Co z tym Dragiem?

Data: 2009-05-08 13:55:11
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Dalej sie boicie?

D.

Data: 2009-05-08 14:05:04
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu16iu$rdd$1inews.gazeta.pl...
Dalej sie boicie?

D.

Skoro rośnie, to chyba nie?

Data: 2009-05-08 14:13:57
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
A masz Draga lub znasz kogos kto to ma? Wzrosty trwaja do momentu, w ktorym
wszyscy stwierdza, ze moze juz tylko rosnac. Ja natomiast widze po obrotach,
ze ulica ciagle ma w porach i nie pakuje sie w ten papier.

D.

Data: 2009-05-08 14:18:42
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu17m3$31s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mam, nie znam, jak już kiedyś pisałem takie papiery omijam szerokim łukiem, bo jak zacznie spadać to przy tej płynności zostaniesz z papierem.

Data: 2009-05-08 14:23:19
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.

D.

Data: 2009-05-08 14:30:42
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu187m$5ck$1inews.gazeta.pl...
Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.

D.

Jak po niskiej to jest dobra okazja żeby wyjść z zyskiem póki można.

Data: 2009-05-08 14:34:49
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.

D.

Data: 2009-05-08 14:48:22
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu18t8$87b$1inews.gazeta.pl...
To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.

D.

No to kupuj, kupuj, nikt nie broni przecież :-)

Data: 2009-05-08 15:16:49
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gu19mm$olj$1news.task.gda.pl...
[...]

Chyba nikt nie zauwazyl, ze tego nie tylko nie da sie kupic ale sprzedac rowniez.....Ostatnia transakcja  o 12:39 a mamy 15:17....

Data: 2009-05-08 15:20:32
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:004b6b81$0$12438$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

No właśnie o tym mówiłem, dziękuję bardzo za taki interes.

Data: 2009-05-08 13:34:05
Autor: re
Co z tym Dragiem?
niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
dlaczego nie dochodzi do transakcji
13079 po 19,40 na kupno
8796  po 19,40 na sprzedaz

Data: 2009-05-08 15:37:46
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik " re" <golden555@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gu1ccd$mmt$1inews.gazeta.pl...
niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
dlaczego nie dochodzi do transakcji
13079 po 19,40 na kupno
8796  po 19,40 na sprzedaz

Ten papier to jedna wielka tajemnica, nie dojdziesz ;-)

Data: 2009-05-08 16:31:04
Autor: NY
Co z tym Dragiem?
Dieter nie pal draga bo nie pomaga ...
w polowie kwietnia pisales...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gs9cfe$nfn$1inews.gazeta.pl...
To nie jest koniec wielkiej bessy, to przerywnik wzrostowy. Date podam wkrotce.

D.

Data: 2009-05-08 16:35:12
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
No i czego nie kapujesz?

Od 18.02.09 na WIG mamy przerywnik wzrostowy po ktorym zaliczymy znowu dno z 18.2.09.

D.

Data: 2009-05-08 17:29:32
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gu1fuu$865$1inews.gazeta.pl...
No i czego nie kapujesz?

Od 18.02.09 na WIG mamy przerywnik wzrostowy po ktorym zaliczymy znowu dno z 18.2.09.

Dna z 18.02 nie zaliczymy....Znowu sie mylisz....

Data: 2009-05-08 20:10:29
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Czas pokaze.

D.

Data: 2009-05-09 10:49:59
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gu1sij$kt$1inews.gazeta.pl...
Czas pokaze.

D.

Juz raz pokazal w styczniu...-;)))

Data: 2009-05-09 23:11:31
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Zycze Ci poslizgow 2-3 tygodniowych w prognozach wieloletnich. Long way przed Toba zeby do tego dojsc.

D.

Data: 2009-05-08 20:39:14
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Why znowu?

Przegladam wlasnie moje archiwum prognoz i czy to nie Twoj wpis z 22.09.08?:

"Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315"  by Virck (22.09.08)"

Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku 1800.

Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.

D.

Data: 2009-05-08 23:34:26
Autor: Jan Werbiński
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu1u8h$85n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Virck zaczął kupować we wrześniu 2009 myśląc, że to była korekta.
:-)

A co do możliwości spadku, to różnie to wygląda. Np niekoniecznie musi sięgnąć dna z lutego jeżeli nie pojawią się jakieś tragiczne dane lub wydarzenia. Jeżeli ma sięgnąć niżej, to musi nastąpić COŚ K. WIELKIEGO. Np urealnienie budżetu. :-)

Mi poleciały dziś ostatnie SL i przyglądam się co dalej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-09 10:57:56
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gu1u8h$85n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja sie nie zajmuje typowaniem Jestem maly zuczek...To bylo tak sobie aby strzelic ale ty jako powazany goru tego forum, wizjoner z doswiadczeniem miales mega wpadke z poczatkiem roku, ktora kosztowala inwestorow nie mega wzrosty ale maga spadki....A to juz wielkiemu goru nie wypada....

Moge tu napisac smialo, ze minimum z lutego nie bedzie....No chyba, ze jakas androida spadnie na ziemie, bo wskazniki makroekonomiczne beda sie stopniowo polepszac...Moze bedzie czasami dwa kroki w tyl, jeden wprzod ale dolek juz byl i takowego nie bedzie....

Widze znaczne ozywienie na rynku nieruchomosci w USA....Do tej pory moi znajomi siedzieli i czekali. teraz nagle wszyscy zaczeli szukac domy do kupna. Kilku kupilo w kwietniu, reszta jest w powaznych poszukiwaniach i...nie jest latwo.Moj brat jako real estate agent ma pelne rece roboty, a jeszcze kilka tygodni temu siedzial i plakal........A to znak, ze jest zmiana trendu...To bedzie widoczne juz przy kolejnych publikacjach sprzedazy z house market.....USA powoli wychodza z kryzysu...Narazie to tylko male kroczki ale gorzej juz nie bedzie....

Data: 2009-05-09 23:13:35
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
To jest chlopie przerywnik o ktorym pisalem rok temu i ktory mial sie rozpoczac w polowie stycznia, a rozpoczal sie w lutym. Przerywnik ma wlasnie to do siebie, ze banda amatorow wraz z mediami oglosza koniec recesji i powrot hossy. Szkoda tylko, ze zrobia to na samym szczycie lacznika.

D.

Data: 2009-05-10 11:03:35
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gu4rls$c5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak to dobrze, ze twoje prognozy juz sie wypalily dosc dawno temu i w tej chwili pachna czysta fantazja.....

Data: 2009-05-10 18:17:37
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Powtorze Twoje prognozy z wrzesnia:

Data: 2009-05-10 19:21:17
Autor: Jan Werbiński
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu6umv$ji6$1inews.gazeta.pl...
Powtorze Twoje prognozy z wrzesnia:

"Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315"  by Virck (22.09.08)"

Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku 1800.

Dokładnie! Virck wszedł łapiąc noże na rynek we wrześniu i wmawiał sobie i wszystkim, że teraz to już tylko UP!

Data: 2009-05-11 16:26:15
Autor: Moo
Co z tym Dragiem?
A coz to dzis ani jednej transakcji na cennym walorku????

Data: 2009-05-11 18:13:16
Autor: Gonzo
Co z tym Dragiem?

"Moo" <moo@woodu.net> wrote in message news:gu9ci9$ejh$1inews.gazeta.pl...
A coz to dzis ani jednej transakcji na cennym walorku????

Znow zawiesili. Lol, takie rzeczy to tylko w ....

Co z tym Dragiem?