Co z tą pamięcią?

Data: 2017-12-13 17:25:17
Autor: 2late
Co z tą pamięcią?
On 13/12/2017 10:52 AM, Trybun wrote:
Brakuje mi 22MB wolnego miejsca do zaktualizowania Google Maps,. Ostatecznie się wnerwiłem - root, i usuniecie większo¶ci programów fabrycznie zainstalowanych. Nie liczyłem dokładnie, ale było tego jakie¶ 170MB, możne nawet więcej.. i co się okazuje - nie zyskałem nic, aktualizatorator nadal informuje że brak 22MB w pamięci i zaleca usuniecie programów instalowanych przeze mnie. Co zrobić aby to bydle zobaczyło to wolne miejsce w pamięci telefonu po odinstalowanych APKach fabrycznie instalowanych? Android 4.2.2.

Wyglada na to ze na zawolanie wyszlo dzisiaj Gogle maps lite.
Soprawdz czy sie nada:
http://www.androidpolice.com/2017/12/13/google-maps-go-shows-play-store-go-phones-can-give-try-anyway/

Data: 2017-12-14 10:27:54
Autor: Trybun
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-13 o 18:25, 2late pisze:
[...]

http://www.androidpolice.com/2017/12/13/google-maps-go-shows-play-store-go-phones-can-give-try-anyway/ Pozdrawiam

Dzięki, na razie jestem kompletnie ubezwłasnowolniony za spraw± tego braku miejsca w pamięci. Po resecie telefonu wypróbuje, może się nada. Dziękuję.

Data: 2017-12-14 23:49:46
Autor: Animka
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-14 o 10:27, Trybun pisze:
[...]

Przerzucaj co się da na kartę pamięci.
Niepotrzebne aplikacje (w dziale pamięć) wył±cz.
Na moim telefonir FF jest cały czas aktywny i po skończeniu "zabawy"  z FF zawsze wchodzę w tę pamięć i wyl±czam proces.

--
animka

Data: 2017-12-15 10:32:27
Autor: Trybun
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-14 o 23:49, Animka pisze:

Przerzucaj co się da na kartę pamięci.
Niepotrzebne aplikacje (w dziale pamięć) wył±cz.
Na moim telefonir FF jest cały czas aktywny i po skończeniu "zabawy"  z FF zawsze wchodzę w tę pamięć i wyl±czam proces.

Wszystko to już mam przerobione. Fotki, filmy, wszystkie możliwe APKi przeniesione na kartę SD. To jednak jak widać nie jest rozwi±zaniem problemu z brakiem miejsca w "pamięci wewnętrznej".

Data: 2017-12-15 10:56:00
Autor: radekp@konto.pl
Co z t± pamięci±?
Fri, 15 Dec 2017 10:32:27 +0100, w <5a3396a9$0$643$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilimx@jachu.ru> napisał(-a):

Wszystko to już mam przerobione. Fotki, filmy, wszystkie możliwe APKi przeniesione na kartę SD.

Przez App2SD czy Link2SD?

Data: 2017-12-15 13:04:40
Autor: Trybun
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-15 o 10:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Przez funkcje dostępne dla użytkownika w systemie.

Data: 2017-12-15 16:14:39
Autor: radekp@konto.pl
Co z t± pamięci±?
Fri, 15 Dec 2017 13:04:40 +0100, w <5a33ba3b$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilimx@jachu.ru> napisał(-a):

W dniu 2017-12-15 o 10:56, radekp@konto.pl pisze:

> Przez App2SD czy Link2SD?

Przez funkcje dostępne dla użytkownika w systemie.

Przenie¶ przez LinkSD na dodatkow± partycję, to przeniesiesz cał± apkę z
danymi, a nie tylko jej czę¶ć.
Poza tym zobacz ile cache aplikacji zajmuj± zbędnego miejsca.

Data: 2017-12-20 15:34:38
Autor: Trybun
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-15 o 16:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zwyczajnie mam obawy, na jakiej zasadzie s± przenoszone te fabryczne APKi? Co będzie jak ta zewnętrzna karta SD ulegnie awarii? I jeszcze jedna sprawa - dlaczego ten program się upiera przy przenoszeniu fabrycznych programów a nie koncentruje na instalacji nowych, na wybranym przez użytkownika no¶niku?

Data: 2017-12-15 20:20:23
Autor: Animka
Co z tą pamięcią?
W dniu 2017-12-15 o 10:32, Trybun pisze:
[...]

Ja to zadzwoniłabym do serwisu tego telefonu i zapytała. Nie wiem po co czekasz tak długo jak informację czy poradę co zrobić z tym problemem otrzymałby¶ od razu.

--
animka

Co z tą pamięcią?