Co z tym Dragiem?

Data: 2009-05-08 14:05:04
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu16iu$rdd$1inews.gazeta.pl...
Dalej sie boicie?

D.

Skoro rośnie, to chyba nie?

Data: 2009-05-08 14:13:57
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
A masz Draga lub znasz kogos kto to ma? Wzrosty trwaja do momentu, w ktorym
wszyscy stwierdza, ze moze juz tylko rosnac. Ja natomiast widze po obrotach,
ze ulica ciagle ma w porach i nie pakuje sie w ten papier.

D.

Data: 2009-05-08 14:18:42
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu17m3$31s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mam, nie znam, jak już kiedyś pisałem takie papiery omijam szerokim łukiem, bo jak zacznie spadać to przy tej płynności zostaniesz z papierem.

Data: 2009-05-08 14:23:19
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.

D.

Data: 2009-05-08 14:30:42
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu187m$5ck$1inews.gazeta.pl...
Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.

D.

Jak po niskiej to jest dobra okazja żeby wyjść z zyskiem póki można.

Data: 2009-05-08 14:34:49
Autor: Dieter
Co z tym Dragiem?
To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.

D.

Data: 2009-05-08 14:48:22
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gu18t8$87b$1inews.gazeta.pl...
To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.

D.

No to kupuj, kupuj, nikt nie broni przecież :-)

Data: 2009-05-08 15:16:49
Autor: Virck
Co z tym Dragiem?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gu19mm$olj$1news.task.gda.pl...
[...]

Chyba nikt nie zauwazyl, ze tego nie tylko nie da sie kupic ale sprzedac rowniez.....Ostatnia transakcja  o 12:39 a mamy 15:17....

Data: 2009-05-08 15:20:32
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:004b6b81$0$12438$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

No właśnie o tym mówiłem, dziękuję bardzo za taki interes.

Data: 2009-05-08 13:34:05
Autor: re
Co z tym Dragiem?
niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
dlaczego nie dochodzi do transakcji
13079 po 19,40 na kupno
8796  po 19,40 na sprzedaz

Data: 2009-05-08 15:37:46
Autor: Fidelio
Co z tym Dragiem?
Użytkownik " re" <golden555@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gu1ccd$mmt$1inews.gazeta.pl...
niech mi ktos wytlumaczy jak szesciolatkowi
dlaczego nie dochodzi do transakcji
13079 po 19,40 na kupno
8796  po 19,40 na sprzedaz

Ten papier to jedna wielka tajemnica, nie dojdziesz ;-)

Co z tym Dragiem?