2013-11-24 18:45:43
Autor: Zakonspirowany
Co z tą anonimowością? [NET]
Nigdy nie używałem żadnych proxy i nadal nie widzę potrzeby maskowania, ale okazuje się, że 'Murikanie przejęli Internet, co mi się nie podoba.
Niedługo się okaże, że nawet jak diodka przy kamerce się nie świeci, to i tak jakieś rządowe pały mogą sobie ją odpalić i podpatrywać, czy przypadkiem nie żyje nam się lepiej niż nasze dochody na to pozwalają.
Czekać tylko czasów, aż przy urodzeniu będą ludziom chipy wszywać...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-24 18:55:00
Autor: R.e.m.e.K
Co z tą anonimowością? [NET]
Dnia Sun, 24 Nov 2013 18:45:43 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

[...]

Doloz RAMu i zaloz bloga.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-24 18:59:45
Autor: Dawid
Co z tą anonimowością? [NET]
W dniu 2013-11-24 18:55, R.e.m.e.K pisze:
[...]

taniej wyjdzie go metr sznurka.

Data: 2013-11-24 19:04:05
Autor: Zakonspirowany
Co z tą anonimowością? [NET]
W dniu 24-11-2013 18:59, Dawid pisze:
[...]

Myślę nad zasilaczem w technologii stealth. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-24 20:18:52
Autor: PiteR
Co z tą anonimowością? [NET]
Zakonspirowany pisze tak:

Niedługo się okaże, że nawet jak diodka przy kamerce się nie
świeci, to i tak jakieś rządowe pały mogą sobie ją odpalić i
podpatrywać

oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

--
Piter

Data: 2013-11-24 20:25:01
Autor: Dawid
Co z tą anonimowością? [NET]
W dniu 2013-11-24 20:18, PiteR pisze:
Zakonspirowany pisze tak:

Niedługo się okaże, że nawet jak diodka przy kamerce się nie
świeci, to i tak jakieś rządowe pały mogą sobie ją odpalić i
podpatrywać

oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

tak na serio, to co wy tam przed tym lapkiem  w czasie pracy robicie, że kogoś może to interesować, a szczególnie amerykańców?
fobia, to nałóż torebkę papierową na łeb i spoko.

Data: 2013-11-24 21:28:30
Autor: PiteR
Co z tą anonimowością? [NET]
Dawid pisze tak:

tak na serio, to co wy tam przed tym lapkiem  w czasie pracy
robicie, że kogoś może to interesować, a szczególnie amerykańców?
fobia, to nałóż torebkę papierową na łeb i spoko.

masz przykład: skype, auto start video a tu teściowa

-jeszcze nie rozebrałeś choinki?

a ch. cię obchodzi czy rozebrałem. Jeśli zechcę to postawię sobie w czerwcu bo to mój dom kupiony za moje $.

zero kamer w domu, kiedyś ludzie czekali po 2 godz na międzymiastową i jaoś żyli.

--
Piter

Data: 2013-11-24 23:07:43
Autor: Zakonspirowany
Co z tą anonimowością? [NET]
W dniu 24-11-2013 21:28, PiteR pisze:
masz przykład: skype, auto start video a tu teściowa

-jeszcze nie rozebrałeś choinki?

a ch. cię obchodzi czy rozebrałem. Jeśli zechcę to postawię sobie w
czerwcu bo to mĂłj dom kupiony za moje $.

zero kamer w domu, kiedyś ludzie czekali po 2 godz na międzymiastową i
jaoś żyli.

10/10 :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-24 22:16:04
Autor: qwerty
Co z tą anonimowością? [NET]
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA282CEA6C9D72elektronik@localhost.net...
oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.

Data: 2013-11-24 22:34:47
Autor: \(c\)RaSz
Co z tą anonimowością? [NET]

:
: Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.
:

Ciut kłopotliwe. Ale można umieścić jakąś maskotkę na nitce. Jak kamerka
jest potrzebna, to maskotkę przerzucasz do tyłu, a jak chcesz zakryć, to
jeden ruch ręki, i już oczko ślepe... A dlaczego  _maskotka_ ?
Coby się wścibscy odchrzanili.

Data: 2013-11-25 00:12:35
Autor: RadoslawF
Co z tą anonimowością? [NET]
Dnia 2013-11-24 22:34, Użytkownik (c)RaSz napisał:

[...]

Też kłopotliwe.
Mam kamerkę z klapką/wyłącznikiem zasłaniającym obiektyw.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-26 00:24:06
Autor: Mr. Misio
Co z tą anonimowością? [NET]
Użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup
oczko na czas nieużytku się zakleja plastrem kohanieńki

Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.

Nie wystarczy,

trzeba zakleic czarna tasma izolacyjna

Data: 2013-12-05 09:31:07
Autor: Mrzafka
Co z tą anonimowością? [NET]
Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l70m6k$70e$2node2.news.atman.pl...
Użytkownik qwerty napisał:
[...]

Czemu zaraz czarną? Jesteś rasistą?
--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl

Data: 2013-12-05 16:07:56
Autor: \(c\)RaSz
Co z tą anonimowością? [NET]

Użytkownik "Mrzafka" napisał w
: Użytkownik "Mr. Misio" napisał w

: news:l70m6k$70e$2node2.news.atman.pl...
: > Użytkownik qwerty napisał:
: >>
: >> Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.
: >
: > Nie wystarczy,
: >
: > trzeba zakleic czarna tasma izolacyjna
: >
: >
:
: Czemu zaraz czarną? Jesteś rasistą?
: -- A poza tym - czarna taśma i tak nie wystarczy. Agenci z Krainy Deszczowców się wycwanili, i wtykają upatrzonym ofiarom kamerki rentgenowskie. Tak czy siak - masz przechlapane ;)

Data: 2013-12-05 17:55:40
Autor: Mr. Misio
Co z tą anonimowością? [NET]
Użytkownik qwerty napisał:
[...]

Nie, ale mam czarnego laptopa ;)

(a nawet: a nawet mam jednego czarnego ;))

Co z tą anonimowością? [NET]